27.11.2011 г., 19:15 ч.

До Дядо Коледа 

  Проза » Писма
1390 0 26
2 мин за четене

  Мили Дядо Коледа!

Пиша ти малко по-отрано, за да получиш писмото ми навреме. Така че да можеш да изпълниш желанията ми!

Много се вълнувам, защото вярвам, че изговореното, а в случая написаното, става реалност, след като човек го изговори или напише. Аз съм си такава. 

Не зная колко желания можеш да изпълняваш, но аз имам няколко.

Моля те за близките си (сиреч за ближните си), да не оставиш никой от тях сам поне в тази коледна вечер, за да бъде споделена радостта им, че е роден Спасител (не, че сега се ражда той, защото той отдавна е роден), който Бог изпрати заради нас, да повярваме в Неговото име - Исус Христос! И като ги събереш, да отрупаш трапезата им с храна, защото много станаха бедните в България и безработните, а както се чува, ще стават още повече, а обеднее ли човек, той се и разболява, затова им донеси и здраве! Най-вече не забравяй, да им донесеш любов, че без нея се угнетяват, озлобяват и възгордяват!

  Моля те, не забравяй дечицата, които нямат родители и живеят в домове за изоставени или в бедност и мизерия някъде, както и за старците, изоставени от децата си или забравени от държавата! 

  За себе си какво да си пожелая, Дядо Коледа?!

Тази година няма да мога да направя подаръци за близките си, защото съм безработна, но за другата искам да съм здрава и да работя, за да съм полезна както на себе си, така и на другите!

Имам още много желания, които всеки ден отправям към Господ, но тези са най-важните!

  Вярвам в доброто, в справедливото, в красивото и зная, че ще изпълниш молбите ми!




© Евгения Тодорова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви!
    Тъжна реалност, но нали ги има мечтите, които облагородяват мислите ни!
    damaianti (Вероника ): през всичките години пишейки не съм те забравала, нали ти и Фабиана ми давахте увереност и подкрепа за което съм ви много признателна!
  • Реалността е болезнена, дори в писмата до Дядо Коледа...
  • Дядо Коледа изпълнява жиланиета ни - вярвай! Най-важното е да не допуснеш вярата да си тръгне от теб! Развълнува ме твоето писмо-молитва!
  • Носиш голяма душа, Джейни и искаш нормални, чисто човешки неща! Дано господ е с теб!
    А ти мисли само положително и вярвай, че бъдещето ще е по-добро!
  • Да бъде!
    Вярвам, че си прекрасен човек, Джейни!
  • Да бъде, приятели и за вас, и вашите близки!
    Амин!
  • Да бъде Джейни!!!
  • Развълнува ме...поставила си себе си на последно място...
    Нека се сбъднат до едно желанията ти, Джейни!
  • С Анета
  • От сърце написано!
    Джейни*
  • Това беше първото нещо, което прочетох днес.Поразходих се и се връщам пак тук.Умили ме написаното, Джейни. Точно вчера с децата писахме писма на Дядо Коледа Хубаво е! Нека пазим вярата в себе си. И аз като Водолейчето ще кажа - дано!
  • От твоята уста, в божиите уши!
  • Дано!!!
    Поздрав!
  • Ще го получи!!!
  • Ще стигне,Джейни,писмото ти!И трогнат ще бъде Дядо Коледа,и вдъхновен ще бъде!Заслужено ще те възнагради!
    Светлинки като тебе Му трябват,за да не се изгуби...
  • Поздравления,Джейни!

  • Благодаря ви!
    Хубавото е, че вярваме, а както знаете"вярата е даване на увереност в онези неща, които не се виждат"!
    Мисля си и за тези дечица, които имат родители, но те са безработни или в нищета, а най - вече за тези които, само са чували от някого, някъде, че има добър дядо и го наричат Коледа!
    Прегръщам ви!
  • С теб!
  • Ще го получи! Развълнува ме, Джейни!
  • Да бъде, Джейни!
  • Ще получи писмото ти!Светлите мисли стигат сами.Поздрав,Джейн!
  • Ох, гадно ми е като някой ме разреве. Някак си не ми отива на годините. Но ти го направи. Разреши ми да ти пратя една искрена целувка! (Ех, защо не съм дядо Коледа...)
  • !!!!!!!!!!!!!!!! СПОДЕЛЯМ!!!!!!!!!!!!!
  • !
  • Разплака ме, Джейни...
    недей така!()

    Дано написаното стане реалност!
    По Коледа стават чудеса!
  • Много човешко! Като молитва е писмото ти мила, Жени! Дано! Поздрави!
Предложения
: ??:??