7.06.2024 г., 21:06 ч.

Бизнес среща 

  Проза » Разкази
1085 2 45

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

 

     –  Трябваш ми. Ела, чакам те. – гласът прозвуча вежливо, но властно.
Разпозна го веднага. Не й се обаждаше за първи път.
Започна  трескаво да се съблича. Трябваше бързо да вземе един душ, а после да се облече подходящо. Умът й прехвърляше трескаво предстоящия разговор. Ако си изиграеше картите добре и двамата щяха да са доволни.
След около час беше в кметството. Наистина я очакваше. Беше отново отпратил секретарката.
Токчетата й потракваха нервно. Влезе със замах, без дори да почука. Облечена делово, с елегантен класически костюм изглеждаше на опитен юрист или бизнес партньор.
Кметът  я изгледа преценяващо, а по лицето му се изписа доволна усмивка.  Харесваше русокоси миньончета с тънки устни и остра брадичка. Тя наистина изглеждаше на хладна и пресметлива кучка, което беше ужасно секси.
Изправи се с достойнство от креслото, заобиколи я и тя чу зад гърба си студеното изщракване на заключваща се врата. Явно  нямаха много време.  Посегна към копчетата на копринената си блуза облечена преди минути.
-    Не бързай.  Искам първо това. – приближи я той.
Ръцете му припряно разкопчаваха колана на панталона му. Като опитна жена тя бързо се досети какво очакваше.
-     Нали знаеш, общината има задължение към фирмата на мъжът ми. Ремонтите на детската градина и училището не са платени. – опита се да отклони темата.
-         Да, знам. Ще оправя нещата. Нека да не говорим за това. – прекъсна я нервно.
Тя го погледна и видя, че в момента е възбуден. Не трябваше да се бави. Облиза внимателно устни. Знаеше, че му харесва. Клекна на пода и бавно се наведе към него.
„Аман от бизнес срещи с френска любов” – помисли си с досада.

След седмица съпругът й се прибра с огромен плазмен телевизор.
-         Скъпа, имам подарък за нас.  Намислил съм още изненади. Кметството са превели пари по фирмената ми сметка.
  Тя кимна доволна и неволно облиза устни. Мъжът й изобщо не я погледна. Той се любуваше на новата  покупка символ на неговият  успешен бизнес.  
 

 

 

 

 

© Катя Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • 😄 всички се раждаме бизнесмени, само където повечето фалирали сме си родени 😎
  • Пепи, май всички са го ударили на търговия. А магарето къса синджира заради магарицата
    Катя, и аз благодаря, беше ми приятно!
  • Благодаря ти, Лъчезар! Зад кулисите винаги е по-интересно.
    Пепи....пази боже.
  • Лъчо - как няма да й харесва, като е така добре оценена?
  • На жената също й харесва, съдейки по вълнението й -- взима си бърз душ, детайлите в облеклото, дори начина, по който нахълтва в кабинета...А парите са просто афродизиак и удобно оправдание -- с един куршум - два заека! Във финала се забелязва гордостта й, че тя
    е стълбът в семейството, а дистанцирането на съпруга й подсказва за рутината, настъпила в отношенията им...Това нейно "аман", макар и наум, е само поза..Разказът ми харесва, защото
    е реалистичен и вади неща от кухнята на администрацията...
  • Петре радвам се, че се разбрахме по приятелски.
    Акеми, другите виновни са Борисов и Пеевски.
    Разсмя ме, Блу. С този извод виж, че си създала семейни проблеми.
  • Жалката реалност. Ама пък успокои всички мъже с провален бизнес, че жените им са морални.
  • Петър е съвсем прав за тъпите раши - ами спомнете си Юрий Венелин (сега един ще ревне, че самият Венелин не се е считал раша) - този хубавец пък убеждавал нашите велики български граматици (от писанията на които нищо не разбирал със свареното си пилешко мозъче), че членуването прави българският език груб - вижте му акъла на този. А за звателния падеж съм на едно и също мнение с Петър.
  • Пак руснаците виновни...😅
  • Мистър или сър, моля. Помня как превеждаха като бяхме деца: “мистър Питкин в тила на врага.” 😉 Звателната форма я харесвам много. Тя си е наша. Тъпите руснаци са набили в главите на оновавремешните софийски сноби, че е селско и грубо да кажеш: “Петре”, “Марийо”, и това продължава и до днес чак. Снопщина. 😊
  • Ей, не мога да те разбера. Не искаш Пешо, не искаш Петре, ами как да се обръщам към теб? Ще използвам уважителното г-н Димитров.
  • Точно така: звателната форма. Преди малко четох, че избягването на звателната форма в ж.р. е започнало преди един век в София. “Марийо, Иванке” и т.н. се е считало за грубо обръщение. Та така, Катя. 😉
  • Благодаря, Петре. Пиша кратко, че пестя време и моето и вашето. Знам, че разказчето е културно, но реших да се застраховам с червена точка.
  • Добър е разказът, Катя. Малко си бързала, но и аз съм нетърпелив. Няма нужда от точка, но те тия тук са пуритани. Кубински. 😊👍
  • Ще почерпя даже две ямазаките, стига да приложиш и видео доказателства
  • Ще черпиш ли едно ямазаки ако почна да разправям?
  • Какво те е разсмяла Акемито? Дръпнатите имат скрити камери навсякъде, дори в тоалетните, пробните и където се сетиш Дори след това изказване на Акемите почвам да си мисля и че тя е поставила няколко скрити камери на интересни позиции. Поне да вземе да разправи, а не да се дърпа
  • Ще помисля, Кате.
  • Разсмя ме, Акеми.
    Абе, едно колажче може да направиш.
  • Маскирах се като скрита камера... и видях неща дето не са за разправяне. 😛
  • Маскирах се като кмет...и станах неустоим за жените.
    Георги благодаря ти, че се отби и донесе куп усмивки.
  • Маскирах се като жена на бизнесмен... и ти си описала, какво ми се случи 🤣
    Толкова от мен, че получих слънчев удар... от щуротия 🤣🙃🤣
    Хубава вечер ти пожелавам.
    ПП
    Току що ми хрумна, че повече ми харесва маската на кмет 🤣
  • Пепи, този тип хора са много далеч от мен и ги използвам само за да пиша. Не се задълбавам в чувствата им, не ги съжалявам, само наблюдавам. Те са със самочувствие, защото имат пари, имат власт и всички останали около тях сме незначителни пешки. Биха ни обърнали внимание само ако могат да ни използват...например при едни избори. После живота си продължава по старому.
    Георги, ами на приказваме си за морал, бизнес, изневери и разнищваме нещата от живота. Те тези теми са безкрайни.
  • Брей, какви дебати, а момата само е дала духовна под-крепа на семейния бизнес 🤣
    Бъзикам се, но а на бас, че подобните случаи не са изключение...
  • Катя - нали разказваш за бизнес среща, не за изневяра? Около 80 процента от семействата и връзките се разпадат заради такива финансови проблеми; фалит, ипотеки и кредити, дори се стига до самоубийства и убийства на семейства. Съпругата е бизнес дама, не е прелюбодейка. Вярваш, че християните не изневеряват ли? Приемаме тогава, че не е религиозна. И защо да осъждаме нейната постъпка, след като тя е поставена в тази ситуация от мъже? Все пак живеем в мъжки свят и всеки си определя приоритетите. Семейството не е само секс. По време на измислянето на божиите заповеди светът не е бил така поляризиран материално.
  • Пепи, съгласна си. Имам в предвид християнския морал, не кради, не убивай, не прелюбодействай и т.н. А бизнеса си има свой морал в който тези неща може да се практикуват.
  • Катя - за морала не съм съгласна с теб 😄всеки бизнес си има свой морал! 😎
    "Гарван гарвану око не вади" нали от там е дошло
  • Благодаря ти, Петя. Пиша само когато има какво да кажа. Иначе си мълча.
    Пешо, в този бизнес няма никой ощетен. Всички са доволни. Благодаря ти.
    Пънчо, не се отчайвай. Мъжете на плажа зяпат спокойно на аванта момичетата, а ти се оплакваш. Най-прехласнати са семейните.
  • Хареса ми разбира се...Е не са ли нещата от живота, е не е ежедневие, но все пак понякога си заслужава . И това не е любов, а бизнес, нали
  • Понякога размера няма значение, Катя. 😉Това по повод коментара, че пишеш кратко. На мен това ми харесва. Кратки, съдържателни творби, с ясна идея и послание.
  • Показват си дупетата ама съм сигурен, че няма да ги мръднат и да идат да гласуват утре.... това ми хрумна като последна добавка Всъщност, ако някой им е дал 50лв от конкретна партия може и да мръднат де.

