21.01.2020 г., 14:58 ч.

Идеи за световен мир 

  Проза » Хумористична
813 2 10
1 мин за четене

Моя ме заведе на футболен мач. Леле к‘во стана след мачо, мани бегай. Феновете на отбора, който падна, като се нервираха и нападнаха феновете на тея дето ги биха. Оти го отнесох и аз, като бех за първи път на мач, така и не разбрах? Още ме боли гърбо и разни други места отзад.

Викам това ми беше за пръв и последен път.

Я работим като чистачка у един ресторант близо до стадионо. Реших да ида да се поизмия след боя при колежката и к‘во да видя. Двата отбора си седят заедно и си пият и що пари поарчиха. А феновете оти се изпотепаха, нали това е само игра, а?

Край. Че одим на театър, там поне одат по-културни ора. Отидох на „Отело“ . Мале що стана след спектакъло. Феновете на Дездемона причакаха те тоя Отело и мани бегай…

Мислим да отидем веднъж и на опера, ама преди това…се записвам да тренирам бойни изкуства, защото всички налитат на бой. И за по-безопасно гледане.

На балет няма да ходя. Дават Ромео и Жулиета…След премиерата тея Монтеки и Капулети…не ми се мисли какъв пердах ще падне.

Сега, решила съм да набирам средства, може да внасяте различни суми на мое име в банките. Ще закупя с тях боксови круши, екологично чисти и ще ги закача по всички спирки на градския транспорт. Докато си чакате рейса, трамвая, каквото си чакате де, може да си изразходвате нервите. Ядосал ви е шефът, блъскате по крушата и изричате неговото име или мантрата „На майка ти у пу…драта“.Така спада напрежението и спокойно ще можем да ходим на театър, опера и даже на мач. Идеята не е моя, но искам нещата да се променят . Ако това не помогне ще предложа към билетите да се дават валериан или валидол и те така, за да няма трета световна междузвездна война. Нека силата не бъде с вас, а само културата.

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Е па я от дека да знам. Да ми беше казал, да не се излагам и по стадионите, егасиму
  • Ма ич ги не разбираш ти работите. Е къф мач ше е, ако се не сбиат. Они после пак ше се напиат заедно
  • Милене, смееш ми се така ли? Ти ще видиш, ще те заведа аз на мач, тогава пак ще си говорим Дон Бъч, благодарско, за мен ще е чест да работя с Дон. Някак по-спокойно ще ми е.
  • Капарирам. А ако потръгне работата и съдружие може да ти предложа. Да спретнем едно предприятие с хуманна цел
  • Ха ха 🤣🤣🤣
  • Дороти, много сериозно ти благодаря!!! Надежда, надявам се да помогне!!! Мариана, ти и аз ще се опитаме да я възпитаме. Аз затова съм тук Ангелче, благодаря за подкрепата...морална и материална Доче, казаха ми да стана депутат, защото фамилията ще ми отива и ще ми е простено спокойно да си лъжа Но аз действам на други фронтове Симона, за силата на културата ще се борим заедно!!! Благодаря ви, момичета, прекрасни сте!!!
  • " Нека силата не бъде с вас, а само културата." Хареса ми!
  • Действай! Крайно време е някой да направи нещо по въпроса, че то само предизборни речи и закани слушаме.
  • Така е, Светле! "На майка им пу...драта"!...Насилническа. Дано помогне, но надали...
  • Много сериозно послание, поднесено шеговито, но все пак те вкарва в размисли и страсти по проблема 😁 В любими!
Предложения
: ??:??