18.10.2023 г., 20:59 ч.

 Допълвайки недопълненото 4 

  Проза » Повести и романи, Еротична
207 0 0
Произведение от няколко части « към първа част
3 мин за четене

4 глава

 

Минаха две седмици, през които Лизи продължаваше да пребивава в Германия. Наслаждаваше се на спокойното време, златната есен и усмихнатите хора. Планираше по-нататъшните си стъпки, къде щеше да се устрои, каква работна позиция желаеше и в какъв тип предприятие. Желаеше да направи добър избор, за който да не съжалява в последствие. Бе посетила няколко местни забележителности, ходеше на различни изложби, посещаваше киното и отделяше време да се грижи за себе си. Нощите ѝ продължаваха да бъдат черна сянка, надвесила се над нея, заради кошмарните сънища, които безспирно се въртяха из съзнанието ѝ. В тях виждаше ужасяващи сцени, кръвта ѝ из цялата стая, синини, удари, болнични отделения, силно самосъжаление, стараеше се това да не сломява духа ѝ, но след всеки такъв сън, тя будуваше по цяла нощ, а безсънието оставяше своите тежки белези по нея. Осъзнаваше, че единствената нощ, в която се наспа беше в прегръдките на сексапилния Дрю и се укоряваше, задето той ѝ носеше спокойствието, което сама не можеше да си даде. Бе решила накъде ще продължи, към града, който винаги я бе привличал без привидна очевидна причина, но бе непоколебима в решението си - Ню Йорк. Пътуването до там я умори, пристигна рано сутринта, но нямаше време за губене, тъй като имаше още един час път до хотела, в който имаше резервация. След настаняването ѝ в хотела, Елизабет разполагаше с малко време да се освежи след дългото пътуване и да се приготви за срещата си с брокера на недвижими имоти. С него се бе свързала преди няколко дни с молбата да потърси апартамент, който се дава под наем, за да пребивава в него и офис, възможно най-близо до новия ѝ дом, където да отвори свой собствен бизнес. Изпитваше смесица от притеснение и вълнение, и се надяваше всичко да протече гладко. Срещна се с брокера пред сградата, в която се помещаваше неговото предприятие.  

- Добро утро, Елизабет! Радвам се да се срещнем. 

 - Добро утро, Майкъл! Аз също.

- Намерих няколко предложения, които мисля, че ще ти се сторят интригуващи и предлагам да се насочим към същинската част с огледите.

- Напълно съм съгласна с това. - потвърди Лизи с широка усмивка.

Първият апартамент, който огледаха не беше по вкуса ѝ. Бохо стилът, който преобладаваше не ѝ допадаше, въпреки че стаите в апартамента бяха просторни. Имаше две спални, баня, кухня, всекидневна и малка стаичка, която можеше да бъде използвана за каквато цел пожелаеше купувача, като пригаждането ѝ за място за тренировки или мини офис. Разположението на стаите не впечатли Лизи и тя се надяваше следващите огледи да ѝ харесат повече.

Разгледаха още два апартамента, които бяха по-малки от първия, докато не стигнаха до последния оглед. След това гласът на Майкъл прозвуча:

- Може би трябваше да започнем с този, тъй като две сгради по-надолу има и свободен офис, готов за наемане, но не бях сигурен дали желаеш дома ти и работното ти място да бъдат чак толкова наблизо. - усмихна се притеснено той

-  Нямам особени претенции, достатъчно ми е да харесвам помещенията. - отговори окуражително на усмивката му тя.

- Нека се качим за последния оглед тогава.

Още при влизането в апартамента Лизи усети уюта. Огромен плюс за нея беше, че мебелите, с които се продаваха помещенията, бяха точно в нейн стил. В стаите влизаше директна светлина, която падаше меко по стените. Пространството бе с отворен план в дневната, приятна кухня, голяма главна спалня, допълнителна спалня, баня с доста добър размер, която притежаваше и вана, в която Елизабет вече си се представяше и топлина, която сякаш пропълзяваше под кожата ѝ, карайки я да асоциира мястото с истински дом. Още преди да напуснат апартамента тя беше уведомила брокера, че това ще бъде обекта, който ще закупи. Доволни от огледа, се насочиха малко по-надолу по оживената улица, за да посетят и празния офис. Той се състоеше от малка чакалня, главна стая, където да се извършва работния процес и килер за съхранение на нужни вещи. Елизабет смяташе, че за началото на нейния бизнес това е достатъчно и не се нуждае от по-голям офис. Ако достигнеше толкова голямо ниво на развитие, щеше да инвестира в закупуването на по-обемно пространство. Денят ѝ се бе оказал продуктивен. След закупуването на апартамента и офиса, тя се погрижи за някои документи по създаването на бъдещото ѝ предприятие и се прибра уморена в хотела.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

» следваща част...

© Христина Василева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??