14.11.2022 г., 8:04 ч.

Барби и Кен 

  Проза » Разкази, Фантастика и фентъзи, Хумористична
531 3 10
18 мин за четене

      През девет реки зад десетата, зад девет планини зад десетата, през девет страни в десетата, имало едно време царство господарство, там, където изгрявало слънцето. Царят бил мъдър, строг, справедлив, красавец, воин, обичан и следван от народа си. Царицата имала неземна красота, добра, милосърдна, обичана и тачена от народа си. Родил им се син левент, първороден, 465 грама с кафяви очи.

 

      През девет реки зад десетата, зад девет планини зад десетата, през девет страни в десетата, имало едно време царство господарство, там, където залязвало слънцето. Царят бил мъдър, строг, справедлив, красавец, воин, обичан и следван от народа си. Царицата имала неземна красота, добра, милосърдна, обичана и тачена от народа си. Родила им се дъщеря красавица, 432 грама със сини очи.

 

      Расли, порасли. Имало обичай на първия им рожден ден Върховният Маг да им направи заклинание за дълъг и щастлив живот, да станат достойни наследници на царската корона и справедливи и обичани от своя народ. Но, тъй като времето били тежко, Върховният Маг бил затворен в подземията с върховната мисия да се занимава с алхимия и да пълни царската хазна със злато. Вместо него церемонията е трябвало да се проведе от Трите Влъхви и придворните феи.

 

 - 😶 - 

      В онова тъмно миналовековие вещерството и магиите били навсякъде, определяли съдбините на хората и без тях не е било възможно да се вземе каквото и да е важно решение. Миналовековието се характеризирало с извънредно голяма мешавица от черни и бели магии, практикувани в царските покои от оторизирани магове и феи, по сумрачни подземия в селищата от самоуки и неоторизирани врачки и най – разпространеното ребелско съсловие от вещици , обитаващи трикраки къщички е дебрите на Тилилейските гори (които са ограждали абсолютно всяко царство господарство), чиито неформален водач била естествено Баба Яга. С цел тази какафония да бъде изчистена от нечестиви израстъци бил проведен междуцарствен симпозиум, на който се поставили основите на официалната Научната и Практична Магическа Система (НПМС).

 

      За изработването на единен документ, годен и оторизиран за употреба на магиите и заклинанията, били включени водещи магове, вещици, върколаци, горски духове и призраци, обитаващи къщите, … поканени били дори и ребелите от горското съсловие за обмяна на опит. НПМС била сътворена, всички магии били класифицирани, систематизирани и описани в дебел наръчник, съществена част от който бил РЕЦЕПТУРНИК на инградиентите за приготвяне на магическите варива и печива … естествено придружени от пълния текст на магическите заклинания, написани за удобство на езика есперанто. Този РЕЦЕПТУРНИК се пазел на върха на една диамантена игла, скрита в изумрудено яйце, на върха на най – високата планина в света – Софийското Равно Поле ( от където съкровището било премествано на незнайно място след наводняването му по време на Големия Потоп) …. (новото място естествено е върховна тайна, която няма да чуете в официалната преса, но можете да я потърсите в ъндерграунда – например в източниците на Голямата Конспирация)…

 

      Не след дълго се оказало, че трябва да се сътворяват и ъпдейти, защото прилепите се изродили и вече нямало от къде да се доставят за практикуващите опашки от прилепи, лютите мушички спрели да вият пашкулчета в цветовете на лилиите, а се прехвърлили към кактусите (ужас, този инградиент вече имал непредсказуем ефект), и… Безброен е списъка на изчезналите под действието на Глобалното Затопляне и поради занижения контрол върху масовия експорт на Земни материали, благини и магии от Извънземните ….

 

      Ъпдейтите се разпространявали светкавично по цял свят всред лицензираните и оторизирани производители на магии и заклинания (както Санта го прави), с помощта на врабчета, вещици с метли, призраци и други летящи твари… като и например - дронове.

