11.03.2010 г., 14:56 ч.

Две-три писма, а толкова доброта 

  Проза » Хумористична
1350 0 17
6 мин за четене

„Убийствена комбинация сме с теб! Анализатори и половина! Ако кажеш, че можеш да анализираш до припадък (като мен), съвсем ще взема да се влюбя в теб!”
Не, това не ми го пише някой млад и много красив мъж. Съвсем не! Това ми го пише една колежка от сайта, с която си пишем от известно време. Опознаваме се един вид. Тя ми писа, че обича да анализира. Аз ù отговорих, че това е и моя слабост и се започна една. Аз ù обяснявам колко съм сладка и от време на време я хваля. Тя ми казва колко съм сладка и от време на време ме хвали, по-точно и тя се хвали. Колко сме неземни, докато пишем. И тя продължава:
„Вярвам, че истината се ражда в спора! И всеки път като се роди, се оказва, че истината е... моята истина - когато споря с половинката ми, де. Той е зам. шеф в полицията, вкъщи - също! Не знам защо, но вече всичките ни спорове започват с неговото "Права си, скъпа". Иначе не съм лошо момиче... Знам, че понякога прекалявам с анализирането, ама като не мога да се спра. И той не е лош зам. шеф. Повече от 10 години сме заедно и го научих да спори със затворена уста и с кимане на глава. Понякога му разрешавам да казва "да, мила", "права си, мила" и "абсолютно си права, мила". Да разправят, колкото искат, че съм проклетия... Той си ме знае, че съм добричка.
И да знаеш, че обичам порасналите (във всяко отношение момичета). А тези, които са на много години, са ми слабост!
Спирам, да не те отегча...
Поздрави от мен!”
Ама как ще ме отегчи, тя е толкова... мила и добра, както се разбра. И аз, вместо да ù напиша колко си добра, се обърках и ù написах колко си хубава. Голяма грешка от моя страна, защото се започна една... не ми беше работа, ама на!
„Спокойно, мила! Хубава не съм! Аз точно затова се старая да съм толкова добра - за да компенсирам не дотам привлекателната си външност!
Скромността ме краси много, а където не се справя съвсем, пускам в действие грим, умопомрачителни усмивки, премигания на парцали, дълбоки деколтета и други разкрасителни процедури.
Имам си разни методи за задържане на мъж (въпреки външността ми). Единият е - "бъди откровена до край".
Много си споделяме с моя зам. шеф. Оня ден ме пита "Мила, знаеш ли какво бих направил, ако на връщане от работа отворя външната врата и видя непознати мъжки обувки?". Щял, моля ти се, да се върне тихичко и да ми звънне, за да ми каже "Миличка, прибирам се-е-е-е-е...". И с цялото си нахалство ме пита какво съм щяла да направя аз, ако прибирайки се, видя непознати дамски обувки в коридора. И аз пускам в действие метода "Бъди откровена до край" и му изчуруликвам "И аз ще се върна, мили... да взема служебния ти пистолет от касата в кабинета ти (държи си го в сейфа на работата - в РПУ-то, че то с такава добра жена вкъщи пистолет държи ли се?). И после ще се върна... тихичко и... " Досети се сам за края. Чак му се насълзиха очите от досещане (развълнува се много)...
Има на какво да се научиш от мен! Много съм добра, ти казвам, ама много (направо си е за завиждане) и откровена до край!
Анализирам, анализирам, анализирам...
А просто исках да ти кажа "Здравей! Как си?"

Здравей! Как си? Е, искала да ме пита само това, а какво изписа, малей!!! Това чудо, ако иска да ме пита нещо по-така, мисля, че цял роман може да напише. Аз май повече нищо няма да я питам, нито да ù пиша. Абе, като си взема годишната отпуска, може да ми остане време от нейното писане да направя един плаж и да приготвя на мъжа ми пържени яйца на очи, защото няма да имам време от четене на писмата ù да ги направя бъркани. Отнема време да ги бъркаш.
Това специално ще го дам да го прочете мъжът ми. Ще ми вика той, че по-голяма чума от мен няма. Аз, докато спорим, му разрешавам да взима дейно участие. Може спокойно да ръкомаха, да клати глава и "абсолютно си права, мила" никога не съм го карала насила да ми казва. Позволявам му да използва и свои думички. Знам, мило, както винаги ти си права. Това ми каза последния път, защото докато гледахме мача от Шампионската лига между Арсенал и Порто, му казах, че Бандерас май ще направи хеттрик, както играе.
- Видя ли, че познах?!
- Ама ти каза, че единият отбор ще победи.
- Е, не познах ли, можеха да завършат наравно, нали?
- Така е.
- А за хеттрика, а, какво ще кажеш?!
- Мило, ти му обърка името, каза Бандерас, а той е Никлас Бендтнер.
- Аз да съм объркала?! Това не може да ми се случи!!! Ти чуваш ли се какви ги говориш...
- Пошегувах се, миличка, разбира се, че ти никога не грешиш, просто се пошегувках. Както винаги, ти си...
- А, това е друго нещо, скъпи. Видя ли, че Фиорентина победи Байерн Мюнхен?! Как познах, а?
- Ти не каза ли, че ще паднат от Байерн?
- Не, объркал си се, не ме слушаш внимателно. Казах, че ако аз бях треньор на аспирините, щях да подредя състава по друг начин.
- Ти що не станеш един треньор на националния ни отбор, направо ще станем световни шампиони?! От всичко разбираш, просто нямаш равна!
- Да, колко си прав! А като си помисля, че започнах да гледам футбол, за да не мръзнеш по стадионите и да не се събираш с тези пияници, твоите приятели. Само и само да ти е добре и да има с кого да коментираш след мача. Ще ми висиш по кръчмите, като че ли си нямаш жена. Искаш ли за да е пълно щастието ти, другия път да ти купя една биричка? Добра съм, нали? Кажи Да!

