4.06.2022 г., 19:31 ч.

Фрагменти с обувки 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
718 0 13
1 мин за четене

 

***

  Отивам на сватба, обута с официални обувки с платформи от полиуретан, които съм носила поне 10 лета подред и всичко е било нормално. По пътя към цветарския магазин усещам, че нещо се случва с обувките, чудя се какво ли е, но продължавам. Купувам букет и се качвам в такси. Тъкмо да кажа адреса, поглеждам си краката и виждам как подметките ми се ронят... Извинявам се на шофьора с обяснението, че обувките ми са се разпаднали и отивам до вкъщи да се преобуя...

 

***

  Отиваме на разходка с детето до близката детска площадка и съм обута с чисто нови чехли. Докато седя на пейката, обаче, забелязвам, че на единия чехъл горната част е започнала да се разлепя от подметката. Е, казвам си, близо сме до вкъщи, все някак си " ще прецапам". Като тръгваме да се прибираме обаче минаваме покрай новострояща се сграда, където току що бяха излели асфалт. В момента, в който стъпих отгоре му въпросната подметка си остана залепена за асфалта... Изпратих детето до вкъщи да ми донесе обувки да се преобуя.

  Занесох чехлите да ги зашият и вече няколко сезона си ги нося, но подметките са от полиуретан и е въпрос на време да ме предадат...

 

***

  Обувам за първи път зимни обувки, подарени от колежка, която си ги е купила, но не ги е носила. С високи токове, (отново  от полиуретан), много удобни, елегантни, чувствам се страхотно с тях! На работа ми се отчупва първо единия ток, след него и другия. Слизам до близкия железарски магазин и си купувам...галоши, за да изкарам работния ден. Още си ги ползвам за из квартала.

© Радослава Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • !
  • Излизаш на сцената и тропваш Дайчовото, щото за българина цървулът е вечен.
  • Жабоче, и цървулките са до време, особено като се танцува непрекъснато с тях. И ако на концерт да се случи изхвърчане на подметка... 🤣
  • Слънчогледче, аз ходя с цървулки (естествена кожа), нямат срок на годност. Лошото е, че ги чувам, как си говорят "Оня цървул, иде", но те са с полиуретанови подметки, тъй че не ми пука.
  • както изкуствената кожа и изкуствения велур започват да се ронят и люспят. Обаче с това чупене на токчета 🤣 започнах да си купувам само с лети с подметката!
    Нищо не знаят мъжете за женските неволи 🤣
  • Само железни обувки ще ви оправят вас хахах
  • Въпросният материал явно си има срок на годност и от един определен момент нататък започва да се саморазрушава. Лошото е, че този момент обикновено е изключително неподходящ...
  • Какво правите вие, бе хора, как ходите, та обувките издъхват под краката ви В приказките се чудех, "изтъркала 10 чифта железни обувки", на мен в железни обувки по-скоро краката ми ще се изтъркат. Според мен си е някаква индивидуална даденост това, крака, които не търпят обувки Развеселихте ме
  • Аз съм имала и много неприятен.
    ; с едни ботуши с платформи от тези, които са като чорап по крака, ластични: вечерта стъпвам на една счупена плочка, изкривявам крака и падам. Заболя ме малко. След около 2 часа се прибирам и вече умирам от болка в глезена. Подул се и не може по никакъв начин да се събуе. Отрязахме ботуша. Любимите ми ботуши.
  • Имах и още един подобен случай - тъкмях се да празнувам Нова Година в дискотека, обута с ботуши, чиито подметки и токове бяха от "любимия" ми материал... Добре, че навреме се усетих накъде вървят нещата и ги пратих скоропостижно да празнуват Новата Година в контейнера за боклук.
  • Случвало ми се е... С ластик за коса да прикрепям подметка.☺️
  • Браво бе, жена, хората имат по 30 чифта за сезон, а ти искаш с един да изкараш повече от 10 години!
  • 😅 само това с разпадането не ми се е случвало!
    Поздравления!
Предложения
: ??:??