30.03.2010 г., 19:44 ч.

Аз 

  Проза » Други
646 0 1
1 мин за четене

Аз

 

         Кой съм аз? Тинейджър, изграждащ се човек.

            Понякога аз съм лошата невинна, неоценената. Понякога съм обичащата силно, болезнено и никой не забелязва. Понякога плача със сълзи, ридаене, но никой не чува. Аз съм оптимист, понякога реалист. Положително настроен, но понякога отчаян. Аз съм този, който се бори всеки ден с тези, които обича. Аз съм този, който се старае, който се нуждае от признание. Аз съм този, който иска да усети топлина, обич. Аз съм не търсещият материалното. Този, който се нуждае да се гордеят с него. Понякога съм аз  невинният, който поема вината. Аз съм, който изслушва и приема болката на другите. Този, който е силен външно, но малко знаят колко слабост има в него. Аз съм този, който е с недоизказаните думи. Този, който трудно казва  „Обичам те”, но ценящ тези думи. Този, който не си играе с значението им. Аз съм сянката на слабия, крепящ го силен и с вдигната глава. Аз съм този, който се вслушва в текста и смисъла на една песен. Този, който жадува за свобода без граници. Този, който иска да живее в свят добър, в който не съществува страдание. Аз съм този, който иска да бъде воден от сърцето си. Аз съм с душа голяма, побираща дори тези, които не ме обичат. Аз Съм. А ти кой си?

 

 

© Мария Грънчарова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хареса ми... И то много... Продължавай да пишеш. Целувки
Предложения
: ??:??