6.06.2012 г., 22:47 ч.

Анунаките в потрес от Земята 

  Проза » Хумористична
609 0 0

В световната преса гръмна новината, че Джоди Фостър е засякла кодирано съобщение между кораба-майка и Нибиру.
Както добре знаем, след участието ù в „Контакт“ извънземните я търсеха за щяло и нещяло.
Макар останалия свят да подхождаше скептично към новото амплоа, личният ù психиатър д-р Лектър я разбираше и подкрепяше.
Представяме резултатите от шестмесечното разшифроване.
„Тук звезден кораб Кетцалкоатъл-1!
Резултатите от пробите са повече от плашещи. Седмината земляни, взети от странното място „Sin City“, се оказаха на еволюционно стъпало - 7250 години. Тоест, малко преди първите ни експерименти с техния вид. Въпреки всички генни манипулации, се оказа, че е невъзможно да се създаде разумно същество.
Жените повтаряха като в транс думите „Мол“ и силикон, а мъжете – „Удри Муйо“ и „сипи, ако нема – донеси“.
Лошото е, че след продължителен контакт няколко човека от екипажа искаха да късат салфетки.
Въпреки всички предпазни мерки, малко по-късно главният лекар реши, че трябва да си пусне мустак и вече да го наричаме Милко.
Предлагаме контактите със Земята да се ограничат до минимум, с цел съхранение на нашия вид.
Капитан Тупак Амару“

© Милен Милотинов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??