18.07.2018 г., 8:35 ч.

"Език свещен..." 

  Проза » Хумористична
689 4 17

Иванов остави празната бутилка от кола и бавно додъвка хамбургера си. Можеше и чийзбургер да вземе, но днес му се хапваше нещо по-сочно. А и време беше да се прибира. Двата часа, които всекидневно отделяше за джогинг и стречинг, изтичаха.

Пресече улицата пред билдинга на концерна "Еврибоди", кимна на познатия охранител на хостинга "Джийс-Джойс-Джайлс", хвърли едно око към цветните снимки на полуголи гърли върху рекламното табло на бар - шоу "Хавай" и се отби в минимаркета. Взе си един "Сънлайт", а останалите покупки щеше да направи от супермаркета.

Подмина бутик "Съни", локал "Палм бийч", пицария "Рома" и фришоп "Маями". В движение сдъвка един "Туикс". Да можеше като истински супермен да глътне чашка "Блъди Мери", но имаше доста работа.

Следобед щеше да изнася пред група тийнейджъри лекция на тема "Език свещен на моите деди...".

 

© Георги Коновски Всички права запазени

И пак -

https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да, Елке, особено жените му разбирате на новото време...
  • Много ми хареса! Полуграмотните сега са на мода! Друго е да си купиш дреха от "Агли фокс", вместо от "Грозната лисица", нали? По-така е!
  • Благодаря, Гавраиле!
    И чайче ще има..
  • Като лимон със захар.Усещаш хумора но и сарказъма си го бива.
  • ...за обща култура. В средното образование...
  • Благодаря, Мариана, Петре!
    Любомира, тази професия изисква дори пълно мълчание. Какъв език...
  • На мен ми трябва български. Скоро един колега от Ливърпул(англичанин) ме пита как е на български "Обичам те". И да видиш как хубаво го научи, чак ми стана малко съмнителен . Но сериозно - картинката е тъжна.
  • Дамата е фотомодел.
  • Благодаря, Любомира!
    Интересно - тая майка колко ли знае български...
  • мдааа, на кого му е притрябвал български? На неуспелите българи (в чужбина!). На успелите не им трябва български. Една майка ми каза: Защо не преподават български по английски образец?
  • Младите хора трябва да учите инглиш - не се знае кога ще ви се наложи да се спасявате. Ние ще охраняваме родния език. До последния човек...
    Хубав ден!
  • Георги, много добре разбрах, какво е искал да каже авторът Хареса ми как пишеш, браво ти!!!
  • Благодаря, Светлана!
    А действието се развива в София... Нашенско...
    Фрешът е наистина ПРЯСНО изцеден сок, у нас на всички сокове викат "фреш"...
  • Току-що си допивах фреша от портокал...Ох как беше на български?! Май прясно изцеден сок, ама не съм сигурна. Бях решила да ида до супер гига мега маркета, едно време му викахме смесен магазин, та...да си купя родопско одеяло "Калифорния" и българско кисело мляко "Лъки йогурт' и видях "Език свещен..." Та искам да те питам...Иванов живее в чужбина, нали? Аз живея в България и май съм българка и бих искала да ида на този курс. По английски е нали? Щото той се оказа свещен език в нашата страна. Мерси предварително, ако помогнеш и чао. Благодаря за разходката из Америка
  • Такава е нелицеприятната действителност.
  • Благодаря, Лиа!
    Но аз не умея да измислям - просто описвам...
  • Тънко хумористично настроение за днес си ни поднесъл с много финес, Георги. Хубав ден и благодаря !
Предложения
: ??:??