23.08.2022 г., 8:04 ч.

 Атинската съседка 6 

  Проза » Разкази, Други
811 1 14
Произведение от няколко части « към първа част
9 мин за четене

              А лекият ветрец си играеше с косите ни...

              Беше по-вече от приятно и неангажиращо под звездното небе.

- А, Петър, Пешо, Петьо, как ти е любимото,..ти семеен ли си, или си имаш приятелка тук или в България, не че нещо има значение за вечерта , но ей така за всеки случай да попитам - внезапно смени темата тя

Настъпи кратко мълчание,  просто за тежест.

- Не Нели,... нищо сериозно, харесам някоя, тя не ме харесва и обратното, как беше го  казал писателят '' Любовта бяга от човешките сърца '', а комерческа ли стана любовта,...Какво стана любовта и какво секса, а преди е било за продължаване на рода, после се допълва и удоволствието. А сега и с доказване на себе си, дали си мъж или не. Е, който има пари, последното не му е нужно...

Понякога не ти ли се иска , вместо да правиш секс, да правиш само любов - говорех тихичко и я гледах в очите без да мигам

За мен беше така, мигаш ли често когато говориш с някого, значи я увърташ, по-точно лъжеш.

- Прав си, да спомена  ли Ясен, само секса ли ни е сбирал, казах ти, че отначало беше интересно, след това остана само секса като задължение, раздвах се, че разредих и него, но не очаквах, че ме мами и то в моята къща с други жени,...Обичал ли ги е, или се е доказвал, или плащал за това... Много важно,... просто го споменах, защото зачовъркахме тази тема.

            Погледът ми  продължаваше да я изучава, да я опипва.

Спокойно излъчване, като  на зряла жена, с меки плавни движения, спокойно и нежно лице. Суровостта и отсечените ръкомахания бяха останали на ферибота.

Заголеното й колянце, откриваше голотата му, виждах ръката си върху него, галеща,...и баам, ответен удар по бузата, че там не се пипа.

Тя изглежда проследи погледа ми и акуратно придърпа роклята да го закрие.

Ето това вече е еротиката, мой човек, продължаваше да намила вътрешният ми глас...

- Нели, не ти предлагам среднощен  блус или сиртаки на полусветлина от свещ   - с ироничен глас подхванах - Уж романтиката трябва да е пълна

- Ами ти нямаш музика Петенце,какъв блус,... Или я пробвай блус без музика, само на свещи - смеейки  се предложи тя.

Станах, поклоних се и я поканих на танц

Горещите ни тела се допряха, твърдостта на гърдите й напираше през роклята.

Погалих косата й, намерих сочните й устни...

Ципът на гърба на роклята тихичко запя слизайки надолу,... нежен шум на разкопчан сутиен, измуших едната й ръка, после другата. Белотата на гърдите й се откри, щръкналите пъпки сякаш боцкаха лицето ми.Дишахме учестено, все едно бик не е гонил на испанска корида.

Роклята тихичко се свлече в краката й,... наведох се , свалих обувките й и вдигнах роклята.

Снежно белите бикини прикриваха междукрачието й, здраво и стегнато. Риза, дънки, боксерки се свлякоха от мен на купчина в краката ми.

Устните ни целуваха възбудено по  телата,... ръцете опипваха навсякъде.

Повдигнах я и понесох като перце към спалнята.

             Сутришната хладина ме разбуди, до мен Нели сладичко похъркваше, сложила  по детски ръка под главата си, другата отпусната върху мен.

Покрих голото й рамо и тихичко се изнизах от леглто. Вкарах в  ред разпръснатите дрехи,... ще я изненадам със закуска, е не в леглото, много като на кинофилм изглежда, но отново на терасата ще е добре. Портокали от дървото за сок, заредена кафеварка, шунка, бейкон, варени яйца, готов съм.

- Петър, Петьо,... къде си, успала съм се. Колко ли е часът.

Нели, увита в чаршаф, безпомощна насред спалнята...

- Тук съм, наспа ли се, сладурано - весело подвикнах - Едва е 10 часа, хайде на закуска.

Тя се усмихна приветливо и дългата й целувка ме зашемети.

- Хайде закуската е готова, сядай и така, няма кой да ни гледа или прави забележка, или чакай, моя тениска и боксерки ще ти стоят добре.

Подадох й дрехите, без излишен свян тя хвърли чаршафа, навлече тениската и боксерките наголо.

