6.06.2023 г., 16:11 ч.

Екранни пънове у рамка 

  Проза » Други
147 2 4
3 мин за четене

На екрана – стада политолози, социолози, всичколози. Само един нормален – психиатърка.

Психиатърката Гълъбова разбива фалшивите твърдения на доказана продажна политолЪжка /излезе списък коя говореща глава кому служи и отде получава заплащане, там са почти всички екранни паразити/.

В отговор на иронията, магистралната политолЪжка тръгва в атака – ама не можело психолози да обсъждат политиката…

Поправят я – психиатърка.

И въпрос – а с какво бай Пешо и кака Мара са по-лоши от някаква си мисирка? Психиатри, шофьори, лекари, кондуктори – всички имат право на мнение. При това никой не им плаща за мнението. Право си е…

хххх

Ако се заемете с безполезната задача да броите КОЛКО са тия говорещи празни глави – ще се хванете за своята.

Десетки…

Половината титуловани – у нас е пълно с професори и професорки по политология и социалогия.

Хубаво…

Но – въпрос. Къде и какво работят тия хорица?

Толкова ли много студенти по политология и социалогия /дисциплини, наричани от нормалните хора „дрън-дрън, та пляс“/ има у нас?

Каква е реализацията им? Освен като продавачи и сервитьорки? Какво допринасят за живота?

Колко измислени „институти“ по всичкология има? Къде? Щото нормалните хора говорят за „институти“ в двустайни апартаменти – с все генерални директори, президенти, водещи „специалисти“, а за титуловането не говоря…

Или просто имаме работа с куп шарлатани, на хранилка при партиите, успешно магистралващи из политиканстването?

А за пиарите… Да не говорим…

хххх

Известна е Мадам В, наричана още Баничарката – заради страстта си да носи баница на всеки нов властващ.

Не можело президентът да е срещу коалицията – което противоречи на разбиранията й, заявява тя.

Ама какви ги къдреше Желев? А Петър Стоянов? А Плевнелиев?

Неее – клати глава тя, онова е ДРУГО нещо…

хххх

Пак на екрана. Хубавичка млада жена говори колко е обезспокоена от демографската криза. Говори и някакъв още млад мъж…

Чудя се – бе, тия двамата що не се грабнат и родят две-три деца. Отгледат ги, възпитат ги, на внуци се порадват?

Иначе – акъл правилен раздават.

Помните ли Гьоте, „Фауст“:

„Теорията, братко мой, е суха.

Зелено е дървото на живота.“ /по памет/…

хххх

Ще гласуват съгласуваните кулиси на властта. Демек – коалиционното правителство на ротативките… Тоест, ротационното…

Внася някакъв предложение да се разреши предаване по БНТ и БНР…

Малко шизофренично, защото го гледам именно по БНТ. И от скука прехвърлям на БТВ и Нова, където също предават вече.

Депутатите разрешават. Съгласни са с реалността – нека предаването да е предавано…

Процедура?

Или нормална картинка от ненормалната политреалност…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??