7.03.2023 г., 22:16 ч.  

Игра на самомат 

  Проза » Еротична, Рецензии, анализи, критически статии, Други
675 5 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

       Тези които са се занимавали с шахматна проблемистика, едва ли са подминали един от основните хетеродоксни жанрове от територията на шахматните задачи. Наричат го Обратен мат или Самомат. При него е обявено някакво число ходове, в което трябва да се реализира мат, но не за черния, а за белия цар. Парадоксално, нали! Но още по-парадоксално е самото задание. Белите започват първи и заставят черните да обявят мат на белия цар. Вероятно вече се усмихвате иронично, мислейки си - какво по-лесно от това. Щом черните искат да обявят мат на белия цар, а белите им помагат, работата лесно ще стане. Но не, скъпи мои читатели. Тънкостта е в това, че черните не желаят злото на белия цар и с нокти и зъби се борят да не бъдат въвлечени в неговото преследване. Но колкото и да се борят, белите с виртуозна игра ги заставят да обявят този мат . В някакъв смисъл белите участват в ритуално самоубийство на собствения си цар, при което черните играят ролята на самурайски меч. Меч за извършване на сепукото.

       Наблюдавайки родните политици все повече се убеждавам, че ако родината ни е белият цар, а те са белите фигури, а черните такива са целият заобикалящ ни свят, то белите играят на Самомат. И то много успешно. Задачата е многоходовка, но това не променя жанровата й принадлежност - Самомат /т.е. Обратен мат/. Нали по природа ние българите си падаме чисто Обратни /не в сексуален смисъл, а в смисъл на опаки/. Казваме да и не, клатейки глава диаметрално противоположно на другите народи. Та анализирайки нестройната линия на българската политика, виждам в нея само едното: Кумчо Вълчо, ела и моля те изяж ме - твой съм! И ако обичаш не се бави. Аз ще сваля всичките си дрехи, а накрая и гащите си и ще участвам в груповия секс по български, след като Енергото дръпне шалтера и токът угасне. А когато отново дойде, ще ме намерят как пазя моята купчинка с дрехи, треперейки чисто гол от студ, подобно на моите български събратя. И тук да се вдъхновим от вица: То като сме решили да ни таковате, ще ни таковате, само моля ви ни кажете вазелина сами ли да си го осигурим или от Партията на промяната ще ни го раздадат...? Готови сме да се самонабутаме във всички военни конфликти по света. Да не забравяме, че пратихме военен батальон навремето дори в Нагорни Карабах, за да го крепим, но чий? Така и не разбрахме. А сега да се напъхаме и във войната в Украйна, че едно си е да гледаш американски екшън на екрана, а съвсем друго е да си пряк участник в него, като в знаменитото произведение на Робърт Шекли, "Гладиаторите на Есмералда", екранизирано неведнъж. Ще качиш адреналина в добавка с някоя друга атомна бомба. А уж българите бяха роднини на печенегите. Ама виж ги печенегите как не се пъхат да вадят горещите кестени. Виктор Орбан си го каза - Ние не! Прибирайте си тези кестени сами. А ние, българите, ще оберем врелите кестени. Жените ще си ги заврат отпред, а мъжете отзад. А после вой и  скърцане със зъби.

        То всичко мога да разбера след "Полет на кукувиче гнездо". Само едно не мога. Защо малка България - градината на самия Бог, която точно за 6 месеца може да си реши всички проблеми и да заживее мирно и щастливо, вместо това хваща големия чужд прик и го подканя да я набие на кол. Мазохизъм или Стокхолмски синдром - това е въпросът!

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??