26.12.2019 г., 8:17 ч.

 Госпожата каза 

  Проза » Разкази, Приказки и произведения за деца, Хумористична
1011 3 14
Произведение от няколко части
  •   1011  14 
    Проза » Разкази, Приказки и произведения за деца, Хумористична
  •   739  12 
    Проза » Разкази, Приказки и произведения за деца
1 мин за четене

         Рени се суетеше на печката и чешмата едновременно. Беше обещала на Силвето, че вече няма да я прибира последна от детската, и почти успя: само три деца завари. Докато минат през супера и се приберат, вече се стъмни.

        - Силве, картофена супа искаш ли?

        - Да, мамо, всичко ще ям. Аз съм добро дете!

        Силвето седеше на стола до прозореца, държеше се с ръчички отстрани и си клатеше крачетата. Рени ѝ хвърли един поглед през рамо и продължи да бели картофите.

         - Мамо, мамо, а госпожата вчера каза, че майка ми не е в ред - опита се да надвика чешмата Силвето.

         - Какво? А-ха, и защо?

         - Защото бях с различни чорапа.

         - Чорааапи! Или чорапчета! Не "различни чорапа"!

         - Добре, бях с различни чорапи. Аз ѝ казах, че сама се обувам, че аз не съм в ред, но тя каза,  че съм добро дете и ме похвали пред всички, че сама се обувам!

         Рени пусна картофите във врящата тенджера и се обърна към Силвето, като я изгледа учудено от горе до долу.

         - Маме, ти и днес си ходила с различни?

         - Днеска цялата група бяхме добри деца, всички бяхме с различни! За това ще ям картофена супа! - скочи Силвето от стола и се затича към телевизора, започваше песничката на Сънчо.

» следваща част...

© П Антонова Всички права запазени

Рени разтоварваше пазара в кухнята, Силвето притича от хола и застана на вратата:
- Мамо, днеска госпожата ни чете приказка за любовта. Майка-лястовица останала есента при болното лястовиче и цяла зима го топлела с нея си, а пролетта, като се върнали другите лястовици, то било пораснало и здраво. Ма ...
  998  23 
Госпожата каза - 2
Започна да се смрачава и площадката започна да оредява. Майките прибираха децата, на пейките седяха няколко мъже, пийваха бира и водеха вечните си спорове в областта на спорта, а на полянката до дърветата двама ритаха топка с момчетата си.
- Силве, татко ти няма ли го?
Силвето стр ...
  739  12 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря! ❤️
  • Много е мило! Децата са толкова искрени и чисти! Поздрави, Пепи!
  • Много харесвам добрите деца.
  • 😅! 💋 😘 - така е, Силве! Иржи (Ирина Филипова) - Госпожата е с главно в Г в живота на децата, а за панделката 😅! щом Госпожата каза, и без опашка може!

    ИнаКалина - май това е същността на майчинството и бащинството, не бях поглеждала от тая гледна точка, благодаря ти!

    Гавраиле- тъжно, но факт...
  • Сладичко е това Силве...Спомням си,че дъщеря ми "носеше" всичко от дома в детската и от детската- у дома!Всичко,което си купехме, на другия ден се знаеше в градината, а от там:"вместо майка ти да си прави кок и да си слага златни фиби, да ти сложи панделка!На другия ден сложихме панделка...на ластик, защото беше късо подстригана.Ти ме върна там, Пепи!..
  • Децата може за секунди да ти довлекат цял един свят, в който живее най-неподправената искрена и доверчива наша същност... Поздрави, Пепи!
  • Поздравления и от мен.Къде остана чистотата и в нашите души.Там някога и някъде "при госпожата".
  • Много ми хареса твоето разказче, Пепи! Истинско удоволствие е, че успях да се докосна до него. Моите поздравления!
  • troia (Катя Иванова) - 💕 🦋 💐
  • И аз съм "за" различните чорапчета. Така е по-шарено и весело. Много сладко разказче.
  • Нали знаете - щом Госпожата казва
    Рози, Елке, Ангелче, Блу, Марианке, Пастирке - вие сте прекрасни! Благодаря ви!

    Блу, нали знаеш, че имаш всички права ако от някъде нещо те провокира, взимай и действай, ти знаеш най-добре!
  • Пепи, толкова е чисто и по детски непринудено това разказче, че стопли душата ми! Благодаря ти!
  • Пепи, пишеш невероятни детски разказчета. Честита Коледа!
  • Добро дете!
Предложения
: ??:??