 

- 😶 - 

Да си дойдем на приказката

 

      Магическата смес била приготвяна по строгите Правила на РЕЦЕПТУРНИКА, но в решаващия момент – на петата минута и 23-тата секунда от началото на къкренето, през прозорчето влетял ЪПДЕЙТЪРА и кихнал последния бета ъпдейт върху варивото. Видим ефект естествено нямало – само... Трите Влъхви и придворните феи разпознали оторизирания ъпдейтоносец, помахали ли му приветливо с ръце и вълшебни пръчици и продължили заниманието си. После - Церемонията в Тронната зала минала блестящо.

 

      Минали години. Принцът и Принцесата пораснали, запазвайки разстоянието между себе си на двадесет … и двадесет… … докато не станали дърти тийнейджъри, готови за женене. Околните благоговеели пред тях, възхищавайки се на тяхната красота и мъдрост. Придворните Магове обаче забелязали, че те вече били придобили невероятни магически способности, надвишаващи дори техните стандартни умения… вероятно на онзи бета ъпдейт…

 

      Едновременно у Принца и Принцесата се зародило неистовото желание да отидат на поклонение в Централното царство и да изразят своето уважение и възхищение от прекрасното обслужване в офиса на НПМС.

 

Речено – сторено

 - 😶 - 

 

      Тук вече сме на съвременната част на приказката

 

      Та – двамата се срещнали на вратата на офиса, той несръчно разлял кафето си върху сребърната ѝ чантичка и… се получил голям конфуз. Принцът обаче мигом употребил едно от наизустените заклинания и… чантичката заблестяла в сребърно - златно, обрамчена от преливащите се блестящи сияния на миниатюрна кълбовидна мълнийка (джобен формат) …

 

Принцесата му се усмихнала и …. И …. изпитала непреодолимо желание тя да бъде неговата царица …

 

Принцът й се усмихнал и... И… изпитал непреодолимо желание той да бъде нейният цар …

 

      Влезли двамата, вече под ръка и с туптящи сърца се насочили към стената, облепена с благодарности от възторжените клиенти, когато ненадейно един от служителите припаднал, друг се скрил под масата, а третия тихомълком внимателно се изсулил по посока на Главния. Третият веднага докладвал ‚код жълто‘ – влезлите клиенти имали ясен белег на лявата буза във вид на бенка, вследствие на ‚бъг‘ в системата при прилагането на ъпдейта KBD 121489120r3tr, вече отдавна отречен от концепцията за магиите. Идеята тогава била да се надарят богопомазаните с изключителни способности и правомощия за правене на магия в реално време и с изключително мигновено действие … проблемът бил в това, че цялата магическа мощ се съсредоточавала в тази бенка на лявата буза и отстраняването й водело то тотално изтриване, дори и на стандартните нормални човешки мисловни процеси.

 

      Успокояващо било поверието, че ‚ Бенките не са клеймо, те за знак за щастие. Според мнозина тези петънца, разпръснати по цялото тяло на човек, всъщност са знаци от предишни животи. Бенките са кармични белези, един вид печати от миналото, които носим със себе си в поредното прераждане.‘ … поради което Главният се нахилил глупаво, поздравил дошлите царски особи и ги изпратил по живо по здраво.

 

И...

 

      Младите забравили царствените си задължения и се впуснали в бясно усвояване на чудесиите на Централното Царство. Харесали се вече на сериозно. Но… и двамата започнали да забелязват несъвършенствата на бъдещата си половинка –

 

      Той бил леко приведен, с някаква рижава чорлава глава, по гърдите му ясно се виждали хоризонтални гънки от преяждане, ставащи все по – огромни надолу към коремчето – и то стърчало напред с цели излишни десет сантиметра, ... леко кривокрак… Да не говорим за това, че единствените теми, които го вълнували били – лов, гуляи… Любимата му музика била воят на ловджийските рогове в акомпанимент с лаенето на кучетата... толкова и нито йота повече.

