19.02.2024 г., 10:04 ч.

Cui bono? 

  Проза » Други
207 3 14
3 мин за четене

Вечният въпрос на скептиците…

Нормалноте хора от типа Юрая Хийп са улеснени – те вярват. А вярата по условие изключва мисленето.

Което пък винаги започва със съмнението. Казват ти нещо – мисленето върви по търсенето на отговори. Въпросите са река: Кой ти го казва? Защо ти го казва? Защо именно на теб? А така ли е? Защо… Защо… Защо…

Още великият Кант е казал: „Подлагай всичко на съмнение!“…

Всичко!

Обаче, ако не се съмняваш, ако приемаш нещо безусловно… Ако вярваш, когато някой съгреши дори /опората на болшевиките, наивниците и глупаците юрайчовци/…

Умрял Навални…

Леле, убит!!!

Само дето глупакът вие: „Загробиха го!“, а мислещият започва с въпроси. Кой го казва? А защо?

Най-удобният „критик“ на Путин. Гръмогласен и кух. При това не устоял на нрава си и затънал в далавери, което дава възможност на властта да го държи на кукичката.

Нелеп и некадърен. Спомнете си „двореца на Путин“. Една елементарна провокация не можа да извърти…

Осъдиха го по жалба на френската фирма „Ив Роше“, имала неблагоразумната доверчивост да му повери транспорта на стока за милиони. От които няколко милиона – поне 40% - изчезват.

Навални получава условна присъда, брат му реална. За Навални това е втора условна присъда. Непознато в правния свят, но… Удобен „критик“…

После го тровиха… Кой Не е ясно. Германците не желаят да публикуват резултатите от изследванията. Защо ли?

А в Германия Навални се оказа по заповед на Путин. Юлия Навалная сама разказва – звъннала в Кремъл, лично Путин разговарял с нея, дал нарежданията…

Та, ако Навални трябваше да е мъртъв – отдавна да е.

Осъдиха го, пратиха го чаааак зад Полярния кръг. Вярващите говорят за мъчения /чунким не могат го тормози и в московски затвор?!/, мислещите разбират – опитаха се да го скрият от тези, на които Навални трябваше да е мъртъв символ.

Е, Путин се провали. Убиха подопечния му…

И то колко удобно и навреме…

Защото – кой има полза?

Падна Авдеевка. Стратегически град, откъдето обстрелваха Донецк.

Новината за поредния разгром на нацистите удобно се скри зад Навални…

Интервюто на Путин стана обществено достояние, обърна солидно общественото мнение, хората на запад взеха да си задават въпроси…

Смъртта на Навални измества темата…

Американците подготвиха нови помощи за бандеровците. И – умрял Навални…

ЕС се чуди как да отскубне от гърлата ни нови пари за Зеленски… Овреме Навални си замина…

Идат избори в САЩ, а Путин взе, че призна – предпочитал маразматика за американски президент… Но това потъна във врявата около Навални…

Удобно, навреме, въздействаща смърт…

Та…

Cui bono?

Не питай юрайчовчетата – те са заети, плетят куци излияния в памет на героя си…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Мисля, следователно съществувам" поне докато ИИ започне да мисли вместо нас
  • Благодаря ви!
    Подлагай всичко на съмнение...
  • Георги, ти си гений! Казвам го без никакъв сарказъм. Дали? Ти току-що разкри абсолютната истина. И какво от това?
  • "India and China now account for 90% of Russian oil exports." ... не бе, не е така - трябваше още преди 3 години руснаците да пуснат американците направо в Москва, и война нямаше да има, и хората живи, и голямото зло щеше да е изчезнало...
  • https://edition.cnn.com/2024/02/19/europe/russia-oil-india-shadow-fleet-cmd-intl/index.html
    Заради такива статии Юрая е нервен и ръси обиди.
  • Важното е, че Путин е виновен "Та, ако Навални трябваше да е мъртъв – отдавна да е." Точно. Но ако е убит - убиха си го неговите хора. А може и да не е убит. Няма и да се разбере. По-важното е, че Путин е виновен. И дава смисъл и живот на тези, които искат да плюят по него. Ето, пак им дава някакъв смисъл. Като на футболен мач. Ако искаше да превземе Европа - да го е направил. Но Авдеевка падна. И що така??!?!?! Толкова помощи, толкова оръжие, толкова траншове.... язък. Изощо, ако искаше можеше да направи много неща. Той е Бог и прави, каквото си иска. Ееее, вие го изкарахте такъв другаря Путин. Аз не мисля точно така, ама толкова искате да ви се повярва... Няма да мисля този път. Ще взема и аз един път да повярвам без да мисля. А батковците с яхтите да чертаят по-бързо картата, че избори идват.
  • Дааа, много удобен момент.
  • Уважаеми Стойчо!
    Аргументите ти са логични, с факти и размисъл.Опитай да нарушиш жълтопаветния закон "Не мисли!", та ако ще да обидиш комунистическия наследник Юрая Хийп...
    Благодаря на всички!
  • Там няма място за опозиция, Акеми, само за фенове 🤣
    Но иначе, да, мазило е и езикът на омразата му няма лимит...
    Тъпото е, че ми удари блокаж, а дори не съм путинофил, според новата терминология, нито пък русофил, според старата терминология - просто следвам логичното, а то ми говори, че и изтокът, и западът, гонят своите интереси с приоритет.
    А, и не съм коленичил пред новите ни идоли, защото им знам магарийте...
    А при адаша има алтернативна гледна точка.
    Не винаги съм съгласен с нея, но доста често има нещо, които раздвижват мозъка и ни карат да питаме за някои неща...
  • Юрката колко обиди ръси , Стойчо?
  • И аз питам:чия е изгодата?!
    Георги, толкова си убедителен, че отново се сещам за един ироничен въпрос-извод:"Много си добре, че не знаеш колко си зле!"
    Започваш с обидни епитети и завършваш с такива!
    Cui bono?
  • Благодаря ви!
  • ... Юрая патки пасе. Наденце. 🤗 Поздрави, Генек
  • Ум царува, ум робува...
Предложения
: ??:??