31.05.2012 г., 22:15 ч.

Една любов 

  Проза » Повести и романи
737 0 4
1 мин за четене

    Никога не съм и подозирал, че няма да мога да спра да обичам онази жена, която се държеше с мен ужасно: обиждаше ме, но не знаеше, че и аз плачех, и продължава да не знае, че за нея бих дал всичко! И заради нея ходих и в полицията, заради нея исках да се самоубия, но страха от смъртта ме спираше...Писах и на сестра ù, за това колко много я обичам, затова че винаги ще си мисля за нея, където и да съм, че винаги ще я пазя и винаги ще ù помагам, но за жалост нито сестра ù, нито тя не осъзнаваха с каква голяма мъка и любов изричах тези думи и не вникваха в смисъла им - мислеха си, че ги казвам просто ей така, за да ми прости, но не беше така!

    Това не бяха просто думи, това бяха сълзите и болката в душата ми, които още кървят и не спират и аз бавно и мъчително умирам... Виждам я всеки ден, но дори "Здравей!" не мога да ù кажа...Правя се на силен, но отвътре съм слаб. Правя се, че съм забравил, но аз помня всичко. Усмихвам се, за да види, че и без нея съм щастлив, но усмивката е само маска.

   Тя се прави, че не иска да ме вижда, но аз усещам погледа ù върху мен и може би и съжалява, но аз не знам дали ще имам сили отново, за пореден път да ù простя...

© Дамяна Димитрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Реших,че в мъжки род ще е по-интересно.Радвам се,че си го прочела,Елена.Дано ти е харесало.
  • И аз прочетох написаното,без значение роман или повест.Малко странно ми се стори,че ти изразяваш твойте чувства,чрез герой от мъжки род или неправилно съм изтълкувано.Както и да е, прочетох!
  • Това е роман...Тъжен,любовен роман.
  • Това повест ли е, или роман?
Предложения
: ??:??