Ами, добра съм, даже съм по-добра от Селвер. Ах, издадох се с кого съм си писала. Ама това са си мои писма... вече. А пък нейният наистина е нахален, как ще ù задава такива въпроси? Какво щяла да направи, ако види непознати дамски обувки? Ще ида аз някъде на гости и той ще ме накара да се събуя. Как може от вратата за краката. Той после ще иска да се съблека, а уж ме е поканил на кафе. И какво се получава, в повечето случаи изобщо не пием кафе, а само... Но да си свалям обувките, та нали веднага ще стана с десет сантиметра по-ниска или с повече зависи от токчето. И за какво съм давала толкова пари и съм ги избирала в тон с бельото?! Моят никога няма да ми зададе такъв въпрос. Той е гледал филми за Втората световна война и филми на ужасите е гледал... с мен. И знае, че аз съм способна на всичко, сам ми го е казвал, не че се хваля. Ще започна да гледам боксови мачове, за да му разнообразя живота. А дали да не запиша да тренирам спортна стрелба?! Спортът укрепва здравето и семейството също. Трябва да го обмисля. Я да си проверя пощата. А, защо няма писма?! Странно!

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Яйца по очи е страхотно, Бате!!! Малко после болят колената след консумация, но си заслужава!!! Шуми, колко си прав, че съм права!!!"Няма да казвам кой е, само ще го погледна"Нали не е прилично да се посочва с пръст. Освен, че си умен си и много добре възпитан.Прекрасен коментар си написал, така обичам аз...Така те обичам!!!
  • Ма-лей-й-й-й-й-й! Светланка! Как съм попаднал точно тук! Чакай малко да поанализирам ... Ясно! Това ми е остатъчна инерция от парашутизма. И подсъзнателно някак, да се науча още два вида яйца да правя - яйца бъркани и яйца на очи. Защото Едно време Една кака ми изнесе Една лекция с 2-3 практикума. Научи ме да правим ЯЙЦА по ОЧИ!
    Сега след твоя разказ се сещам, че трябва да намина при една психоаналитичка, да я поразпитам точно как ги обича яйцата.
    Това е за днес менюто: Сааде са яйца, Светланке!

  • Петя, попаднала си на точното място, дерзай, после ще му мислим!!! Абе, я все пак помисли, не ме слушай, да не ядем бой! Ще си го делкаме, няма страшно!!!
  • Мило порастнало момиче! Аз от такива виртуални спорове и заплесии с моята Инночка от руския Краснодар и Антонио от не по близките португалски Азорски острови написах цяла повест .Чудех се дали да започна да започна с моите Amores@yahoo.es тук , в сайта, мислех си, че такива...като мен са на изчезване, но ми се струва, че не са...
  • И аз си те следя, но не пиша редовно коментари. Така че сме квит почти, Валенце!!!
    Ице, обичам да се отплесваш!!! Айде и на теб всички екстри!!!
  • "И да знаеш, че обичам порасналите (във всяко отношение момичета). А тези, които са на много години, са ми слабост!" - Убийствена комбинация, направо ми четеш мислите.

    Браво на теб! Гледаш си Шампионската лига... А аз почти я отказах. Скука е там. Виж нашето първенство си е жив екшън. Ритане, блъскане и после цяла седмица анализи с разни разбирачи. Кайф отвсякъде. Вечер си пусна за успокоение по Руската някой филм(там напоследък много готини пускат) и с булката се преборя...

    Абе исках да ти кажа - Здравей, как си? А помниш ли сериалът "Приятели"? Там Джоуи все питаше - "Как си - и- и?" И после ставаше заварката...