 

    Тя обичала да носи на главата си  прическа тип ‚птиче гнездо‘, която никога не променяла и която се била вече втвърдила … дори и поради любовта на птиците към нея. Тя била леко трътлеста, имала мъх по бузите и ако оттам се погледнело надолу – всичко било подравнено по права линия чак до върховете на обувките, номер 40. Обичала … тишина, единствено раздирана от бодовете на иглата по грамаданските гоблени … толкова и нито йота повече.

 

И се започнало …

 

      Последователно, докато си разговаряли на чаша чай, тя спирала времето и започвала да го човърка и извайва с магическата си сила – изрязала му коремчето и по шаблон му ‚монтирала‘ мъжествени плочки на гърдите, сменила му косата с приятно кафяв … до светло жълтеникав цвят, леко чуплива, с добре забележим перчем...

 

      Последователно, докато си разговаряли на чаша чай, той спирал времето и започвал да я човърква и извайва с магическата си сила – шепи силикон бил употребил за да увеличи разко размера на гърдите ѝ, отнел доста материал от коремчето ѝ, добавил доста отзад, удължил краката й до невероятни размери за сметка на ходилата – натаманил ги на номер 28 … повече не посмял, защото балерини не му трябвали … сменил й косата с приятно жълтеникав блондински оттенък, направил я дълга и права – станала като златист водопад, стигайки ѝ малко под кръшното кръстче …

 

      Интересно било – след всеки такъв ‚разговор‘, съпроводен с такава магическа процедура, двамата се учудвали и удивлявали как на него панталонът изведнъж започнал да пада, а на нея изхвърчавали копчетата на блузката… Забавно, били щастливи, търчали по магазините да си купуват нови дрехи, обувки и аксесуари…

 

      Впоследствие тя започнала да префасонира характера му в посока – да бъде домошар, да обича музика, да свири на флейта или китара в акомпанимент с рецитирането на сонети и балади … да може безропотно да я съпровожда на нейните сеанси по шопинг терапия, да говори малко, да слуша повече, естествено в нейна компания да бъде забавен и като дресиран пудел да реагира на нейн елементарен знак да се крие някъде или да изчезва …

 

      Впоследствие той започнала да префасонира характера ѝ в посока – да бъде домошарка, и в краен случай да може безропотно да го съпровожда на неговите сеанси по ловни и любовни похождения терапия, да говори малко, да слуша повече ….

 

- 😶 - 

           

      Всичко вървяло чудесно, младите били ужасно влюбени и доволни от резултатите от магичната терапия … накупили си…къща, мебели , кола… и всичко в Розово… когато… и когато всичко било вече съвършено... ама наистина съвършено … и на двамата им дошла мисълта да сложат точка на всичко несъвършено – да премахнат бенките си от бузите… … …

 

 … и тогава – настъпило неземното безпаметно и цялостно безмозъчно щастие!!!

                         

      Двойката обикаляла света и всявала учудване и умиление - той със застиналата си усмивка, тя с блондинското си кокетство.

 

     PR-ите ги забелязали и били очаровани от перфектната двойка, започнали масова продукция на филмчета, играчки, популяризирайки най-чудесния начин на живот... защото...  Те винаги били приветливи и търпеливи - децата обичали да си играят с тях. Барби била многолика, наперена и наконтена, чудесно се справяла в приключенията в кухнята, била медицинска сестра, учителка, певица, ... с тази дълга изящна руса коса и особено с дългите изящни крака  жънела успехи навсякъде. Кен също бил чудесен антураж, спокоен и уравновесен се вписвал лесно навсякъде и предизвикал бъдещите и настоящи жени да имат точно такъв мъж.

 

      Нямам думи да опиша по нататък... най важното им качество било търпението, когато децата ги преобличали, вадели крайниците им, влачели ги по пода, замеряли другите дечица с тях или участвали в битки - когато няколко ръце ги хващали от страни и... дърпали яко...  Това не им пречело и да си пеят  песничката...

