12.06.2017 г., 1:11 ч.  

 Фетишът на 18 годишна ( Част 3) 

  Проза » Разкази, Повести и романи, Еротична
1969 0 2

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

Произведение от няколко части « към първа част
4 мин за четене

Върнах се в училище за петия час, защото четвъртият ни, беше свободен. Толкова беше скучно в този пети час , че и госпожата дори се включи в нашия тинейджърски разговор. След като би звънецът, трябваше да се срещна с Едора и Верина. Едора, разбира се пак беше изчезнала някъде с Алек. Той тайно я харесваше, но за тази негова тайнственост  знаехме и трите. С Верина обикаляхме по коридорите. До като тя отиваше към тоалетната, която се намираше в дъното на коридора,  Дерек, който беше по-голям от нас  ме сграбчи толкова силно и  ме вдигна във въздуха, че не исках да ме пуска...  Ах, този Дерек. Пеперудите в стомаха ми, ме посещаваха близо час, след като го видех. Беше толкова висок и красив.. Имаше опасно пъстри очи, дълги крака и широки рамене. Щом минеше край мен, сетивата ми долавяха секс. Исках този мъж. Видех ли го на близо, се въртях около него, за да ме забележи. Знаех, че и той иска нещо от мен, но не признаваше, защото знаеше, че си имам гадже...  Ох, това мое гадже, объркваше всичките ми планове. Обичах го много, но понякога исках нещо различно. Понякога секса с него ми беше толкова скучен, че все му казвах да спре, защото съм уморена. И той ме слушаше.  Не беше лош човек, беше много див. А аз обичах  животинското в мъжете. Може би за това все още бях с него. Итън беше извратен. Обичах, когато ми говореше мръснишки неща, а след това ме целуваше до полуда. Харесвах грубостта му. Палавият му език ме караше да свършвам всеки път, когато ме целуваше около нежните зони. Признавам си в това беше най-добър. Езикът му за мен беше блаженство, моят фетиш... Обожавах го. А когато полудяваше от възбуда, той ме обръщаше по гръб и започваше да ме чука, опряна на стената...  Дори, когато беше груб с мен,пак го исках. Щом членът му се наместваше долу, затварях очи и се оставях в ръцете му. А те бяха огромни лапи, обсипани с груби мазоли, получени от  тежката му работа... И зелените му жабешки очи., погледнех ли в тях се губех, цялата...Златистата му руса коса се личеше от далече. Излъчването му сияеше, когато ме видеше. Итън беше красив.  Моята първа истинска любов. Мечтаех за мъж като него.В мечтите ми, той беше идеален. Помня деня, в който си мечтаех за него.. Вървях по улицата,замислена и гладна. Тогава нямах гадже. В главата ми се появи един висок , едър мъж, с красиви зелени, но различни очи и руса коса. Тогава си казах, че това ще бъде моят мъж. Очите наистина му бяха различни. Зелени, изпълнени с жълти нюанси. Също толкова прекрасни, колкото и замечтани. За пръв път срещнах такива очи – жабешки. Помня дори как се запознахме. Всичко ставаше изведнъж, като на магия. Първият ми път беше с него. Помня как ме свали на земята у тях и започна да ме целува. След целувките, започна да ме съблича. Кипях от вълнение, от страст.Вярвах му много, за това го направих, все пак го обичах. Бях на седемнадесет, година по-рано, а и всичко беше по-различно. Не си позволяваше да ме лъже и нагрубява, както сега. А сега вече бях обладана от Итън. Бях глупава и лъгана.. Но го търпях, защото знаех, че няма да има друг като него. Той беше моята упора в живота. Дори и само на осемнадесет години, аз имах нужда от него. Итън изпълваше всяка моя клетка с живот, сбъдваше всяко едно мое желание. А аз за него бях целият му свят. Той обичаше мен повече от собствената си майка. Слагаше мен на първо място във всичко. Но от както смени работата си, той започна да се държи по различен начин с мен.За това аз търсех нещо ново, за да го замести. Не в живота, а в леглото... Защото никой друг не би изтърпял мен и капризите ми. Само той го правеше. Беше го страх да не ме загуби. Защото бях красива, малка и нежна. А той беше двадесет годишен младеж, който тъкмо бе започнал сам да си изкарва хляба. Не мислих, че някога ще се разделим,но това го знаеше само Бог. 

Итън имаше две сестри -  двуяйчни близначки. Казваха се Ашли и  Натали. В началото на нашата връзка, те много ме харесваха, но после нещата се промениха. Натали изпита ревностно сестринско чувство и се опита да ми го отнеме. Промиваше главата му, с какви ли не глупости. Хитра беше , като майка си. Тя също ме харесваше, но само за пред хората. Когато се виждах с Итън, майка му ми говореше с половин уста. Имах чувството, че ме мрази. Другата му сестра пък много ме обичаше, тя приличаше на баща си. Ашли беше мълчалива и усмихната. Винаги ми се радваше, щом ме видеше с брат си. Тя ни обичаше много, за разлика от Натали.

 

» следваща част...

© Памела Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Радвам се, че буди интерес у вас..
  • Седи ми недовършено. Или по-скоро без основна идея. Ако идеята е, че си търси ново гадже, тогава началната част, в която среща другия остава да виси някак. Какво се случва с него? Другото, което е не разбрах, казваш първо, че гаджето е скучно в секса и тя му казва да спре от що й е скука. Следва описание, в което той я побърква от кеф. Или аз заспивам вече и чета със затворени очи или ти си се пообъркала малко Поправи си, сгрешила си " упора"! Усмивка
    Офф, колко дълго писах само за да видя, че е на части! Хем ме е яд, хем ми е двойно кеф, че има цяло секс романче за четене )) Аз съм чела със затворени очи, извинявам се, не трия коментара.
Предложения
: ??:??