17.02.2009 г., 14:50 ч.

Имитационен модел - всичко му е наред на модела 

  Проза
677 0 3
1 мин за четене
Аз по условие обичам да ходя на лекции, понеже нямам с какво да се занимавам, защото съм един вид безперспективен тип, който бива издържан от родителите си, за да учи, главно следвайки принципното схващане от едно време: "учи, мама, за да не работиш"

В новия за нашата страна капитализъм по времето на управлението на Кралица Демокрация, въпросното схващане за връзката между работата и ученето функционира буквално както е написано по-горе: ПОНЕЖЕ СЕГА НЕ ТИ СЕ РАБОТИ, ЗАПОЧВАШ ДА УЧИШ! Колкото по-дълго учиш, толкова повече отлагаш почването на работа. Това само по себе си представлява отлагане на почването на ходенето по мъките. Предполагам, че причината за това трябва да се търси в наличието на страх, породен от неизвестното, за което сме чували повече отрицателни характеристики, а не положителни.
Въпросното учене пък се "осъществява" по същия начин както и работенето - "отгоре-отгоре". Единствената разлика е, че си плащаш за това всички вкупом дружно да се правим, че учим. Но фона на всичко това се очаква след завършване на образованието да притежаваме пълен комплект от знания и умения за справяне в работата... да правим нещата "половинчато". Всичко изглежда като една добре смазана машина, чак да се смая как всички овцеоператори мълчешката се съгласяват с цялата порносхема. Ама... аз какво мога да направя по този въпрос, освен да тегля една майна на всички и да се правя, че съм на лекцията на магистрите на КСТ, докато пиша разни неща на прима виста на 08.01.2009 г.

К'во повече мога да кажа?

Мога да кажа, че обичам Ваня.

© Николай Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Има всякакви случки. Лично аз съм срещал повече хора, които влизат да учат нещо, защото трябва да влязат .. не защото искат да го учат това въпросното нещо. А има и такива, които никога не са положили усилие да направят нещо в тая посока, само стоят отстрани и хвърлят кухи фрази как образованието е загубена кауза и виж ме мен как се оправям в живота .. само дето не могат да се видят, че докато "процъфтяват" не спират да гледат в чуждата паница и да се ядосват как заплатата им не е мръднала от толкова време и все ще напускат работата си, щото не са с две леви ръце и могат да се оправят навсякъде.
    Има доста материал, ако не друго
    Преподавател в университет влиза на изпит и казва: "изберете си въпроси и пишете, аз отивам долу пред корпуса да пуша." Какво повече мога да кажа?
    Кой предложи поголовна промивка на съзнанието на българското население? Стига сме си мили ръцете с "така е навсякъде, мамо".
  • "... отлагане на почването на ходенето по мъките. "

    и аз така мисля ... затова се метнах в .. реката на живота ... пък тези дето учат ще се сблъскат с това което аз се сблъсках преди четири години ... днес ...

    ще видим кой докъде ще го докара "Пак ще се срещнем след десет години" ... с моите съученици ... и ще ти кажа кой "модел" е сполучлив ...

    но нещата са много, много относителни ... всякак става ... важното е да си ...убеден какво искаш и да си твърд , и за Ваня е важно послеписът ти ме усмихна
  • Поздрав за това, което си написал!
    Обаче мога да кажа, че тук не съм съгласна с " ПОНЕЖЕ СЕГА НЕ ТИ СЕ РАБОТИ, ЗАПОЧВАШ ДА УЧИШ! " - Защото лично аз уча в гимназия ходя по извънкласни дейности занимавам се с различни мероприятия в и извън училище и пак ходя в момента на работа.И е ходете по мъките ако си го направиш такова или ако не умееш да подходиш правилно. Мое мнение е, може и да греша.
    Слънчев и усмихнат ден ти желая.
Предложения
: ??:??