19.02.2015 г., 12:31 ч.  

Аре стига, бе! - 3 

  Проза » Хумористична
1344 1 12
3 мин за четене

Аре стига, бе! - 3

 

  Както и да е! Доближих масата.

  – Аре стига, бе! Много ми е интересно кой пръв ще ви застреля... дали аз или мъжът ти Криси? – изкрещявам в лицето й.

  И двамата мълчаха. Съпругът ми пусна ръката й. Посъвзе се малко. Явно му дойде самочувствието защото високо извика: 

  – Миме! Не е това което изглежда...

  – На обществено място така се прави! – поглеждам учудените очи на Криси. – Моят Муньо, ти гали ръчичката, а на друго място в някой хотел сигурно и кльощавия задник ти докосва...

  – Скккъпа... – заекна мойчкия – аз...

  Съгледах чантата й "Луи Вюитон" оставената на ръба на масата.

  Грабнах я с дясната ръка и започнах да налагам мъжа си по главата. Той вдигна ръце и се опита да я закрие.

  Сутрин в мола няма много клиенти.

  – Аре стига, бе! Откъде изведнъж се събрахте толкова зяпачи?

  Наобиколиха ни.

  Гледката си заслужаваше.

  – Охрана... – извика плахо един от тях.

  Те гледат как налагам с чантата, а той крие главата си с две ръце.

  "Ще я скъсам тази чанта. Мразя я".

  Започнах и да удрям по желязната облегалка на стола. Катарамата на закопчалката се откъсна. Продължих настървено да удрям и дръжката след секунди се оказа в ръката ми. Чантата изхвърча настрани и от нея се разпиляха гримове, моливи и мойте две сини двайсетарки.

  – Кифло, това е мое! – наведох се и ги взех.

  "Аре стига, бе! Пари назаем й дадох и затова не можах да си платя водата. Сега краде и мъжа ми."

  Хвърлих злобно дръжката през перилата на етажа и тя полетя надолу към партера.

  Олекна ми.

 – Скъса ми чантата... – изрева Кристина. – Веднага да ми платиш две хиляди евро!

  – Две хиляди... какво!? – отвръщам аз и я поглеждам толкова злобно, че тя седна отново на стола. – Моя Муньо, да ти плати чантата.

  Съпругът ми с длан започна да разтърква темето си.

  Явно го болеше.

 Криси го изгледа със сините си очи. Протегна ръка, но не да погали наранената му глава, а към разпилялата се чанта на пода.

  – А... ти, да не си посмял да се върнеш вкъщи! – погледнах злобно към съпруга си. – Дрехите ще те чакат пред вратата.

  Обърнах им гръб и с бързи крачки се отправих към стълбите.

  Стигнах изхода на мола.

  – Госпожо... госпожо! – дочувам настойчив мъжки глас след себе си. – Трябва да ви спра! Има оплакване за насилие от клиентка на нашия търговски център.

  Един охранител на мола, облечен с бяла риза и тъмносин панталон, застана пред мен. Препречи ми пътя към въртящата се врата на изхода.

  Огледах го. Млад и интелигентен ми се стори.

  – Ти какво би направил, ако това беше твоята съпруга... – той вдигна двете си ръце във въздуха и поклати с глава. Разбрах, че не е женен. – ... приятелка?

  Кимна с глава и ме попита:

  – Този там, дето го налагахте... е съпругът Ви?

  Досрамя ме от думите които щях да произнеса.

  – Да! Моят неверен... – не продължих и наведох глава.

  – Не съм ви настигнал... и не съм ви виждал. Приятен ден! – учтиво каза охранителят.

  Заобиколи ме и застана с гръб към мен. Кръстоса ръце пред гърдите си.

  Изведнъж почувствах у този мъж силата и решителността да ме защити ако някой друг ме бе последвал.

  Излезнах навън.

  "Аре стига, бе! Пожелах си преди минути да спрат каръците. Нищо! За да се оправи нещо, първо трябва да се развали".

  О, Боже!

  Една мисъл преряза съзнанието ми. Как ще кажа на дъщеря ми...

  Погледът ми се замъгли. Отнякъде се появиха и сълзи в очите ми. Стекоха се по бузите и стигнаха брадичката ми. Извадих ароматна кърпичка от дамската си чанта и нежно ги попих.

  Както и да е! Млада и красива съм.

  Загледах минувачите.

  – Аре стига, бе! Отново трябва да кажа здравейте на хубавите и богати мъже.

 

***

© Сър Димитри 2015

© Copyright

© Сър Димитри Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Дани, много си мила...
  • Светла, благодаря ти! Поздрави и от мен
  • Стана ми интересно! Четох втората, сега и тази част. Ще трябва да се върна на първата обаче. С удоволствие! Поздрави!!
  • Дочка, благодаря ти! Възмездие винаги има... особено за тъпи глави
    Кръстина, героинята Мими... е жена с характер. Но понякога и жените плачат... но, само веднъж .
    Евелина, така е... Сигурно ще се появи и любовник...
  • Стана каквато стана..., но не се разбра кой с кого се хвана..., кифлата - за изневярата ако не я накаже мъжът - ще я накаже любовника..., щом е по-ербап, в един момент и той ще се почувства прецакан...!!!
  • Щеше да е много смешно, ако не беше много тъжно, истината е, че когато те предават тези, които са ти най-близки, тогава най-много боли, но също така е вярно и това, че когато пред теб се затваря една врата, се отваря друга, животът продължава и никога не се знае, какво печелим, когато губим... Поздрави и от мен!
  • " Гледката си заслужаваше."

    Спектакъл и половина! Ето така се прави:със скъпата чанта по тъпата глава. Сега чакам възмездие от финансово морален аспект
  • Керанка... така е. Важното е да печелиш - когато губиш! Не е краят ... и охранителят ще има роля
    Мая, трогна ме с коментара си...
    Дани, ти направо си описала... едно продължение... Харесва ми... и ще спретна на мъжа й нещо... по-така...
    Катя, точно така се опитвам да я представя... силна и волева. Но пък и нищо човешко не й е чуждо...
  • Хареса ми оптимизма на героинята ти. Това е жена с характер. Малко е побойничка, но не е свикнала да й изневеряват. Човешко е.
  • Аааа...не така грубо! В такава ситуация трябва да се запази самообладание. Никакво насилие на публично място. Събери малко папарашки снимки, телефонни разпечатки, хакни му поща, фейс и целия виртуален живот. Източи му авоарите. И ако не ти стига можеш да му приложиш и нещо по-хард. БДСМ+клипче, което ще споделиш в нета. Пък може и да му хареса, знаеш ли
    Сър, и вашия метод с чантата си го бива. Само, че моята е бая тежичка и ако го халосам с нея, ще се възнесе на мига
  • Човек не знае, когато губи, какво печели и обратно. Аре стига, бе! Сър, не ми казвай, че това е края(хареса ми охранителя, може там пък нещо, а)... Поздравче!
Предложения
: ??:??