13.09.2009 г., 16:26 ч.

Да те забравя... 

  Проза » Други
1343 0 6
1 мин за четене
        

Когато си тръгваше, ми каза: "Ще ме забравиш.". Исках да ти повярвам и всеки ден се опитвах. Зверски се мъчих - всеки ден, всяка нощ, всеки час, всяка минута, миг подир миг... Толкова време изгубих в опити да ти повярвам... Всяка вечер си казвах: днес не успях, но утре, утре продължавам напред. Сутрин отварях очи и мигом разбирах, че земята е кръгла, защото всичко се повтаряше отново. Вървях в голямо колело и винаги стигах, откъдето съм тръгнала, докато не започнах по малко да разбирам, че има нещо сбъркано. Или ти сгреши, или аз не можех да намеря сили да изоставя спомена за тебе. И трябваше ли ми този спомен? Споменът за нежното ти докосване, за наболата ти брада, която усещах по бузите си, в дланите си... Или как караше сърцето ми да замира при допира на устните ти до моята кожа? Или как пулсът ми прескачаше в неистовото си желание да затупти с твоя... Какво беше сбъркано? Това беше нашата любов и единственото грешно нещо в нея беше моментът, в който се роди. Да, моментът беше грешката. Но, веднъж родена, любовта ни съществуваше и крещеше присъствието си. А ти поиска от мен да я превърна в спомен. Ще изпълня желанието ти - всеки ден ще те забравям отново.


© Милена Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Виждам, че се намерила собствения си стил. Стои ти много добре и много добре се справяш ставаш все по-добра и по-добра.
  • Това са много умни и интелигентни слова, съчетани в красив текст! Справила си се блестящо!
  • Просто бъди себе си!... Страхотно е!
  • Не можеш да убиеш нещо в зародиш само защото след време може да те нарани. Не може да знаеш какво ще се случи, затова не се обвинявай. Живота ни е изтъкан от проби, грешки и верни решения. Ако бяхме безгрешни нямаше да сме това което сме. Усмихни се!
    Поздрав
  • Но напълно едва ли...
  • Много истинско. Трудно се изпълнява такова желание, да превърнеш любовта в спомен! Настъпило е началото на края на една щастлива любов... Харесах!
Предложения
: ??:??