22.08.2021 г., 22:20 ч.  

 Дупчести истории 1 по T 

  Проза
385 0 8
Произведение от няколко части
6 мин за четене

Предисловие

 

Ако си спомняте, нашите герои от Дупката ( https://otkrovenia.com/bg/proza/dupkata-4 ) извървяха дълъг път докато се напъхат в сърцето на истинската дупка. Да си призная, бях ги оставил безмилостно осем месеца да се чудят какво да правят там и дали все пак някой ще ги извади от безизходната ситуация . Оказа се, че извънземните са предвидили тази възможност, защото за тях е лесно - безобидни са, играят си с планетите и времето ... 

Та , започваме ... или продължаваме историята от това тук, което е Д.О.З.. 3 ...

 

 

      Времето напредваше. Окръгленото небе над компанията започна да се позлатява от залязващите слънчеви лъчи и оттам се чуваше микс от приглушени звуци на сирени, тътен от рухващи отломки от настроеният от хората бетонен мравуняк, ромон от човешка реч. Прелитаха полицейски и военни хеликоптери и дронове, ей тъй, просто за да покиризят любопитно к’ва е хавата. Навсякъде по рошавите стени висяха накъсани кабели и натрошени тръби, от които естествено святкаха искри и се изливаха различни течности ... беше страхотно представление, омайващ свето – музикален перформънс от синкави светлини и светкавици, пълзящи неконтролирано и образувайки невероятни форми, следвайки движението на вече полутечните стени и безформените потоци, капещи или свличащи се към дъното ... Дъно не се виждаше, но все пак се предполагаше че има някакво, даже и като доказателство за това отдолу се дочуваше нещо като звуков ромон, който се усилваше до кресчендо с падането на големи отломки, даже тази звукова картина започна да прилича на аудио екстаза на футболни фенове на стадиона ... Почти инстинктивно нашите герои имаха усещание, че долу имаше НЕЩО ... което на фона на общия апокалипсис беше без значение.

 

      Изведнъж настана тишина ... и горе , и долу ... и ... в небето забръмчаха няколко самолетчета, дърпайки огромни огромни транспаранти с надписи

 

‘Знаехме си !’

‘Пророкът позна за идването на Дупчестия Ден!’

‘Граждани, запазете спокойствие, Правителството знае и действа’

‘ МакДонълдс раздава празнично безплатни БигМакЧета ’

...

      Бабата танцуваше странен танц, тичаше като луда по гредата, която ги беше приютила, размахваше медальона, беше изпаднала в транс напявайки някакви напеви и крещеше напълно непознати думи ... кучакът я следваше по петите, подскачайки смешно на новопорасналите си дълги крака като на паяк ... и в този момент огромна маса размекната пръст се стовари върху тях. Т(аксистът) с мъка успя да разтика падналата върху него размекната слузеста маса и отломъци и олюлявайки се изправи. Свлачището беше покрило половината от обиталището им, от Пернатата се виждаше само перушинената и рокличка, таксито си беше на мястото и от вътре се виждаха облещените погледи на П и М, Бабата и кучакът бяха непокътнати, продължавайки странната си траектория ... В ръката й се беше появила къса пръчка, която тя размахваше и рисуваше кабалистични знаци във въздуха ... стената до тях се беше отдалечила, нови тръби стърчаха във всички посоки, а на едно място се виждаше огромна дупка в стените на тунела на метрото ...

Т бавно огледа, доколкото можеше обстановката и забеляза една скъсана тънка тръба, на която от долната страна се изливаше бистра течност. Той прецени, че най вероятно това е чиста вода и с най голямо удоволствие си наплиска лицето и глътна няколко големи глътки.

 

Страхотен спазъм сгърчи тялото му и му трябваха няколко минути за да се съвземе и рестартира.

 

      Съзнанието му започна да се прояснява, при повторен поглед вече обстановката придоби съвсем друго значение, мозъкът му заработи на пълна сила и със стомаха си ... или някъде там, вътре ... почувства надигащата се пълна катастрофа. Имаше малко време. Той отиде до Пернатата и внимателно започна да я откопава - накрая лицето й се показа, а устните й промълвиха ‘ ...БигМак ...’  понесе я на ръце и я постави на гръб до таксито си, изгони ония двамата и широко отвори вратите за да се проветри ...  

