30.10.2007 г., 14:37 ч.

Десита - Компренсита 

  Проза » Еротична
2180 0 9
3 мин за четене

 

на моята миличка нежна Деси ;) 

Десита тъкмо влезе в кабинета си, когато при опита да затвори вратата зад себе си, не успя. Усети някакво съпротивление в дръжката, обърна се и видя причинителя, създаващ съпротивлението. Антон се опитваше да влезе след нея. 
  - Ей, Деси, не ме карай да влизам с взлом. 
 Той се усмихна чаровно, а на Деси и стана малко горещо при тази забележка. 
 Развинтената и фантазия започна да рисува Антон как разбива вратата, за да влезне при нея, да я метне на бюрото и... тя се спря на това "и". 
 - Кажи, какво искаш? 
 - Да пием кафе, нали няма да започваш с бумащината веднага? 
 Докато тя приготвяше кафето, с крайчеца на окото го наблюдаваше  как седна на дивана,  изпъна напред краката си и скръсти ръце на гърдите. Любимата му поза, с която обичаше да я наблюдава, докато тя остави двете чашки на бюрото. 


 - Цветанова пак се е разфучала днес, директорът и е вдигнал мерника.


 Деси сръбна от горещата течност и нищо не отговори. Гледката пред очите
 и беше така пленяваща, че въобще не и беше до Цветанова. Елегантният мъж в кабинета, изпънал се на диванчето, ангажира онова женско съзнание, в което не можеше да се вмъкнат служебните акценти на деня. Под белия ленен панталон изпъкваха силните му бедра, а бялата риза бе леко разкопчана и се виждаха гладките му мъжки гърди. Той бе различен от тълпата мъже, които ходеха не избръснати, космати и ухаещи на пот. Човек винаги можеше да разпознае откъде е минал по оставащата  следа парфюм. Мда, той не беше мачо, ухаещ на чесън, гордеещ се със своята космена флора.
 Антон продължаваше да говори нещо, от което Деси чуваше само "... а пък Крандов е такава досада..." и останалото се изпаряваше, както парата на димящото кафе. Запалила цигара, тя прилепи фаса до тръпнещите си устни и засмука жадно. В съзнанието и се появи картина, че засмуква нещо друго и очите и се спряха върху дюкяна на панталона му. 

- Деси, ти май не ме слушаш, да не би да имаш някакви проблеми? 

Тя засмука още веднъж от цигарата, изпусна дима и го погледна в очите. 
 
 - Ммм да, Тони, имам един проблем и смятам да го реша веднага. 
 
 Стана от бюрото, пристъпи към вратата, завъртя ключа и се обърна към него. 
 Приближи се към скования мъж, усети как тялото му се напрегна в очакване и зениците му се разшириха, гледайки я с интерес. 
 С десния си крак тя разтвори неговия крак, направи си местенце да приклекне пред него. Усещайки че цялото и същество трепери от вълнение, тя се мобилизира за част от секундата и с уверени ръце разкопча колана.  Пръстчетата и заиграха  над копчетата, издърпвайки и ластика на слиповете му. 
 
 Тя докосна топлата му плът и усети пулсациите, които го изтръгнаха от спокойствието на духа и само за миг малкият порасна. Нямаше нужда да го поглежда, знаеше, че е шокиран и поради тази причина не чуваше
 ни вопъл, ни стон. Знаеше какво иска, нямаше нужда от напътстващи стенания. 
 
 Антон не издържа много дълго, напиращата гореща течност да изригне той не спря. В този момент Цветанова влетя в кабинета с папка в ръка и едва не припадна от гледката, на която се оказа нежелан свидетел. А тя беше потресаваща - Деси коленичила пред колегата си, хванала с едната ръка достойнството му, а с другата забърсвайки устните си. 
 
 Оказа се, че Десита не е заключила добре вратата, дали от вълнение или нарочно - това единствено тя знае. На края на работния ден тя чу от чистачката, че Антон е дошъл сутринта на работа и малко по-късно си е тръгнал под предлог, че му е зле. Цяла седмица той бе в болнични, а Цветанова вече чукаше при всяко влизане в кабинета. :)

© Иван Кобрата Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Готино разказче.
  • Мисля, че не съм се объркала, но няма значение. Разказът е написан като аналогия на разказа на Мила - "Обяд с почти познат" - Мила пише разказите на базата на своите секуални фантазии, докато Иван - пише иронично една такава ситуация ако се случи в действителност. Той описва в разказа си жената-вап, жената-хищница, което през погледа на един мъж според мен не е чак толкова сексапилна! Има може би изключения, когота между двамата има флуиди, но и тогава нещата не стават като в евтини популярни порноразказчета за хора в пубертетна възраст!
  • Нели, само не разбрах, на ТЕБ, какъв ти е проблема в случая!?
    И ДА, има значение колко призведения си написал!
    Какво общо има Миличка тук? И нещо лошо ли виждаш в сексуалното и въображение???

    Изразила съм мнение и го отстоявам.
    Не виждам твоя коментар относно произведението?!

    Ако имаш да ми кажеш нещо лично, има пощи за това!
  • Кремена, не смятам, че тук става въпрос за това дали си написал едно произведение, или 100 и кусур! Мен лично също ми е направило впечатление сексуалното въображение на Миличка, но това си е лично неин проблем. Аз лично се ограничавам само с иронични забележки!
  • Ясно! Ти като в разказа... Край и начало!


  • Няма да има следващ разказ....поне на този етап.
    И съм далеч от мисълта да си набирам тук почитатели та било то и в твое лице.
    Колкото и да ми се къса сърцето от тази мисъл все ще го преглътна някак си ...хм навярно със студена бира
    Със здраве Крем!!!
  • Само едно призведение, не е достатъчно да се наложиш като автор!
    Независимо къде се е развило събитието, разказа не предлага на четящия нищо съществено!
    Така наречената от теб - "динамика"... беше умопомрачителна!

    Начало, прекалено бързо действие и почти никакъв край.
    Ако това мислиш Е, "Спиращ дъха разказ", то няма да намериш почитател в мое лице!
    Нищо лично, Иване, Иване...

    Чакам следващия разказ...
  • Благодаря ти за забележката.
    Поправих каквото можах.
    А колкото до "Прекалено кратък, неангажиращ разказ.
    Бърз преход, бърз оргазъм...
    Не успя да ме завладее!"
    Знам че предпочиташ разтегнатите локуми и протакани оргазми, но
    явно не забеляза че цялато действие се развива в службата където предпоставя за бързи действия...
    Но ако липсваше динамиката в книгите никой нямаше да ги чете.
  • "Докато тя пускаше кафето" - "докато тя остави двете чашки на бюрото"

    "Елегантният мъж в кабинета, изпънал се на диванчето, АНГАЖИРАХА онова женско съзнание"

    Горните два цитата ме учудиха!

    Прекалено кратък, неангажиращ разказ.
    Бърз преход, бърз оргазъм...
    Не успя да ме завладее!

    Успех!

Предложения
: ??:??