28.12.2010 г., 6:59 ч.

Думи 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
956 0 11

 Нощта заспива в изнасилените обятия на зимата. Уморена е. От собствената си похот.
 В утробата на съзнанието ми спят милиони думи. Чакат да се родят. Но аз не искам да живеят. Животът е суетна репетиционна. Повтарям ги в ума си и те танцуват в мен. Вътре ще се грижа. Не искам да излизат навън.
 Уви. Аз съм сурогатна. 
 Имам проблем. Зачевам твърде често. Обречени животи.
 Ненужни са. Безполезни. Не остават, не променят, не докосват. Раждам ги, за да бъдат. Твои.   
 Но на тях им е студено в теб. Блъскат се отчаяно в стените на душата ти. Поглеждат ме умолително. Не разбират съществуването си. Аз ги прибирам обратно.
Колекционер съм. На обреченост и неразбиране. На кратки изречения. 
Ценител на думи с имена на странности.
Жалко, че не разбираш.
Воювам с децата си.
За да не вдигна длани срещу теб.

© Наталия Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви!
  • Много ми хареса! Поздравявам те, Наталия!
  • Наталия, Наталия, Наталия, казвала ли съм ти колко безкрайно талантлива си?! : )
  • прекрасно написано...
    с душата..
    Светли празнични дни, Наталия!
    сърдечно те прегръщам...с обич.
  • Доста експресивно,вълнува и омайва. Поздравления!
  • четох и "Бездомница"...харесаха ми !!!
  • Благодаря ви!
    Радослав,благодаря ти и за поздрава!
  • Lifehouse имат песен Take me away ,понеже я харесвам и ми допадна написаното,те поздравявам с нея!!!
  • Много е готино
  • Колекционер съм. На обреченост и неразбиране. На кратки изречения.
    С поздрав!Допадна ми стила ти!
  • Тази сутрин, поглеждайки в новопубликуваните работи те открих и се зачетох. И... се наложи да прочета другите ти работи (е, поне някои от тях). И с чиста съвест мога да кажа, че пишеш много хубаво, образно, смислено, философски, а си толкова млада. Очевидно това е талант, дано да го развиеш.Пожелавам ти го!
Предложения
: ??:??