17.03.2013 г., 22:58 ч.  

Безсънна нощ 

  Проза » Еротична
2117 1 5

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Беше студена пролетна вечер. Облаците - надвиснали над пустия и сив град. Вятърът свистеше между мъждукащите улични лампи, чиято светлина правеше конкуренция единствено  на кратките лунни проблясъци. Хората липсваха, улиците – тъмни и черни, а сенките се прокрадваха между сградите сякаш крояха нещо. Луната ту се скриваше, ту се показваше между облаците, като свенлива девойка криеща се в косите си.

Това бе една обикновена, но не за всички вечер.

Той излезе от стаята, отвори прозореца и запали. Цигарата задимя, а пушекът бавно се плъзна по ръката му. Галейки я, си проправи път нагоре по тялото му. Димът, който излизаше от устата, обгръщаше светлото му лице и се спускаше бавно по скулите и устните.

Мислите бяха също толкова отнесени, както се рееше и димът около него, но в сърцето му гореше плам с огнена сила.

Той се обърна към мислите си и се отдаде на опиянението, което му доставиха. Нощта бе дълга и незабравима.

А ето защо!

Защото денят бе протяжен и скучен, сив и монотонен. Той свърши дълга си към бюрото в офиса на фирмата си, качи се на своя автомобил и го подкара обратно към вкъщи. Пътят бе натоварен, шумен и изморителен, но той сякаш бе изключил всяко свое сетиво.

Колата спря, той слезе, заключи я и пое към лоното на своя отдих. Когато влезе през входната, той почувства уют и спокойствие, помириса ароматния дим от запалени свещи, тиха музика и видя приглушената светлина, която идваше единствено от спалнята. Съблече дрехите си, подреди ги и ги остави, стъпвайки на пръсти, стигна до спалнята, чиято врата бе леко открехната. Влезе и я видя...

Тя бе покрита с нежна копринена нощница, очите ù блестяха на светлината на свещите, дългите ù коси нежно обгръщаха гръдта ù – млада и невинна. Тя бе опънала божественото си тяло върху възглавничките, с които бе постлан подът и го очакваше. Той не можеше да отклони поглед, всяка нейна извивка създаваше в него усещането, че това е мигът, който стотици, хиляди пъти е сънувал.

Той седна до нея, прекара пръсти през златните ù къдрици и я целуна нежно и внимателно, после продължи, жигосвайки шията ù с огнения си език.  Копринената нощница до преди малко покривала тялото ù, сега лежеше скъсана отстрани. Огънят на страстта се бе разгорял и милиметри  деляха двете тела, жадни за страст. Той я постави да легне, взе виното и разля малко върху коремчето ù, но не с цел да погаси огъня, а леко да охлади тялото ù да го подготви за следващия, по–силен пламък. В очите му горяха искрите на страстта и удоволствието, той облиза виното от тялото ù и се насочи към женствеността ù. Сега той отново усещаше вкуса на живота, а тя, отдадена на екстаза, който получаваше, превиваше тялото си, крещеше и го молеше да не спира, а той все по-настъпателно я водеше към оргазъм. Тя дръпна косата му и любовникът бързо откликна на повика на своята кралица. Двете тела сега бяха едно, а стаята бе тяхното бойно поле – въздухът преливаше от химия, стъклата на прозорците плачеха от удоволствие. Времето бе стъписано пред разкриващата се пред него картина, която засенчваше и най-значимите творби на художественото изкуство. Мелодията, която описваха стоновете на двамата прелюбодейци, бе по-значима от всеки музикален шедьовър, сътворен до сега. В телата им гореше огънят на любовта.

Гледайки своята цигара, която бавно гаснеше в ръката му, той въздъхна, загаси я и отново легна до нея.

© Станислав Георгиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хареса ми разказа и те поздравявам!
  • Благодаря ти
  • Да,така е!
  • Живота никога не ни дава отговорите, които търсим. Нали Не е добър авторът, който дава отговори или поставя ясна картина пред читателя, а този, който успее да го накара да се замисли и да ги потърси в самия себе си.
  • За какво те беше нужно това последно изречение?Кажи ми той през цялото време ли пушеше,или след този оргазъм дето разплака прозорците.И защо в крайна сметка "въздъхна".Защото е бил с нея, или защото ляга до нея?
Предложения
: ??:??