17.08.2007 г., 0:44 ч.

Една самотна събота 

  Проза
1231 0 4
1 мин за четене
 

 

   

Събота е. Преди този ден прекарвахме заедно. Сега аз лежа на леглото, Луната любопитно наднича в стаята.  Гледам филм-драма, с участието на теб, мен и миналото време заедно. Самотата ми прави компания.  Да, само тя!  Само ако можеше да си тук, до мен... ти да ме галиш, ти да ме прегръщаш, ти да ми шепнеш"Обичам те"... Ти вместо нея!  Но, уви!  Ти си там... далече... някъде в безкрая... И може би си с друга някоя... Ако можеше да видиш сълзите ми, ако можеше да усетиш сърцето ми, ако можеше да... Но не!  Ти продължи напред!  Аз се опитах, но те ми попречиха... Спряха ме... Чувствата ми, любовта ми... Сърцето ми не иска друг! Иска теб! Бие за теб! Цялото ми същество копнее за теб! Кога най-после ще разбереш, че те обичам и винаги ще е така?! Вярно, ти не знаеш какво усещам, когато се разминем... когато погледите ни се срещнат... Не знаеш колко съм щастлива, когато те накарам да се усмихнеш... как се радвам на едно "здравей"... Не знаеш! И няма да разбереш...

Събота е... самотата ми прави компания... а ти си някъде там... далеч в безкрая...

© Ив Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • мхм напълно те разбирам за жалост знам какво е да се радваш на едно "здравей" но още повече боли когато и него го няма повярвай
    добро е 6
  • Ами кратко но много съдържателно и тъжничко ;( добър разказ хареса ми!
  • Мерси за съветите,благодаря за разбирането и наистина се радвам,че разказът ти е харесал.Мерси много!
  • Много познато! Съчувствам ти искрено,защото знам какво е да копнееш по нещо ,което няма да ти принадлежи никога.Ще мине време,ще срещнеш друга любов,но тази няма да забравиш през целия си живот.Но ще ти дам един съвет-не сравнявай следващата си любов със предшната,която явно е била много силна,а просто продължи напред и намери хубавите качества (а не само недостатъиците) в новия човек.В противен случай няма да успееш да задържиш дълго човека до себе си.Приеми го такъв какъвто е,без да прилича на предишния.
    Успех!Поздрав за чудесния разказа.
    Благодаря за вниманието!
Предложения
: ??:??