30.09.2011 г., 15:56 ч.

Босонога импресия 

  Проза » Други
420 0 4

 

 

БОСОНОГА ИМПРЕСИЯ

  Сънувах босоного и безметежно лято. Сънувах коприненото море, галещо изгорелите ми крака на созополския плаж... Сънувах сърдечния звън на китара, докосващ струните на душата ми. Сънувах разпалени среднощни огньове, в чиито пламъци горят мечтите за огненото утро. Сънувах приятелите. Тези, които Фортуна ми прати да преминем заедно през това приключение, наречено живот. Които, даже и на хиляди километри разстояние, са на моята честотна вълна. Чиито мисли странно вибрират в съзвучие с моите. И без които не мога... Сънувах мелодията на далечните дни. На отминалите, но незабравени любови, на неизречените признания. На спотаената и неизречена болка от предателствата...
  Сънувах босоногото лято на моето  вчера. А  днес?




© Хрис Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Днес ли? Днес си натрупай много хубави емоции,
    които някой ден ще се превърнат в красиви спомени.
    И се усмихвай
    Поздрав!
  • Носталгично...
  • Приятелите са ценен дар.Щастлива съм,че ги имам! Благодаря за вниманието!
  • Ммм да!Неизречени признания...!А днес!?Днес мина... и никой не знае,дали утре ще има своето "огнено утро"!И приятелите,онези на твоята вълна...!Ако си ги намерила, запази ги близко до сърцето си!Сърдечни поздрави,толкова ми хареса!
Предложения
: ??:??