 

… Hiya, Barbie
Hi, Ken
You want to go for a ride?
Sure, Ken
Jump in

… I'm a Barbie girl, in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

… Come on, Barbie, let's go party

 

 

     В градския парк едно момиченце се ококорило и започнало да вика от количката към двамата ни герои:

 

…. Тате …! Мамо !  … Вижте – БАРБИ и КЕН – ето ги там – живи и мърдащи … не като тези, дето ми ги купихте в магазина ... Искам ги ... искааааам ……… 

 

      И много важно е да отбележка, че въпросната мама, външно и вътрешно, била също в стил 'Барби' - и подготвяла дъщеричката си усилено - облекла я цялата в розово, количката била розова VW костенурка ... а баща ѝ  ... бил направен като ксероксно копие на ... познайте кого ...

 

 

Ееех, ТОВА Е МОДЕРНАТА МАГИЯ 🤓🙃😎

 

- 😶 - - 😶 - - 😶 - - 😶 - - 😶 - - 😶 - 

 

 

      Бонус за читателите лаици – рецепта за любовна отвара, чопната от РЕЦЕПТУРНИКА:

 

      Поставете кориандър в хаван и го стрийте добре. По време на този процес си представете как се прегръщате, целувате и сте физически близо до любимия човек. Поставете получения прах в една от чашите и я напълнете с чиста вода. Запалете свещ и изгасете светлините. Поставете друга чаша на масата и започнете да наливате сместа на разстояние един метър. Това трябва да се направи 7 пъти, като полученият продукт се прелива от един съд в друг. В този процес си представете как чувствата на любим човек започват да се събуждат и придобиват все повече и повече сила и сила.

 

      Забележка – Някъде се практикува изливането на сместа върху главата на любимата докато още спи. Ефектът е гарантиран … дори и с толкова проста рецепта.

© Пламен Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Фентъзи »

4 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря Пепи 😍 Блу, нощта е пред теб, ама не бързай - на 24.11 ще има Новолуние и те съветвам посред нощ да изпълниш рецептата за любов, а също така - всичките други заклинания от https://jupiter-astrology.com/2022/11/16/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%B2-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%86/ .......... а СЪВЕТИТЕ СА - ДА НЕ ДАВАШ НИКАКВИ ПАРИ и ....... https://ftimes.ru/490830-ognennoe-novolunie-24-noyabrya-2022-goda-chego-kategoricheski-nelzya-delat-chtoby-ne-spugnut-udachu.html ... Успех 😍
  • Джон, мерси за линка. Що не го каза по рано? Макар и късничко, почвам да бъркам отварата
  • Успех!
  • Благодаря Надежда 😎
  • И тук исках да дам глас, ама не може😀Много добро!
  • Блу , когато пиша каквато и да е фантасмагория се консултирам с Чичко Gооgle - намерих парченце от Междуцарствения Рецептурник на https://eurodomik.ru/bg/materialy/prigotovit-volshebnoe-zele-magicheskie-zelya-recepty.html ... единствено 'изливането' е моя идея, която на практика е много действена - практикуващият заклинател веднага получава шамар или целувка - ... първото се получава по често, защото лаиците имат много 'задни мисли' в процеса на приготовлението 😎🙃😎
  • Бонусът май ъпдейтван.
  • Георги , Младене, благодаря за коментарите 😎 Копнах положените ми две лопати надолу към заветното 23 - то място, ама май няма да стигна до там. За сметка на това ми се завъртя една идея за извънсезонен разказ, стил ала - Арт Бъкуолд , ама ще видим 🙃
  • Чудесно!
  • Талантливо написана хумористична приказка. С радост бих гласувал, но се оказа, че съм изчерпал лимита си. Поздравление, Джон!
Предложения
: ??:??