    Уфффф, отплеснах се като стара клюкарка. Въобще, поздрави, целувки и всички екстри
  • действаш ми като свежа струя, аз си те чета, макар да не те коментирам, но да си знаеш
  • Нели, така е! На чужд гръб и сто усмивки са малко!!!
    Джейни, недей!!! Събираш му багажа и се събираме у вас, за да направим разбор на ситуацията. Я колко сме се събрали умници пък и хубавици на всичкото отгоре. Дори да е негово жилището, щом се е захванал на два стана да тъче, да купи и второ жилище. Няма да им пречим, нека са щастливи. Аз три брака, три апартамента под наем давам. Имаш още да учиш, млада си и твоята доброта никъде я няма!!!
    Пепина, не гледам сериали. А зам.шефа аз няма да го плаша, тя Селвер си се грижи за него. То от тази нашата доброта по-добре да не се събуват, че не ми се мисли как ще ни отразяват на първите страници. Хубав ден!!!

  • Светле, явно не гледаш десетките турски сериали! Ами там всички се събуват и иди разбери, коя си е свалила само обувките? Не взимай прибързани, непроучени и недомислени решения, ще изплашиш зам.шефа за нищо!
  • Определено имам нужда от твоите уроци Светле!
    Какви сте фурии само!
    А на мен ми казват: - когато разговаряш с мен ще мълчиш...няма да ми отговаряш...ти за коя се мислиш...коя си ти...кой те познава теб...
    А то си е така, та кой ме познава мен, но ако видя чифт дамски обувки в нас, ще вляза, ще се усмихна, и с най - голямо удоволствие ще си прибера багажа за секундички, и чао, мили,,,повод да си тръгна
  • ))))))))
  • Силви, прегръдка и от мен и едно голямо Благодаря!!!
    Няма да се изморя да повтарям, че няма случайни неща. Ивон, заради теб си блокирах коментарите, заради теб! Гледам аз какъв наплив в Авлига, а при мен рехави посещения и малко коментари. Хак ти е сега, нека ти е!!! Нека те посещават, а аз що рев изревах, а съм толкова добра. Не е важен талантът, добротата е по-важна, ама...кой ти признава?! И с тая «Авлига» все едно ме настъпи по любимия мазол. Нарочно ли го направи?! Ще ми казва лекуващия ми лекар да не се влюбвам тея дни, да изчакам до първи април, че не можел този месец да ми даде направление по клинична пътека, че много се влюбвали по това време. Е, а кажи ми, честно ли е? Този месец трябва да платя данъците, аз ако е през лятото мога и платено да я посетя тая клиника. Ще се стискам аз да не се влюбвам цял месец, заради неуредиците в здравната ни система. Ами пролет е, сега ми се влюбва. Направо съм бясна. А я ако през април нещо запецна и не мога да се влюбя, а?! Питам, тогава, какво, насила ли да се влюбя или да си запазя ред за май, егати. Ех, Ивон, Ивон, жива и здрава да си!!! Може пък покрай теб да се оправят нещата в здравеопазването, а дано!!!
  • Бе как ще ме уплашиш, като си такава сладунка....
    Прегръдка!
  • Силвия, внимавай и с теб сме си писали!!! Успях ли да те уплаша?! Не бой се, аз съм добра, както се разбра!!!
    Селвер, абсолютно си права, мила!!! Пистолета в теб ли е?! Не е ли?! Тогава виж какво ще ти кажа...за всеки случай...Абе сладка си!!!
    Деяне, е как ще пропусна да отбележа успеха на топчиите. Благодаря ти,наистина ме усмихна!!!
    Грег, спаси те първото ти изречение иначе какво те чакаше. Ти мислиш, че не знам за Леверкузен, само ми обърка плана за коментар. Някъде да съм казала, че Байерн Мюнхен са аспирини?! Казах, че ако бях треньор на аспирините. Права ли съм?! Но за тези, които не знаят е добре, че уточни, аз нямам нужда. Сега разбра, че всичко знам и много рядко падам по гръб, само понякога късно вечер, но не само, за да спя. Така обичам да гледам късните репортажи.

  • Права си како. Много си права, както винаги, но все пак понеже не съм ти мъж и ми е останала малка капчица смелост да отбележа само, че на Байрен не викат аспирините. Това се отнася да Байер Леверкузен. Вярно разликата е малка, но да не повеждаме някои дами незапознати с футбола, защото утре ще го изтропат пред съпруга, за да покажат осведоменост и стана тя, каквато стана. Та, за да избегнем брачните конфликти затова го отбелязвам, иначе ти си си права и то много права.
  • и още една усмивка "+" за коментара относно Арсенал...
  • Фурия си!!! И те обичам!
Предложения
: ??:??