    Катя, дано поне ти ходиш на плаж с цял бански, отчаян съм вече...
  • Важното е пари да се изкарват. А и за това много акъл не се иска, а морал изобщо. Лесен бизнес.
    Поздрави, Акеми и Пънчо!
  • Може и да може, но така е най-лесно да блесне Той тоя тип блясък е достатъчно модерен ...софт порно инстаграм профили и прочие, водещи се инфлуенсърки за вдъхване на повече самочувствие Трудолюбиви мадами наистина.
  • Като не може да блесне с друго...
  • Здравей, Таня! Има още нещо тъжно. Никой не изненадах с написаното. Благодаря ти.
    Здравей, Пепи!
    Всеки мъж си мечтае за такава мацка и такова кафе.
    Виж, за тайните си много права. А когато тези тайни носят пари може и да се простят..Шегувам се.
    Благодаря ти за милите думи. Няма да отричам, че всеки пишещ тайно се надява някой да му ги каже.
  • Харпун (Костадин Шимов) - целият виц: кани мъж мацка на кафе с райбер. Отива тя, той прави кафето и пита:
    - С коняк или без коняк?
    - Без кафе - отговаря мацката.

    Кате - семействата и връзките се крепят на тайните. За това има един лаф - изневяра е само ако те хванат. Поне жената не духа на вятъра, за разлика от повечето.

    Хубаво пишеш, Кате, дори и познати неща да са, чете се леко и ненатоварващо. Поздравления!
  • За съжаление повечето бизнес оферти се реализират по-този начин!
    Жалко е!
    Хареса ми разказа ти, Кати!
  • Здравейте, Скити, Костадин, Пънчо и Георги!
    Всеки живее живота си според своя морал и затова някои хора не изпитват угризения или притеснения.
    Това за кафето с райбер не го знаех, а при такива бизнес срещи става въпрос за много добри пари. Знам, че е кратко, но дълго не мога да пиша.
    Благодаря ви, за коментарите и поздравите. Всичко най-хубаво!
  • Нещата от дживота - добре върти бизнес отношенията мъжа й, но нали зад фсеки успешен мъж... ясно е...
    Кмет да си днес.
    Иначе, кратко поднесено, но ясно казано.
    Поздравявам те.
  • Браво на жената, свършила си е работата. Но явно не много добре, щом като само с нов телевизор се е уредила
  • Бизнес среща на заключени врати,навремето му викахме-кафе с райбер.Поздрав Катя.
  • Жалко е...
    Пари и бизнес...
  • Здравейте, Констанс и Стойчо!
    Вече всичко е пари и бизнес.
  • "Пито-платено!"😜
  • Доста горчива реалност...
Предложения
: ??:??