- Ръцете, лицето, зъбите ,... там е банята, четките са нови, избирай си цвят - закачливо командвах - Хайде дай ръчичка да те заведа до там,..ооо мързи те, дръж се тогава

Прихванах я през кръста и занесох в банята

- Чакам те на терасата, когато си готова идвай.

Друго си е когато има друг човек, и то жена на масата, бавна и спокойна закуска, няма сдъвкал-недодъвкал да пия кафе, да зяпам телевизията с едно око , все едно бързам , защото светът свършва, макар че 2012 година вече да е история, и не свърши тогава  света...

- Нели, колко дни имаш почивка

- Два дни, днес и утре,..в други ден курса е Пирея, Миконос,Санторини , Родос, Пирея, а ти

- И аз имам два дни, хайде да идем  с колата някъде на разходка, то навсякъде е море - предложих

- Знаеш ли, ще прозвучи ли грубо, ако кажа че искам днес да мързелуваме в къщи, да се любим, да бъдем само двамата - и ме погледна въпросително с тъмните си очи.

- Наистина ли, единомислие, и на мен  никъде не ми се мърда, с теб ми е така хубаво ...

И денят се изниза сякаш по-бързо от обикновенното, с много обич и любов, тънехме в забрава .

А вечерта, вечеря на свещи , вече на приятна музика от уредбата.

Чудно,вечерта  Нели и веднъж не погледна към къщата си или да я спомене.

На сутринта след закуска, като виновна ученичка прошепна

- Знаеш ли, искам да се изкачим на Акропола, горе на църквата свети Георги, пеша, просто отвикнах да ходя нормално. А и знаеш ли, че това ще ми е за трети път, ако идем,... имам напредък,... за трети път, а си обещавах поне веднъж месечно да ги посещавам, хората от другият край на света идват, а на мен ми е под носа, но все не успявам - говореше тя замечтано и тихичко - Какво ще кажеш, да ида ли да се преоблека,... клин, тениска и маратонки, става нали

Кимнах утвърдително и само  с поущрителна целувка, без да се заиграваме,.

Правихме снимки с фотоапарата ми, не оставихме камъче не побутнато или не видяно...

           И отново на работа, контейтер до Солун,... контейнер от Солун, два курса контейнери до Индустриалната зона , и защо не чакам Нели на кея. Днес фериботът пристига в 18 часа .

Намерих място на паркинга, купих три карамфила и зачаках.

Фериботът влезе в пристанището, придружен от сирената си,  направи маневра, люка се отвори,... колите тръгнаха, виждаха се само ръкомаханията на светещите палки.

Ще е изненада и за двама ни, за мен ако има друг мъж от екипажа, или чакащ като мен ще си проличи,... изненада за Нели, нали оня въобще не я изпращал или посрещал.

Появи се, с чанта-раничка в ръка, поспря, огледа се  за преминаващи коли и с бодра крачка се насочи към изхода.

- Нели, Нелии, къде така забързана, сякаш млякото ти ще изкипи на котлона - смеех се и се затичах към нея

- Петьо, ти тук - не скриваше изненадата си тя

Подадох й цветята, целунах я

- Милият ми той, и цветя успял да вземе,... е това днес ми дойде в по-вече

Говореше тя през целувки, увиснала на врата ми.

Взех раничката й, прегърнах я и към колата.

- Караш у вас, нали,... а, имаш ли друга тениска, гащета, или ме изкаш гола - смееше се тя и закачливо ме потупваше по бедрото.

До като тя се приготвяше, сервирах вечерята

- Днес  моят кетъринг е приготвил  месо с картофи, чаша бяло вино и за десерт много любов

Колко малко му трябва на човек за да бъде щастлив

             Дадох й ключове от къщата, какво може да вземе, пианото ми, картините.

Където й е приятно, там да бъде.

Прибирам се от работа една вечер, не че много ми е дошла работата, ама малко накрива работа.

Я, в къщи свети, крадци ли,... не са, пътната врата заключена, терасата осветена, покривка, прибори

Нелито, ех и аз й се закърфичих, малко й идва  работата на ферибота, промъкнах се тихичко, ау из къщи всичко подредено, чисто, ухае на свежест, от кухнята нещо дрънка

- Нелии, Нели - извиках тихичко - Прибрах се, да не се изплашиш, къде си...

- Петьо здравей, къде може да бъде една жена, в кухнята естествено, да приготви нещо за хапване,... мий се и сядай. Не знам дали ще ти хареса,... гювечета, от кога се каня да направя.

Пийнахме по чашка узо с лед, обичайните шеги, закачки, е друго си е женска ръка,... приятно, уютно из къщи.

