14.03.2017 г., 23:07 ч.

Днес живях 

  Проза
1006 3 6
1 мин за четене

Една красива история, нямаше край. Беше лято, слънцето печеше, а усмивката стигаше до парещия бряг, където твореше любовта... Всяка сутрин отивах до морския бриз, да вдишвам любовта, да се потопя в тази свобода и да крача смело, за да бъда себе си. Един ден близо до морето срещнах непознат човек. Попитах го колко е часът, а той ми отвърна – време е за любов... Една сълза се стече и човекът ме попита къде е моята любов, защо съм сама. Нещо в гърдите ми туптеше, непознато чувство... Отвърнах – може би ми е писано да бъда сама или времето още не е дошло. Човекът се усмихна и каза... Времето не е спряло, за всеки влак има пътник. Обърна се и тръгна. Аз вперих поглед в небето, задуха силен вятър, огледах се наоколо, нямаше жива душа. На следващия ден отидох на същото място, видях момче, което гледаше към небето, и се запитах... не е ли момчето за мен! Дълго време го заглеждах, не знаех какво да направя... Приближих се до него и го попитах... Извинявай, колко е часът, а той ми отговори – за мен времето не е важно... защо, го попитах аз. А той ми отвърна – защото любовта е време, не е игра, с която да играеш. Аз останах без думи, обърнах се и той ми хвана ръката. Приближи се и каза... любовта е навсякъде около нас, гледах към небето и се помолих днес да срещна любовта и мисля, че я открих... Целуна ме и ме прегърна, а аз му казах... Днес живях...

© Димитрина Владимирова Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Капризите на съдбата »

7 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Красива импресия...
  • Хубава импресия, но сигурна ли си, че мястото ѝ е точно между разкази на тема "Капризите на съдбата"?
  • Заслужава си човек да е истински жив, па макар и за един ден! Но, защо пък този ден да не се превърне в дълга и красива приказка?!
    Поздравче, Димитрина!
  • Като съдържание е красиво, нищо че няма капризи на съдбата. Дима, имате време да оправите разговорите като пряка реч или поне в кавички
  • Благодаря ти Антоан
Предложения
: ??:??