3.07.2019 г., 21:36 ч.

Цигара след страхотен секс 

  Проза » Други
1002 4 6

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Тази сутрин правих любов. Най-страхотната в живота ми.

С морето, с пясъка, с чайките.

С изгрева, със силуета на магията, чиято материя ни обгръща.

Изчуках се с всички тях и никога не съм се чувствала по-задоволена.

Бяхме само аз, те и песента на Сленг - Мой свят. 

Сляхме се и заченахме моята зрялост и надежда.

Всичко, за което си мислех през цялото време беше единствено за необятността на това, което притежава природата и за това, че се страхувам, че времето тук няма да ми стигне да се насладя на всички утопии, които съществуват под носа ми, непосредствено зад стената на битовизма, на която бях закачила сметката за тока и дневника си, в който пише, че Кольо и Пешо днес са говорили с друга.

Има толкова гениалност във всяка една вълничка, толкова свобода в полета на пилетата, които по принцип мислим за пържола, толкова дързост в пробива на светлината, която се пречупва за да ни даде ярко оранжев цвят над необятното синьо, ей така, за да ми напомни, че безцветното е тъпо и контрастът може да гъделичка неимоверно приятно очите ми.

Само свобода.

И избор. Дали да се възхитиш на всичко това и да се изчукаш диво с него, да вземеш колкото можеш или да се оплачеш на съседа, че покривът ти тече и да налееш по ракия.

Има толкова живот в живота!!!

Всичко е избор, личен и неприкосновен.

Преди година може би щях да поплача за някоя глупава любов, или ей така.. за мене си, щях да мисля за утре, да правя планове с водка и приятели или просто да пусна снимка на чайка, за да ме лайкнете.

Сега обичам. 

Обичам живота си, чайките и магиите и се моля единствено за повече време с тях.

И не пиша това, за да ме разберете, а за да си напомням сама колко е прекрасно всичко наоколо.

И колко личен е изборът ни ...

Хора, чукайте се с чудесата!!! 

Оставете циничността на малоумието и предрасъдаците и ме извинете за прямостта, но ако искате да докоснете Бог... просто се отдайте на изяществата, които ни е създал!

Щастието не е в марките дрехи или в половинките ви, то лети над морето, изгрява над него, отразява се в повърхността му и ви чака да го приютите в себе си!

Боже, какво страхотно чукане. 

Ще запаля цигара. 

© Авелина Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Лятна любов »

21 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Нестандартно, грубо, забавно, вулгарно, остроумно, искрено, свободно, чувствено и много скандално.
    Авелина, поздрави за куража да го публикуваш !
  • Това може да е написано от представител на поколение, за което са размити границите между духовното и физическото, там каъдето чалгата се приема за култура. Текстът ти ме освобждава да бъда малко по-откровен, но целта ми не е да те обиждам, виждам че си талантлива. Затова ето какво ще ти кажа чукането си е чукане и понякога на нас мъжете ни харесва курвенското, но не бъркай това със Вечните Арки на Светлината, която ни води към Небето. Чукането си остава при животните тук на земята, макар и аз да нямам нищо против животинското
  • Моето мнение е, че няма нищо по-хубаво от това да се изчукаш с любов. Нещата могат да се разделят до време, но стигнал ли си до чукане с любов, смятам си усетил нещо истинско. Случи ми се с морето, случва ми се и с мъжа, когото обичам и мисля, че точно за това се получава.
  • Страхотна идея, различна, но и мен като Мислител думата "чукане" не ми пасна в картинката, и в идеята за сливане, хармония и любов. Иначе ми хареса
  • Аз когато правя любов, не мога да мисля за нея, като за чукане.
    А когато съм чукал, със сигурност не съм правил любов.
    Лично мнение.
    Обаче доста ме замисли творбата над двете понятия, което го отбелязвам като плюс за нея.
    Но пък по темата съм мислил не веднъж, което пък автоматически го занулява.
    Провокативна творба.
    И за да бъда напълно честен, а такива са принципите ми, тъй като публикацията е участник в конкурс, ако имаше възможност за отрицателно гласуване, щях да дам своя глас за него.
  • Най-страхотното чукане е това...
Предложения
: ??:??