15.10.2006 г., 1:39 ч.

Буболечо Мечо и делвичките с мед 

  Проза
1137 0 2
1 мин за четене
Беше летен, безоблачен ден - от онези дни, който ги помним само в детсвото... дни на щастие и красота...
Просто един обикновен ден за Магическата гора...
Лъвчо Ники, крачеше из гората, изпълнен с планове за всичко извън Магическата гора и пътешествието им.
Лъвчо отиваше да посети Бублечо Мечо и Костенурчо Пити с които щяха да свикат съвет относно неуредиците в Гората.
Завари Буболечо Мечо пред бърлогата си, където той дооблизваше една от няколкото търкалящи се около него празни делвички с мед. На видно място - едно пънче зад него, стоеше последната делва, която Мечо от време на време поглеждаше с нескрита тъга и любов.
Буболчо го видя, забърса с лапа муцуната си, оставяйки мед по носа си и ентусиазирано заобяснява: 
- Ники, Ники! Еднорогчо Бибчо ни даде десет делвички с медец за из път - по 9 за всеки!
- Бублечо, как така по девет? - почеса се заинтригувано по гривата Лъвчо - девет и девет е осемнадесет?!
Мечо се понамръщи започна да ги брои на пръсти, мръщейки се да смята и така няколко пъти, след което се предаде, забоде муцуната си в деветата делвичка и смутолеви:
- Аааа, не знам. Аз мойте девет вече си ги изядох.


© Николай Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ако всеки човек в България изяжда не по 9 делвички с мед, а по 1 кг пчелен мед, то цялото количество пчелен мед, произведен с огромна любов от българските пчелари, ще се консумира в страната. И няма да има отлив от пчеларската професия,която може да се упражнява само от физически здрави и интелигентни хора, защото в момента да си пчелар означава да работиш, да даваш за екологията, но да не получаваш възнаграждение за труда си! Дано един ден България бъде като Буболечо Мечо, а другите държави - Лъвчета нека се пооблизват около празната делвичка!
  • Много хубава приказка си написал!!! Поздрави, Ники!!!
Предложения
: ??:??