11.02.2021 г., 12:13 ч.

Без комплекси 

  Проза » Хумористична, Еротична
515 5 15
2 мин за четене

/познато, редактирано и обогатено/

 

На Надя и други тревожни души и тела

Ами пълничка съм си. И? Имах една комшийка – кльощавааа… Нощем от апартамента им се чува ксилофон – значи мъжът й я уважава. То си му и личеше – якето му отпред все на дупки, нали я прегръща за довиждане.

Така е. Мъжете не са кучета, кокали не щат да гризат. Та затова се и ползвам с голям успех. Още като се запознах с моичкия го шашнах. Появявам се аз на вратата, а той ахва: „Боже, какви форми!”. Пък нали съм си и речовита почти колкото сочна, му казвам: „Почакай, още не съм влязла”. Сега навред ме води с него, горделиво ме показва и като покорител на Еверест позира зад гърба ми.

 Това лято поскитахме малко с него. Ходихме до Африка, на сафари. Водачът там ме пита: „Мадам иска ли разходка на слон?”. Абе, аз искам, ама дали е попитал слона? На връщане го донесох на гръб, слона му със слон. Добре, че съм свикнала моичкия да прибирам всеки петък вечер.

А после отидохме на нашенското море. Ходих до магазина за бански. Все модни такива – слагам си и изчезва без вест. Казвам на продавачката: „Искам да видя кой ще ми стане”, пък тя се опулила: „И аз искам да видя”.

На плажа моичкият не смее да се отдели от мен. Защото чадър не вземахме, пък сянката с мен се движи. И в басейна влязох. А останалите излязоха барабар с цунамито, дето го предизвиках.

Наскоро прочетох, че в мозъчните клетки се съдържат над 60% мазнини. Погледнах се в огледалото. Умна съм. Много съм умна...

И хич не се оплаквам. Жена съм – и колкото три манекенки струвам. Те какво са, а? Три секс точки и толкова. И са озлобени, гладни... Само пържоли сънуват. А се хранят като гъсеници – със салати. Само се чува едно 'Хръц, хръц, хръц…

А аз спя спокойно на мокета. И като всички пълнички – и аз съм добър човек. Та какво ни трябва днес? Добри хора, нали?

       

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Веднъж дъщеря ми ми изпрати снимка на едно доста пълничко дете.Коментарът към нея беше:"Не всички могат да са слаби,някои трябва да са красиви!"И аз съм от тях,какво пък.
  • Каква образност!
    Но, според мен, не е лопата, а лост. От големите трябва...
    Златото е ясно, жилата е голяма.
  • 😂 Разсмя ме. Ами да вади лопатата тогава и да търси златото.
  • Благодаря, Силвия!
    Стар виц. Джудже се оженило за великанка. На другия ден тя отишла на работа и колежките й се шашнали - цялата в синини. Обяснила им: "Първа брачна нощ. Оня й наредил да се съблече и легне, после се заразхождал по гигантската й снага, викайки: "Мое е, всичко е мое!"...
  • "Сега навред ме води с него, горделиво ме показва и като покорител на Еверест позира зад гърба ми."
    Много си забавен, Георги. Не е лесно да се покори такава жена, но като му се случи на човек, разбира че и сърцето му тупти по друг начин и няма по-щастлив от него!
    Поздравления и благодаря за усмивките.
  • Благодаря, Стойчо!
  • Колко килограма самочувствие!🤯
  • Благодаря, Пепи, Роси!
  • 😆😆😆Благодаря за подарения смях!Ще си го запазя!
  • Ох, май трябва да кача някое и друго килце. Не заради красотата, за мозъчни клетки, нещо все не ми достигат, а то що било! 😅
  • Благодаря, Надя, Миг, Таня, адаш!
  • Разсмях се, особено за гъсениците
  • С такава мацка, бодигард не ти требе 😋
    Поздравявам те.
  • Знаеш тии "На голям Майстор , голям "тезгях" ! В наше села , обаче сме все сиромаси и за това имаме друг принцип "На сиромах човек и малка .... ми стига!" . Умееш го и това сие ! То и за това и те следва де! Благодаря!
  • Така си е, сенсей, така си е!
Предложения
: ??:??