15.01.2021 г., 11:09 ч.

Десертни горчилки 

  Проза » Хумористична
211 4 8

- Ех, да можеше до нашите брегове да стигне някоя цунами, отнесла всичко от Японските острови...

- Ако архитектурата е застинала музика, нашият град е построен върху чалга...

- Когато у нас е ден – на Запад е нощ. Така им се пада! Но, когато у нас е нощ – при тях е ден... Да работят, гадовете!

- Ние сме между Изтока и Запада... Не, не се гордея със съседите – гордея се с границите...

- Проблемите на народа са във фокуса на вниманието на властта... Затова е власт – само фокуси...

- Китайско бельо – най-доброто средство срещу СПИН. Само един поглед и всяка случайна спиноносителка ще побегне...

- Правителството се обиди и обяви гладна стачка. По цялата територия на държавата...

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя!
  • Повече горчилки, отколкото десертни. Дяволът купил душата на китаец. Минал се - била за еднократна употреба.
  • Благодаря, Стойчо!
  • Един микс от критичен обзор по територията на татковината, която е между изгрева и залеза слънцето...
    Уж,смешно, но нашата ценностна система, е "колкото човешка длан":все я протягаме между изгрева и залеза!
    Георги, с малко думи ме въведе в дълбоки размишления!
    Поздравления!
  • Благодаря, адаш!
  • Последният ми е фаворит!
    Поздравявам те.
    ПП
    И нема лабаво - стачката, Задължителна!
  • Благодаря, Скитнице!
  • Интересни мисли, с крива усмивка...
    Поздрав, Георги!
Предложения
: ??:??