21.05.2024 г., 10:26 ч.

Фъркати 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
71 1 4
1 мин за четене

Отиваме на изборен пазар. Пак. И отново ще търсим най-малко развалената стока…

Колко ли сме наивни… Или направо – глупави…

По-скоро в положението на изпаднали клошари – ровим из кофите с боклука, разчитайки на късмет…

А нормалните хора не отиват на провален пазар. Хващат мотиката, правят лехите, засаждат и поливат резултата…

Ама се иска труд, напористост, търпение. И вяра в себе си, не в добрите продвачи на илюзии…

хххх

С гибелта на един герой в сериала се появява един безработен актьор…

хххх

Постъпвайки на работа, го попитаха какво място в компанията смята да заеме след година. А той честно отговори: „Място, където никой няма да вижда монитора на компютъра ми“…

хххх

Усещам, че понякога на среща с жена се държа сковано и скучно. Но оня ден, когато тя извади банална кръстословица и започна да я решава, усети – май трябва да намаля скромността…

хххх

Пуснали новия „Ромео и Жулиета“. Ромео – оня, дето се правеше на Спайдърмен. Играе 16-годишен сега. Жулиета – сочна негърка, нейде 25-годишна в ролята на 14-годишна италианка.

И какво чудно? Във филма за маршал Манерхайм главната роля е поел негър.

Дали във филм за Мартин Лутър Кинг в образа му ще е бял? Или жълт? А може и ескимос…

хххх

Разговаря Ангел с един привърженик на „Литекс“. И го пита – какво ще правят с разрушения стадион. Оня се вайка:

-- Мани, мани… Гришата го събори и заминава… Да не отива при вас?

Ангел отвръща:

- За какво ти е? Имаме си доста подобни. А козирка вече нямаме…

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • и Орфей в "Троя" беше негър. А Сериалът на Netflix за Клеопатра с чернокожа? По-скоро хамериканците се опитват да наложат нов модел за света и в изкуството като и във всичко останало. Чрез това пренаписване на историята дали не се опитват да отвличат вниманието от расистките им и етнически проблеми пред света? Параван за глупаците.
  • Смешно, до сълзи.
  • Благодаря!
  • Ами то от боклука само боклук може да изкопаеш...
Предложения
: ??:??