23.08.2021 г., 11:23 ч.  

Пророческата машина на времето не разбира от любов 

  Проза » Фантастика и фентъзи, Хумористична
433 2 6
3 мин за четене

-     … И третото име? Така, сега кажете данните си по документи – единен номер, лична карта, медицински паспорт, дипломи –откъде, по какво, оценки, краен бал… Млади момко, информацията е изключително нужна! Много нужна! Информацията е базата, върху която стъпва нашият скок… Тя е нещо като платформата, от която са излитали някога космическите кораби… Да, да – знаете, учили сте в началното училище. Наясно съм, имам тригодишно дете, сега е във втори клас и изучава специалност „Космически перспективи“. Като завърши след три години основното си висше, ще го изпратят в експедиция до Алфа Трикольор 147. Интересно пътуване. Зная, ще го видя чак след пет години, но това е модерният свят…

Така, така, така… Сега да видим векторното лъчение… Добре, успоредните прави се пресичат на точното място… Асистентът, вкарай допълнителните данни… Сега фактор Х… Фактор У… Освобождаване космическото напрежение… Ултравихропарнодилетантските косинуси смесваме с котангенсите на синусите и към тях лъч тангенси…

Не мърдай, не мърдай… Щипе малко, защото екстравиолетовите параненормални кристали извършват биомедиковещ преглед на евентуалностите… Готово!

Отпусни се в креслото и гледай в малкия екран… Не, не – в този, дето е 24 метра по диагонал…

Това е твоето бъдеще… Все още се разпознаваш – млад си, пъргав, бодър… Тук е лесно, натам ще се наложи да ти обяснявам кой от образите на екрана какъв е. Не съм убеден, че и себе си ще разпознаеш…

Не скачай! Да, тя е. Първата ти любов, зная – разчетохме енцефаломикрохиперграмата. Ето – определила ти е среща, ти я приемаш… Виж си лицето – не вярваш, изумен си, все едно астероид пада пред теб…

Срещата… Разговаряте… Внимавай! След това ще получиш запис от разговора, обърни внимание на някои моменти и ги избегни, когато се случи…

Така… Не скачай! Затъмнението е от техниката. Изискване – някои интимни моменти не са нито за пред нас, нито дори за теб..

Сватбата ви… Децата… Новият дом… Тя… Да, тя е – прическата е друга, мериносова… Връща се от работа… Сърдита… Имала е проблеми – къде да се разтовари, ако не върху теб? Ти си онова прословуто момче за бой, което замествало малкия английски крал в момента на наказанието…

Още по-сърдита… Изхвърля дрехите ти… Да, смилила се е… Предполагам – омилостивила я мисълта, че все някой трябва да готви и чисти в тоя дом…

Не скачай! Тя е, тя е… Гневна, яростна, агресивна… Всичките й приятелки щастливо разведени – някои и по два пъти, само ти не се откачаш от куката. Предлага ти малко пари като замяна на апартамента… Разбира се, че с тия пари и третинка не можеш си купи! Но тя иска всичко – радвай се, че поне част ти дава…

Скандал…

Скандал…

Скандал…

Натам да пускам ли? … Така е, нашият апарат прониква в бъдещето ти. И ето – виждаш какво ще стане. Реално! Сега имаш избор… Е, не си първият. Що момчета и момичета не отидоха на среща с мечтата си, защото видяха бъдещето… Помисли – има ли смисъл да рискуваш живота си, ако ще протече така? И – дали ти е нужен този живот с тая валкирия, ако си влюбен в онова хубаво и тихо момиче…

Добре! Внимавай – откачвам ремъците, махам кабелите… Чекът ти е редовен, можем да смятаме поръчката за изпълнена…

Извинявай, един въпрос – не е нужно да отговаряш. Къде отиваш?

При нея??? Но нали видя… Неминуемо е… Съдбата не можеш промени…

Луд човек! И като заповтарял: „ Предпочитам в зло с нея, вместо щастие с друга…“

Любов… Нямаме алгоритми за подобни невеществени и несъществени, ненужни и натоварващи емоции…

Мазохист!

 

Каня ви в блога - страхотен коментар и представяне на интересна книга - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??