11.03.2023 г., 9:22 ч.  

Допълнение 

  Проза » Други
280 6 9
1 мин за четене

Допълнението е към "Нагли лицемери", сложено отделно, защото мястото за коментари е малко.

Младене, да мислим като математици. 3% или 97% - кое е по-голямо и по-важно?! Консервите или войниците?
Пак математика. Повярвал си на лъжите на Солженицин и пропагандата. 50 000 000 убити, викаш. Население на СССР 1939 година - 190 милиона. Една четвърт избил Сталин?
Втора тема за размисъл. Около 1960 и после - 1990, разглеждаха делата на осъдените. Под 3% бяха реабилитирани. Сред тях и някои партийни убийци - Постишев, Ейхе и други, които сами са изпращали хора на смърт. Не забравяй - сред осъдените са куп криминални и просто бандити.
През 1990 разсекретиха архива на Троцки. И излязоха документи и писма, потвърждаващи заговорите срещу държавата.
Неумело се опитваш да събереш Сталин и Хитлер. Комунизмът е идеология социална, нацизмът е расистка. Първата е класова, втората антихуманна идея.

За Полша. На 17 септември, когато СССР си връща Западна Белорусия и Западна Украйна, Полша няма правителство, разграден двор е. Фактически хората са спасени.

Отделно - и важно! - Червената армия спира точно на линията "Кързон". Международно определената граница от 1919 година на Парижките мирни преговори. Тоест, няма деление на Полша, а СССР си връща земите, заграбени от поляците при агресията им от 1920 година.

Договорът от август е ПОСЛЕДНИЯТ договор с Германия. Полша сключва първа в 1935, Великобритания и Франция през 1938.

А дали тоя договор може да подпали война... Подписан на 23 август, немците нападат на 1 септември. За една седмица - планове, подготовка, разполагане на войските???

Отделно, че поляците очакваха Германия да ги поведе към Москва. Не забравяй - Полша в съюз с Хитлер заграби част от Чехословакия. Направо казано - включи се на страната на агресора...

Препоръка - не вярвай на пропагандата, а като математик търси логиката, основата, реалността.

И, между другото - както казват в интернет: "САЩ искат от Русия само едно - да изчезне"...

Полша, Украйна и тем подобни са Табакитата край Ширхан...

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Финландия излиза цяла от войната - благодарение на Сталин, въпреки че финландците участват в обсадата на Ленинград.
    За Полша отговорих. СССР си прибира ЗАГРАБЕНОТО от поляците при агресията им от 1920 година - точно по международната линия "Кързон". А Полша, впрочем, получава Силезия - чисто немска област. Изгонва 5 000 000 немци, от които 2 000 000 измират при преселването.
    Все идеологизирани демократични лъжи.
    Атаките срещу Путин не ме вълнуват, признак на слабост е сатанизирането и лепенето на етикети.
    Пак да напомня израз от интернет: САЩ искат от Русия само едно. Да изчезне...
  • От Младен - отговор, след малко ще го коментирам.
    ----
    "Сталин е агресор - същият като Путин. Напада Финландия. Прави съюз с Хитлер и като хиена налапва половин Полша. Избива милиони. Той е най-страшното изчадие, което някога е раждала Земята. Но му се размина, защото Запада бе ангажиран с Хитлер, който обяви война на САЩ, грешка, коя то допусна и Япония. На Путин, обаче, няма да му се размине. Нещо повече - не трябва да се допуска да му се размине. И ако Русия изчезне като тоталитарната държава понастоящем, вината ще е само на безумната й външна политика. Изцяло завоевателна. Путин открито призна в интервю, че се чувства като Петър Първи. С това обезсмисли всичките си твърдения, че води СВО в Украйна. Не може злото да надделее. Сатанизмът не може да победи. Бог няма да допусне това, Георги!"

    11.03.2023 г., 11:39:15
  • Благодаря, Красе!
  • Боравиш с факти, а не с емоции, метафори и хиперболи. Пиши. Четат те и други в Канада. Поздрави, Генек!
  • Глобалната информационна система не е създадена за да олеснява човечеството , тя е създадена като контролируема алтернатива на онази Божествена иформационна система,с която ни е дарил Господ! Единствено ,което интернет прави е да ни краде от времето за творене и ни "помага" да затвърждаваме заблудите ни за знания, мъдрост и смисъл на живот ! А относно войните, следвайки пътя на парите лесно се открива , кой е бенефициента !
  • Ютуб има доста цензора, Telegram няма обичайната цензура, безплатен е (в сравнение с Parteon ... ) , казват, че е създаден като алтернатива на Фейсбук и има ежедневна информация c много руски, украински и западни канали ...
  • Благодаря, Миг, Пламене!
    За търсещите информация. Ютуб. Там ще откриете и руски, и украински телевизии, блогове, клипове. Гледате и мислите...
  • "Фактите са пепел с изглед на тенденциите!" Алън Дълес... Ако човек се задълбочи в изучаването на идеологията и мераците на определена етническа група и му се изясняват тенденциите в развитието на обществото.... Пътят на парите .....
  • ... историческите факти са като издигнатите паметници - и двете трябва да се замазват и забравят, ако противоречат на текущите опорни точки ... но по често ми се струва, че се използват за създаването на контролиран хаос в упражнението 'разделяй и владей' по изпитаната технология ...
Предложения
: ??:??