16.08.2019 г., 13:03 ч.

"Аз така си мога" 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
589 7 9

"Аз така си мога" каза художникът и нарисува носа на лявата буза.

 

"Аз така си мога" каза оперната певица и съседите излязоха на разходка.

 

"Аз така си мога" каза скиорът и се устреми към близкото борче.

 

Не ми се ходи на лекар...

© Миглена Миткова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Всеки си може, по свой си индивидуален и персонален начин и способ!
    Поздрави, Меги!
  • в търсене на третото око често се губи фокуса 😅!
  • 😊🌹😊
    Поздравявам те :"
  • Е, айде сега, винаги може и повече, например носа да е на тила, не съседите, а целият квартал да се изнесе, за да не съм лош пророк, няма да споменавам къде може да се озове скиорът. Щото не им се ходи на лекар, де...

    Много си права, ако го нямаше стремежът към съвършенство, още щяхме да сме в пещерите сигурно.
  • Обичам да събирам гледни точки, всички аргументирани по своему. Но "аз така си мога" не бива да е оправдание за липсата на старание. Всеки може, стига да иска и да влага достатъчно енергия (е, предполагам, че не можем да сме всички да сме специалисти в квантовата механика, но все пак...).
    Хубав ден на всички!
  • Има хора, които го могат истински, раздават се в това, което правят и съвсем не им е нужна лекарска помощ.
    Ти, без съмнение, си от тях, Меги!
  • Единственото, което така или иначе не мога, е да казвам "аз това не го мога"! 😅!

    Поздрав!
  • И на мен не ми се ходи на лекар...
    Защото знам какъв инженер съм. Но, слава Богу, никога не съм работила като инженер. Работя това, което обичам, харесвам и ме кара да давам всичко от себе си и да се усъвършенствам
  • И аз така си мога,....Меги,само да ти се възхищавам!!!
Предложения
: ??:??