23.12.2009 г., 11:05 ч.

Готова съм за една тиха и свята нощ 

  Проза » Хумористична
937 0 14
2 мин за четене

До редакцията на вестник „Откровенo с откровения”.
Пиша Ви това писмо, защото... Аз малко викам. Изнервена съм напоследък, от икономическата криза ли е, от що ли? Ако нещо не ми е както трябва, вдигам малък скандал. Моят в началото ме гледаше с широко затворени очи. После свикна: Викай, не ми пречиш! После докато виках излизаше на балкона, да не помислят, че ме бие. Веднъж ми каза, че с един шамар завинаги ще ми затвори устата, но изглежда така зверски съм го погледнала, че не посмя. Последния път тъкмо му говорех с децибели, които се равняват на звук от излитащ самолет, че повече така не може да продължава, той взе, че тръшна външната врата, какво неуважение. Онемях и даже забравих за какво се готвех да му вдигам леко кръвното, щото за тежкото вдигане се подготвям по-така. Отворих вратата, той какво си мисли, че аз не мога да крещя във входа, даже акустиката е по добра. Но влезе в асансьора и на мен ми увисна чененцето. Тогава се замислих, дали не прекалявам с мойте прословути „разговори”. Реших, няма повече да крещя. Тъкмо бях прочела в списание „Прическа и стил”15 начина как да неутрализираме конфликтите. Търсех си нова прическа и... ха, кажи, че е случайно. Казах си: ще мълча и само да посмее да повиши тон... Нямаше упътване всички варианти наведнъж ли да ги казвам, или... Ще се справя някак, само нека опита. И така, започнах да ги наизустявам.
15 начина да неутрализирате конфликтите:
Тежък ден в работата, лошо настроение... определено за днес ви стига! За капак обаче вместо спокоен пристан, у дома ви очаква назряващ с пълна сила семеен скандал!
Предлагаме ви няколко РЕПЛИКИ – РАЗБИВАЧИ, с които всяка жена гарантирано може да обезкуражи своя партньор и предотврати неприятната ситуация...
Безпогрешната: О, скъпи, толкова си секси, като се изнервиш!
Покорната: Съгласна съм с теб!
Детинската: Ами ако спрем да се караме?
Непреклонната: Нямам никакво, ама наистина никакво желание да се карам с теб!
Романтичната: Обичам те!
Остроумната: О’ кей, нека се караме, но шепнешком!
Закачливата: А и преди да съм забравила – желая те!
Високомерната: Все още не съм глуха, чувам те. Можем да говорим и по-спокойно.
Ефикасната: О, не, не и днес...нито пък утре впрочем..
Реалистичната: Вярно е, че не е достатъчно само да се обичаме. Трябва и да се посдърпаме на моменти.
Рискованата: Спечелих от тотото снощи... насън.
Интелектуалната: Щастието е изпълнено със скандали. Казал го е Виктор Юго.
Дразнещата: Все едно гледам баща ти.
Методът XYZ: Когато правиш Х, аз усещам Y, а бих предпочела Z.
Прагматичната: Нервирай се, колкото си искаш! От мен няма да чуеш и дума докато не си легнем и не се сдобрим.
Е, какво да неутрализирам, ми кажете вие на мене. Абе, жените се чудят как да накарат мъжете си да млъкнат, а моят... дума няма да обели, и загорял боб ще яде, инат бе, е как да не викам, а? Как? Той само: добре, да, така е, права си! Но сега аз ще мълча като пукъл, да види лесно ли ми е. Само нещо да ми каже, ще го разбия, ще ги изстрелям всички реплики наведнъж, та да се чуди безпогрешна ли съм, покорна ли, романтична и т. н. Вратата ще ми хлопва той, барем да не ме познаваше... Ама познава ме чумата, затова и предпочита да се скатава зад мантинелата, оти излезе ли ми насреща, последните му думи ще са: Валяяккккккк...


© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Марианче, ето чета, уча се, ама няма на кой да си приложа знанията, няма. Как да не викам?!
  • " Абе, жените се чудят как да накарат мъжете си да млъкнат, а моят... дума няма да обели, и загорял боб ще яде, инат бе, е как да не викам, а?"
  • Петинка, пожелавам ти през Новата година да ги приложиш всичките и да разказваш, а аз ще пиша разкази по тях!!!
    Доче, какви идеи само ми даваш, малейййй...Благодаря за което, ще се възползвам, да си ми жива и здрава!!! Весело посрещане на Новата 2010 година!!!
  • Учебник по конфликтопотушаване!И си представям ако напишеш и такъв за разпалване на конфликти(малеей!)Или по страстоизбликване!Недостижима си!Благодаря за усмивката!
  • Най-прилежно си записвам тези твои мъдрости, защото знам, че ще дойдат "златни" дни - да ги приложа!
    Умницата ми тя!)
    И... валяк, ама сладък!!!
  • Силве, валяк, ама какъв?! S класа, произведено в Откровения! Весели празници и на теб!!!
    Ах Грег, както винаги си прав!!! НО, МИЛИ ДАМИ НЕ ПРЕКАЛЯВАЙТЕ с този съвет!!! От личен опит знам, че като започна честичко да го използвам, моя ме пита: Абе, ти да си нямаш някой, та ме пращаш все на лов?! Няма угодия, казвам ви. Та поне през неделя, не всяка неделя. И повече усмивки! Поне на празниците махни тампоните, Грег, ще пропуснеш някое прочувствено „Наздраве” и ще те е яд.
    Лунна моя Светлина, разбрах! Да релаксираме чаровно, това е била хватката, ама кой да се сети?! Весели, усмихнати и много чаровни празници!!!
    Елена, пепел се получава след буен огън! Знам, че знаеш, затова ти пожелавам легло от рози, не пепел от тях, но може!!! Весело изкарване на празниците!!!
    Ирина, радвам ти се!!! Повече подаръци под елхата да има за теб!!!

    Весислава, благодаря, че ми благодариш, ще опитам съвета ти с руска салатка и вод...а. Само за празниците. Щастливи мигове ти пожелавам!!!
    Нели, разбрах те!!! Ти си безпогрешна, остроумна, когато искаш си покорна, и разбира се романтична. От мен получаваш автоматично шестица!!! И пожелания да ти шепнат „Обичам те” и ти да се съгласяваш като ти казват, че си секси, не само по празниците!!! Романтично изкарване, Нели!!!
    Безжичен, безупречен си!!! Пожелавам ти да не се налага да използваш по празниците, а и после поне една година автоматично действащия ти гласов вентил!!! ...”Късен гларус над нас прелетя...и подирихме пак любовта в топлината на устните...Само такива крясъци ти пожелавам!!!
    Юленце, твърдоглав диск?! Много щастие!!!

  • Светлееее, веднага си правя копи и пейст директно на твърдоглавия ми диск.
    Честита Коледа!
  • Аз имам автоматично действащ гласов вентил, който затваря уши ефикасно и се задейства безпогрешно и остро-селективно само от един единствен сигнал...
  • Весели празници, Светле !
    Нека празнуваме шепнешком, обичам те! съгласна съм ,толкова си сексиСвет !
  • Светли празници, Светлана! Я, пак да повтроиш упражнението с руска салата плюс. С профилактична цел - да не си загубиш гласа. Усмихна ме, благодаря ти!
  • Удоволствие е да те прочете човек
  • Нощта ще е толкова тиха и свята, тури му пепел ) Благодаря за усмивките, Светле!
  • А аз се чудя що не дочувам напоследък. От викането значи било. Най - добрият подарък за Коледа - тампони за уши.
    Да добавя и още по - ефикасен метод за избягване на скандали със сто процента гаранция. "Мили, защо не отидеш да се видиш с приятелите си и се прибери когато си искаш! След два дена ще е най - добре"
    Весела Коледа и спокойна де.
  • Хахахахаха... Какъв чаровен валяк си мииииииииии!
    Светли празници! Прегръщам те
Предложения
: ??:??