29.02.2016 г., 18:13 ч.

Една сутрин преди работа... 

  Проза » Разкази, Хумористична
1004 1 0
3 мин за четене


Събота, 8 сутринта. 1 час до отварянето на портите на аптека ЖИЙОН. Нейде из Вселената се чуваше алармата на китайски будилник за левче, чиято цел бе да събуди спящия маг.фарм. Павел. Ефективността на алармата, както винаги, бе ниска, почти нулева, съпоставима със статистическата грешка при един такъв комплексен и енергоемък процес, като събуждането на Павел. Накратко - Павел закъсняваше за работа, както обикновено. Пръв отвори очи Мизантропът. Аларма не се чуваше. Но пък ясно и отчетливо се чуваше миниатюрното подобие на куче на съседите. Лаят на тази шега на кинологията и селекционерството успя да освободи солидна доза кортизол в кръвния поток, който стимулира Мозъка да си представи разгонен расов бик, опитващ се да създаде поколение на мъничкото пинчерче. Тази представа за съвокупляващи се бик и пинчер се появи изневиделица като кафяво петно върху розовия фон на предшестващия сън. 
            -Ставай - рече Мизантропът на Тялото-Ставааааай! Айде Мозък, дигай кепенците на Очите и накарай тоя търтей да се надигне. После искам да се хванете с Тялото и да ми купите картечница, невропаралитичен газ, ножа на Рамбо, гранатомета на Командо и оръдието на Хищника. Също така дузина 20 килотонни бомби, бомбардировач...засега това, може да се сетя нещо след кафето. Пичове, днес ще трепем бабичкииии!!!
            -Аре бе, остави ме на мира! Някой да разкара шибания пинчер!
            -Ехее, пинчерче за закуска-отново се обади Мизантропът-Стомах, как си братле? Да ти се хапва Скуби-снакс?
            -Скуби Ду не е пинчер, а е немски дог-намеси се Мозъкът
            -Да, сега на зубъра специално ще му търся немски дог. Мозък, глей си работата, малоумник такъв! Питах Стомаха. Стомахче, Стомахче, ще изпапкаме ли пинчерчето? А?
            -Може, може. И без туй съм на диета.
            -Хахахаха, на диета бил. между другото добре се отразява на формата ти, я се виж !
            -Много мило, благодарим-се обадиха Стомахът и Тялото
            -За нищо момчета, ставате все по-съвършени. Мозък, нали ми обясняваше, че сферата е съвършената геометрична форма?
            -Точно така. Характеризира се с най-ниска стйност на..
            -Достатъчно! Седни си Мозък! Отличен! Та Тяло, днес си доста по-съвършен от снощи. Буахахаха !
            -Гадняр! 
            -Момчета, ако продължите да се карате ще ви окъпя с вода-се намеси Мехурът.
            -Я го гледай пък тоя! Ееейш, алооу, ама много си кух, Мехуре! Много!
            -Мизантропски, така до никъде няма да стихнем-се опита да внесе ред Мозъкът-Очи, колко е часът?
            -6 без двайсе, Мозък, споко!
            -Хм, че то рано бе. Я всички обратно по леглата!
            .
            .
            .
            .
            . след неизвестен период време:
           -Абеq момчета, възможно ли е да е 3 без 15?....
           -3 без 15? Очи, на практика е възможно, но съдейки по Мехура, който не е мръднал мисля, че надали е минал повече от час. Очи, сигурни ли сте?
          -Сигурен съм!
          -Сигурен си!?! Само един ли си? Къде е брат ти?
          -Братото се е залепил здраво и в момента се опитва да се отлепи.
          -Хм-продължи Мозъкът-Я погледни дисплея на телефона, че тия китайски боклуци за левче показват такова време, сякаш се движат със скоростта на светлината...Ръце, къде е телефона?
          -Ето Мозък, подавам към Очите
          -УАААААААААААААА....Вдигай, вдигай...Мозък, ВДИГААААААЙ!
          -Кво бе?
          -Не е 3 без 15 а 9 и 15!
          -Кво? Къде си гледал бе, Око?
          -Ми..аз...то такова, момчета...
          -АЛАРМААААААА...Бързо, бързо...имам нужда от глутамат...Който иска адреналин сега ще пусна помпата. Мамка муууу. Тяло, ти в банята да се погрижиш за Мехура, Зъбите, Очите. Ръце - вие сресвате Брадата. Кой още липсва? Къде го Мизантропа?
          -Не знам, но поне пинчерът не се чува.
          -Кофти за пинчера-продължи Мозъкът. Готови ли сме?
          -Мисля, че ДА-потвърди Тялото
          -ОК, момчета, това ни беше за последно! От утре ставаме рано и навреме!ОК?
....Попитах ви нещо. ОК?
          -Да бе, да!
          -Хубаво.Притеснява ме липсата на на оня злобар Мизантропа...ХЪм!....

 

© Павел Бакърджиев Всички права запазени

"Словесна борба" между частите на тялото сутрин, преди събуждане за съботно дежурство. Честно да ви кажа, всяка една моя сутрин е такава :D 

P.S. Съседите разкараха пинчера.

P.P.S. ... взеха си немска овчарка..

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??