15.06.2019 г., 12:22 ч.

Бисери от банковите салони – 13 

  Проза » Хумористична
755 2 3
2 мин за четене

     Не много млада банкова служителка се влюбва в един поет, и решава да убеди колегите си, да си купят книги от поета. Въпросът е как да постъпи, така, че да покаже колко е хубава поезията му? Колегите й са по-възрастни от нея, но работят в малък офис. Напрежението в работата ги е изхабило и прави живота им изморителен. За да ги впечатли, един път, когато отиват в командировка, тя измисля следната история:

Ей, колежки, дали да не стана поетеса? Запознах се с най-добрия поет, и искам да ми дадете мнение, дали ще ми хареса стиховете?

Вечерта отиват на ресторант ентусиазирани, че ще се чете поезия, колегите сядат около масата, изчакват сервирането, и от дума на дума, отварят въпрос за стиховете. Колежката започва с едно-две нейни стихотворения, но постепенно преминава в четене преди всичко на поезията на най-добрия поет.

А ти, колежке, защо започна да пишеш стихове? – при което влюбената жена не се замисля, а веднага отговаря:

Ами, колеги, когато ние работим постоянно с цифри, развиваме лявото полукълбо на мозъка си, а когато четем стихове и проза, развиваме дясното. – отговаря тя, мислейки, че е много убедителна.

Ох, давай тогава да купуваме поезията, че от толкова напрежение и умора ние сме установили, че не ни се развива нито дясното, нито лявото полукълбо. – цялата компания прихва от смях.
 

 

13 май 2019 г. гр. София

На Борис и Миряна

 

© Таня Чардакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря Ви, Катя и Стойчо, радвам се, че коментирахте! Преди да постъпят на работа, всички банкови служители са били деца, ученици, студенти и дори родители. Оказва се, че те са много добри партньори в реализирането на доста творчески проекти, а и потребители на Голямото изкуство!!! Аз съм била и кредитна инспекторка и мога да кажа, че всичко хубаво, което са направили в родното ми село е било с мое съдействие. За сватби, за кръщенки, за жилището и здравето, ние сме нужни. Да не забравяме, че при нас хората идват по желание, а не по закон, както всяка година плащаме данъците, таксите, осигуровките и др. Много харесвам повечето от Вас, приятели, ако разполагах с повече време, щях да присъствам честичко тук, но и това ще стане, някога... Поздрави!
  • Значи и в банките има лирични натури...
    Трудно ми е да повярвам?! Нито едно мое стихотворение не е размекнало душата на една кредитна инспекторка...А има доста (бих казал: всички стават!) засукани!😅
  • Разсмя ме. Имало и забавни банкови служители.
Предложения
: ??:??