30.01.2024 г., 13:14 ч.  

Идея за сценарий за американски или европейски, или български (европейски) филм за сигурен ОСКАР 

  Проза » Други
236 3 5

Дебела, грозна, пъпчива стара негърка-лесбийка с неопределена религия, най-добре шаманство, обвинява чрез безсмислицата ME TOO възрастен, бял, хетеросексуален, мъж-християнин, за когото бракът е само между жена и мъж и децата имат майка и татко, в това, че я е изнасилил когато е бил на 18 години, а тя на 48. Свидетелствата доказват, че никога не са се срещали. Съдийката го осъжда на вечния огън на ада. След толкова негови прегрешения, да гори там дано! Финал - двете вещици подклаждат казана с катран, а белият развратник се пече. Така му се полага. Сигурен ОСКАР.

NB. Не се впечатлявайте от възрастта. В сценариите има и хиперболи. :) :)  :) . Не се впечатлявайте и ако виждате злобна подигравка.

© Безжичен Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Посмях се. Иначе и аз симпатизирам на Тръмп. Най- малкото защото е про руски настроен.
  • Niki_art (Николай Василев): Благодаря за "любими".
  • А аз винаги съм мислил, че сценаристът от дете и по семейна традиция е отявлен русофоб. Но какво значение имат тези азиатски диваци-орки. Отявлени русофоби са: Раковски (най--големият), Ботев (знае защо, ял им е попарата), Левски - добре са го образовали Раковски и Ботев, Стамболов и колко още. Ею, няма как, след като тези герои са мои кумири (особено най-образованият и визионер - Раковски) да не съм отявлен русофоб. Така беше и е в.моето семйство. Така възпитах и внуците си (момчета). Иначе - либерастите са тези, от коите трябва да се освободи света. Американските розови комунисти са по-опасни и от руските. Къде си Маккарти, да ги подгониш. Надявам се на моя съвременен герой и визионер - Тръмп! Това е човекът!
  • Ако сценаристът не беше забравил да пише, че белият хетеросексуален мъж е русофил, филмът щеше да има още един Оскар.
  • Хареса ми идеята и нахвърлените персонажи...Напълно в съвременното разбиране за филмова продукция, достойна за ОСКАР. Ноо екозащитниците дано не се възпротивят, че с оня благороден огън и печеното ще се наруши екосистемата на ада.
  • Не 1 при това!
    То за сценарии, ефекти, роли - поне дузина ще са, гаранция!
    Поздравявам те.
Предложения
: ??:??