 

      Последва дълга почивка, през която Т съобразяваше какво точно е възможно да се направи. Небето беше потъмняло и се беше изчистило от хвърчащите досадници, беше настанала гробовна тишина. Изведнъж ярки експлозии озариха всичко отгоре, най вероятно Свидетелите на Голямата Дупка бяха запразнували яко своята лудост с огромни букети фойерверки и топовни салюти ... Една неизгаснала ракета се приземи в близост до таксито, след което последва едно Яко

 

БУУУУУУУУУМ

 

      Всичко се разлетя, Т с угасващ поглед констатира, че таксито му е прелетяло до отсрещната стена и се е загнездило в някакъв тунел, от Пернатата беше останало само следи от бялата й рокля, Бабата и кучакът бяха непокътнати, тя все още размахваше пръчката и нареждаше ... ‘ Точно както го пише в Предсказанието ... ‘, П и М не се виждаха никъде ... Ударната вълна беше запратила Т обратно към тънката тръба и безцветната течност капеше върху главата му, стичаше се и мокреше отворените му устни ... вкусът и беше странен , бистър и натрапчив ... всичко го болеше – от смляното тяло до дъното на душата .... там обаче като стена стоеше усещането ... ‘Това не е краят...’ и той затвори очи.

 

 .........

 

Страхотен спазъм сгърчи тялото му и му трябваха няколко минути за да се съвземе и рестартира. Съзнанието му започна да се прояснява, при повторен поглед вече обстановката придоби съвсем друго значение, съзнанието му заработи на пълна сила и .......... Хм, , тове ВЕЧЕ се беше случвало .....

 

Следва

» следваща част...

© Пламен Всички права запазени

И тук започна нещо, за което се наложи да се раз-три-паралеля в записките си, защото участниците си действаха едновременно, по своя си логика. Таксистът (да го кръстим най – после с името Т_аксист) и летящото ангелче (да я кръстим най – после с името А_нгелче) , бабата (бабата си е бабата) с кучака ...
  355 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Малииии , тази нощ бях в Голямата Дупка и такива страхотни неща насънувах ... ма ще отнеме малко време да използвам буквички за това - става въпрос за компанията Time Insurance и какви мътни неща е забъркала ... 👀😲👀
  • Мммм , там е много тъмно и ми е трудно да се ориентирам ... Много уважавам читателите и ще се постарая с желязна логика да ги убеждавам в тази истинска фантасмагория ... важното е, че там , отгоре се вижда светлото бъдеще и сигурно ще се озовем там ... може да не е вече същото, но ще бъде прекрасно (точно като сега - всички искат да захвърлят антивирусните маски и да се върнат в прекрасната реалност в миналото ... тоест в новата / стара реалност ) ... сигурно там вече ще ни чакат добрите извънземни, и на маса с кебапчета, пържена цаца и бира ще се надпреварват да изпълняват на всеки по три желания 🙃 ... Моисей 40 години си е водил Израилевото племе към обетованата земя ....... Блу ... Пепи ... генек ... Роси ... 😜
  • Мале, превърна повърхността в швейцарско сирене, сега ако докараш и швейцарската банка всички ще ти са фенове! Започва доста напрегнато!
  • Много интересно. Натам?
  • Или просто да стигнем до Австралия и да прекараме зимата там
  • jonnnn, можеше тая дупка да я направиш вход на тунел към един по- добър свят. Ама не - мъжката ви природа все търси трепаници, експлозии и въобще всякакъв екшън. Поздрав!
  • Пепи, аз активно се стремя да станем богата страна и моя метод за това е да ви подръчквам фантазията и адреналина Поради ширещата се тотална липса на фантазия, около нас бъка от злато, ценни метали, плодородни земи и извори, и всичкото това чуждите го прибират. Същото ще стане и с нефта , ако не ви подготвя, така че - не бързай. Когато сте готови ще ви го пусна
  • Все се надявах от тръбата да потече нефт, да бликне като река и ний да станем богата страна, а то - поредната безполезна дупка, муза за писачи и драскачи...
Предложения
: ??:??