21.12.2007 г., 12:10 ч.

Химията на душата ми 

  Проза » Други
1063 0 4
 

Разтварям се... в съкровеното си. Виждаш ли гондолите в очите ми?

Тишина на бучки. С вкус на орех и кафява захар. Има известно насилие в очакването. Което те оплита като бръшлян. В началото го смяташ за омая. А после си без дъх... прогизнал от умора, самота и кръв.

Разтапям се... в осезаемото. Виждал ли си образа ми в негатив?

Пиша с тебешир по кожата си. И си обещавам митичности... слънце и смарагд. И се оплитам в синусоиди... с човешки форми. И киселинни нрави. В безконечни брътвежи. И безмълвно безредие.

Разграждам се... във формалностите. Формалности с цвят на здрач. Достигам до плътност в екстази... куполно-бездънна и пряма. Като фина тъкан. С брокат. Говори ми с цигулка. Обичам цигулкова есен. И жестове малък формат.

Разлагам се... в алюзиите. Алюзия с кислородно начало и край - порочен контакт. Понякога импотентността им ме вбесява. Като фалшива куртоазия. И маргаритки без аромат. Строя си тамянени образи. И ги издълбавам. За да катализирам изгарянето. И да се заровя в останките им. До изтръпване.

Разграждам се... до единична молекула. За да бъда усвоена от друга такава. С положителен знак.

© Ралица Стоева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Харесвам нелогичното е творбите ти, сякаш задаваш един и същ въпрос, отново и отново... въпрос, който никога не е имал отговор...
  • А бе тука се вижда цялата Менделеева таблица. Браво Рали!!! Хареса ми много.
  • Жестоко!Изпълни ме ... с думи...с усещания...Страхотно!Чудесна си!
  • Па точно описание на очакването не бях срещала. Като се замисля, наистина е това - омая, след което следва умората от чакането.Но си струва, ако в крайна сметка те намери някой, такава с положителен знак.
    Браво,Рали!
    Невероятна си!
Предложения
: ??:??