22.01.2011 г., 17:59 ч.

Хората са глупаци! 

  Проза » Други
727 0 2
1 мин за четене

Хората са глупаци!


Защо, когато човек поиска нещо, никога не го получава? Защо, когато човек поиска нещо хубаво да се случи, никога не се случва? Защо, когато аз поискам нещо, другите го получават? Защо, когато искаш да живееш, нещо все те спира? Защо, когато искаш спокойствие, някой го нарушава? Защо, когато те поискам, ти си с нея, а когато не ми е до теб, се лепваш за гъза ми? Защо, когато искаш компания, няма кой да е до теб и се чувстваш самотен? Защо, когато те мързи, все нещо трябва да се свърши? Защо, когато нямаш работа, си мислиш, че ще откачиш, ако не свършиш нещо? Защо човек никога не е доволен от моментното си състояние и иска нещата сега да се случват по точно обратния начин? Защо хората не се радват на това, което имат, а искат това, което не могат да притежават и не са доволни от "несправедливия" си живот? И ако си зададем въпроса "Защо?", ще можем ли да си отговорим? Защо няма отговор на твоите въпроси? Защо няма решение само на твоите проблеми? Дали и при останалите е така, или само ти си недоволен от реалността? Ако ограничим себелюбието и егоизма си и се огледаме, ще разберем, че животът е низ от недоволни, оплакващи се хора, които не оценяват това, което имат. Защо, мислите, е измислена фразата: "Богатите също плачат"? За да се утешават бедните или да се потвърди, че колкото и да имаш, винаги искаш още? Защо на хората все нещо не им е наред?!? Ще ви кажа защо! Защото човекът е хищник, който се отличава от останалите хищници единствено по факта, че притежава мозък, с който се счита, че може да мисли, но всъщност може да измисли само някоя глупост...

© Моника Зубева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Не се ограничават нещата само до човека, животното, или хищника; проблемът е от друго естество. Мисля, че отговорът е да ставаме все по разумни, докато се научим да бъдем щастливи.
  • Това не е писано в трезво състояние
Предложения
: ??:??