20.04.2024 г., 13:13 ч.  

Ех, защо не съм се родила мъж 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
131 1 18
1 мин за четене

           "Мила, 6те имаме събрание, 6те се прибера по-късно" - няма време дори да звънне, но пише. Сигурно  по време на събранието го чатка. 

          А сутринта му дадох цял списък за пазар. Със списъка в главата първо минавам през супера, после през мама да прибера децата, добре, че са ми наблизо. Раница на гърба, две чанти през рамо и две деца.

Влизаме, докато децата се събуят и съблекат в  коридора, стоварвам всичко на кухненската маса.

           - Тони, измий, маме, картофите, морковите и лука, а ти казвай до къде стигна с домашните и изпитваха ли те днес! - а аз вече действам по тигана и тенджерите.

           - Мила, прибрах се! Здравейте, деца! Ох, скапан съм! Какво ще ядем? - с охкане се стоварва върху дивана в хола и грабва дистанционното.

            Докато оправя кухнята, детската е утихнала, а той похърква скапано и уморено пред телевизора.

            Ех, защо не съм се родила мъж!

...

         Днес е неделя, почивен ден. Децата, нали са ранобудници, щъкат и се гонят из стаите и банята. Нетърпеливи, обещали сме им днес да ги водим в "Земята и хората", голямата иска и в Ботаническата, а Гошко на батут.

          Ухае на кафе и филийки, гладниците нападат масата.

          - Добро утро, деца! Мила, хапвам и лягам да си доспя. Тежка седмица, а и нещо гърбът ме наболява. Нали нямаш нищо против да излезете без мен, другата неделя ще компенсирам, обещавам!

           - Не, мили, почини си! Докато се върнем, да си се оправил!

           Ех, защо не съм се родила мъж!

...

            Неделя вечер е. Децата, щастливи и уморени, вече спят. Веско е на неделното парти по мъжки - на карти с приятели. Това си е моята вечер. Избирам си филм, и се потапям във фейса да прочета някой виц и умна мисъл и в "Откровения" да видя кой какво е надробил.

            Сутринта седмицата ще ни грабне отново.

            Мъжът ми ще се оплаква от тежкия уикенд с болезнен махмурлук, а аз доволно ще се подсмихвам под мустак "Добре че не съм се родила мъж!"

 

 

🙃 🙄​

© П Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • mislitel (Георги Каменов) - нека се скапваш от мъжки купони и махмурлук тогава!
  • на 6 год има право да си смени пола, на 18 - да прави порно, а на 21 - да пие бира и да гледа порно... явно е направено дълбоко проучване на изконите семейни традиции, нрави и семейни идилии, преди да се измислят тези права. Чакай, че къде забих и аз
  • Акеми - и да я цепи глава от махмурлук и все да е каталясала от работа? О, нье! "Добре че не съм се родила мъж!"
  • За смяна на пола не е ли чела героинята? Модерно е, ще я правим европейка.
  • И накрая типичния мъжки лаф 🤣
    - Миличка, нали знаеш, че както съм уморен, само от 1 нящо забравям умората 🤣😋🤣
    Поздравявам те.
    ПП
    Ех, добре, че съм се родил мъж 🙃🤣🙃
  • Ех…не можеш да надприказваш жена… А и не бива. 😊👍
  • Петър1 (Петър Димитров) - Грижовни, състрадателни и мили - такива сме към домашните си любимци, за това и така се наричат - любимци

    Акеми! 🌹
  • Горките мъже, браво на жените! Или обратното. 😊👍
  • Тъй, тъй, сега, като поостаряхме с мъжа ми и почнахме да охкаме при всяко ставане, си станахме по-близки и повече си съчувстваме един на друг .
  • Валя - изнежи се силният пол, ей! повече от нежния!

  • Така ще е .
  • Горките мъже: вечно скапани от работа, вечно гладни, пък и махмурлук на всичкото отгоре!
  • Дани, Скити - да се посмеем по женски!
    Благодаря ви!
  • Е, това ми хареса Браво, Пепи!
  • Да, мине, тежка е мъжката корона! 😅 Благодаря ти!
  • Аха, аха!!! Има наука, има и отука! Някои жени го владеят до съвършенство! 😀
  • Хареса ми, Пепи, така е!
Предложения
: ??:??