3.01.2021 г., 15:46 ч.  

 Дупката О.З.2 

  Проза » Фантастика и фентъзи, Хумористична
348 0 4
Произведение от няколко части « към първа част
6 мин за четене

   И тук започна нещо, за което се наложи да се раз-три-паралеля в записките си, защото участниците си действаха едновременно, по своя си логика. Таксистът (да го кръстим най – после с името Т_аксист) и летящото ангелче (да я кръстим най – после с името А_нгелче)  , бабата (бабата си е бабата) с кучака си (хм, определено е сложен образ, та текущо ще го допълвам, ам за сега ще е Д_жаф) ) и онези двамата нерваци (М_инус и П_люс) .

 

... Шурррр бам бум туп пльок ...

 

и той вдигна ръце. Това не беше нещо, което да завиеш с отвретка или да посъветваш с чука. Внимателно разви джойстика, напъха го обратно  ... и... капачето се самозатвори. Забеляза, че тя имаше доста нещастен вид, вследствие на падането, както и ръцете й бяха ледени. Отвори багажника на таксито и заизмъква бойната си готовност – ключове, въже за теглене, кабели за акумулатор, аптечка, триъгълник ... Грабна първо една гюдерия за бършене на прозорци с идеята да й удължи рокличката, но най – отдолу откри зимната си шуба. Еврика! Внимателно положи момичето върху шубата и след недълго суетене се зае да и удължава рокличката й с ... пера! И доста успешно я облече в дълга бяла рокля.

 

... Шурррр бам бум туп пльок ....

 

   Тя вече изглеждаше на Коледен Ангел! Очарователна и възхитителна в своята безпомощност. Посуети се около нея, разтърка ръцете, ходилата и бузите й и почувства как животът в нея бавно се връщаше. Пръстите му напипваха лекия й пулс и в главата му започна да се сформира ... ( ай ся, ще ми кажете, че незнаете какво ще се завърти в главата на мъж с жена в ръцете ). Погледът му се приковаваше върху всяко нейно неволно потрепване и всяка извивка, докато накрая не осъзна, че от нея струи някаква слаба пулсираща светлина. В червено! Бавно разтвори шубата и откри, че светлината се процеждаше през блузката й ... Той импулсивно сложи ръцете си върху гърдите й ... ритъмът на светлинните пулсации се ускори, а той получи леко сърцебиене ... Сливането на двете тела продължи дълго, дълго, докато, очудващо, сърцето му се синхронизира с гърдите й и топлината от неговото тяло се преливаше в нея.

 

... Шурррр бам бум туп пльок ...

 

   После .... после някакъв глупав негов рефлекс от управлението на дрона го накара да раздалечи гърдите й и да ги натисне надолу – абсолютно безсмислена комбинация, която на дронски език означаваше ‘Хайде’ . Ефектът беше мигновен – вместо да му отвърти един як шамар, носът й се разшава, поемайки с едри шепи миризмата на пакетчетата БигМакчета, дето се бяха струпали вече наоколо. Тя протегна ръка до най – близкия и го захапа ...

 

...

 

 Междувременно, докато той ровеше в багажника на таксито се оказа, че пироните от вратите бяха паднали и бабата изскочи, пустосвайки необяснимата смрад вътре. Изскочи и плътно затвори вратата. Кучакът беше си беше удвоил размера и веднага се стрелна към източника на странните звуци. Двойката беше притихнала и най – накрая се бяха разделили уморени.

 

...

 

 Бабата веднага се развихри, анатемосвайки нечестивия. Беше извадила от пазвата си някакво медалионче и го размахваше във всички посоки, ръкомахаше описвайки някакви си свои кабалистични знаци. От цялата си реч, най-честото беше

 .... ‘ Знаех си, Светията го беше предрекъл !’ ... ‘... Дълбокото правителство сключи сделка с извънземните...’ ... Макдоналдс...’ ... ‘ ... Подземията на Свидетелите на Голямата Дупка ...’ .. ‘

 

....

 

... Тъй като бабата беше отваряла вратата, концентрацията на произведения водород и кислород беше силно намаляла – та – двамата пак се сборичкаха за да си попълнят запасите. Той беше отрицателен герой (М_инус) и се стремеше да произвежда водород, докато тя беше положителен герой (П_люс) и си падаше по кислорода. Сексът в случая осигуряваше каталитичната реакция за разлагане на водата, която вече беше в изобилие в наводненото такси. Тъй, като таксито не беше особено стабилно върху бетонната пръчка, таксистът Т ги овърза с въжето за теглене на коли и ги остави да си се кефят.

 

.....

 

Четете по-нататък, когато – БУМ - ( -.- , ---, .-.., .-), милиардерът .. , дълбокото правителство ...

 

Забележка:

 

По нататък продължава крокодилският прав коловоз, на който неправилно са композирани вагончетата на Предисловието. За да преминете директно към дълбините на Дупчестата история, трябва да минете по линка :
.... Дупката Д.О.З 3 .... която вече се пише ... https://otkrovenia.com/bg/proza/dupchesti-istorii :)

» следваща част...

© Пламен Всички права запазени

Предисловие
Ако си спомняте, нашите герои от Дупката ( https://otkrovenia.com/bg/proza/dupkata-4 ) извървяха дълъг път докато се напъхат в сърцето на истинската дупка. Да си призная, бях ги оставил безмилостно осем месеца да се чудят какво да правят там и дали все пак някой ще ги извади от безизходн ...
  381 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Вал, подритна ме за да напиша ода за тебе както следва:
    Стихът ТИ е на гений, без съмнение,
    възторзи давай, лаврови венци!
    Стихът ми е: Аз помня туй чудесно мигновение,
    в което ТИ пред мен се появи!
  • Щур, благодарение на този тук коментар се наплодиха 18 Пр_та, но никой не ми помогна Дупчестата муза се скри и чакам подритване
  • Вал, тъкмо отивам там и ще я взема с мене
  • Дай малко живот на героите, т.е. направи ги по-чувствени, а не, този направи тва, другия онова развълнувай ги малко, че на свой ред, те да развълнуват нас читателите. Емоции, емоции трябват
Предложения
: ??:??