- Петьо, ще можеш ли утре рано да ме закараш до Пирея, извънареден курс с туристи по обичайният маршрут, но с престой по островите... вероятно ще отнеме повече от седмица

- Иска ли питане, приготвяй се , там сме,... и да не забравиш да се обадиш когато се връщаш за да те чакам...- охотно се съгласих

Легнахме притиснати един в друг,... сексът не е любов, нали,... целунах я нежно по челото и сме заспали , а сутринта я изпроводих до ферибота

Нагаждахме се един към друг, чакахме се за вечеря или закусвахме заедно, в свободните дни скитахме из Атина  или околностите, вече и аз имах ключ от нейната къща, чудно нито веднъж от толкова време не сме били интимно близки там, все с недомлъвки  уклончиво отговаряше и бягахме от там

              Използвах дългото й отсъствие...

Бившата им спалня, ако можеше така да се каже,зееше празна след изхвърляният матрак, всичко бе шрашасало, щори и пердета спуснати, мъртвилник, в голямата баня миришеше на спарено и непроветрено,... нейната стая и банята към нея, акуратно чисти и подредени, банята лъщи от чистотата на порцелана, чисто и ухаещо на ароматизатор.

Какво чакам. Взех си отпуска, извиках няколко наши момчета  и до вечерта нямаше и помен от старата наредба,... поръчах всичко ново за спалнята, боядисано, изтъркано,... нови завеси и пердета

Плочки в банята, гърнета, писоари, душове, всичко ново,... свързах ги към колектора за топла вода

смених ръкохватките на всички врати, момчетата пребоядисаха стените, а две жени изчистиха основно цялата къща. Измих терасата, подредих няколко големи кашпи с декоративни дървета и палми Вашингтония, накачих на едната страна разноцветни  каскадн петунии, сложих висока нощна лампа в ъгъла на терасата, няколко соларни лампички из заксиите, ново диванче с малка масичка, голяма маса и върху й камъчета, раковини, араматизирана свещ, с 4 стола. вазичка със зеленина

Липсва входна изтривалка с надпис '' Добре дошли'',... е, вече я има.

Чак на мен ми хареса подновената и освежена къща, тераса, двор.

Чаках на кея пристигането на ферибота ...

Ето я, с дежурната енергична походка. Позвъних й по мобилния '' Скъпа, чакам те на изхода ''

Целувки, цветя, прегръдки, ... и у нас.

Пийнахме по чашка, тя разказваше за пътуването,.. и изведнъж използвах да си поеме дъх и да продължи разказа си, продумах

- Знаеш ли, не влизаме у вас,... стори ми се  нещо подозрителен шум завчера, не намерих ключа си, да идем да видим.

             Скочихме веднага и двамата, а за достоверност взех и алуминиевата бейзболна бухалка...

 

 

следва

» следваща част...

© Petar stoyanov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Джаксън, Катя, благодаря ви за напътствията и забележките
  • Е, то не знам дали коректор трябва или си го препрочиташ и което видиш го поправяш. За мен е по-добрият вариант. И аз правя грешки. 😊
  • https://slovored.com/spellchecker/
    Надявам се да ти е в помощ.
  • Благодаря Джаксън, не че има нещо скришно и ново в леглото, но този път го прескочих в подробностите. Малко ми е напрегнато от време и любопитни, и допускам грешки, а нямам коректор на лаптопа
  • Добре, че не описваш подробно какво правят в леглото. 😉 Романтичната част ми харесва повече. С малко корекции на грешки ще стане още по- добро. 😊
  • Скитница, радвам се че се отбиваш и при мен и ти харесват разказчетата ми. Наистина, щастливият край ще бъде най-добрият.
    Приятен ден
  • Както каза Георги, много си сладкодумен!
    Успях на периоди да изчета всичките части, много е интересно и разказваш увлекателно! Ще чакам щастливия край!
  • И това ще е най-доброто за героите след толкова лутане, Плевел
    Ще продължа в същият дух
  • Романтика и чудо, направо идилия.
  • Еее, както наперен петел сред стадо кокошки,.. какво да се прави, трябва мъжът да бъде такъв Катя,.. Генек, ами хубавици, пък и са винаги под око и под ръка, шегувам се разбира се.
  • Ех този Пешо и романтик и кавалер и любвеобилен. Пак ще има щастлив край.🙂
  • Ти се само за сред съседки - сладкодумие и омайване.
  • Миночка благодаря, тих пристан в бурното море на живота...
  • Хареса ми, много задушевно!
Предложения
: ??:??