6.07.2010 г., 20:51 ч.

Интервю (или за говоренето и казването...) 

  Проза » Хумористична
801 0 12
5 мин за четене

И Н Т Е Р В Ю 

 

-         Здравейте, г-н Папуняшки. Добре дошъл в нашето студио. Нека най-напред поздравим и нашите зрители и им пожелаем приятни минути с програмата ни.

-         Здравейте!

-         Вашият проект предизвика бурни вълнения в общественото пространство. От цялата страна, а и от чужбина, ни заливат с писма и и-мейли. Ние не можем да останем безучастни при този огромен интерес и да не задоволим нашите зрители. Нашите зрители са най-добрите. Те са по-добри от всички други зрители на всички други телевизии. От последното социологическо проучване на Агенция «Питам, допитвам, разпитвам и налучквам & co» става ясно, че нашите зрители са:

най-образованите,

най-умните (средно-претеглен IQ 82.5, има двама даже с 96),

най-възпитаните (54 % винаги поздравяват съседите си),

най-богатите (73 % от тях са собственици на боксониери),

най-чистите (само 38 % от тях си изхвърлят отпадъците през терасата),

най-работните (25 % са отговорили, че ако искат, могат и да работят),

най-добрите родители (95 % от тях редовно осигуряват на децата си пълен и неограничен достъп до всички ТВ канали, до всякакъв тип интернет сайтове, както и чипс, кока-кола и пуканки),

най-добрите дъщери и синове (89 % се обаждат на родителите си поне веднъж годишно),

както и най-обществено ангажирани (98 % имат готови решения за всички проблеми на най-високо държавно ниво).

Е, няма как да оставим тези прекрасни хора без информация от извора. А изворът е кой, уважаеми зрители – даааааа - изворът е нашият гост.

И за да не губим повече време, веднага Ви задавам първия си въпрос, г-н Папуняшки. Всъщност това е въпрос на наш зрител. Нашият зрител е г-н Препулков, от селò Пулково. Той е животновъд с дългогодишна практика, зло куче, още по-зла жена, син и дъщеря, тъща, три декара орна земя, една ливада и стадо папуняци. Това, последното му притежание, определя и неговия интерес към темата на нашето предаване.

Ха-ха-ха, аз май не съм обявил темата, ама така е – рисковете на живото предаване.

Извинявайте, драги зрители, вие знаете, че това не ми се случвало друг път, освен в предишното, по-предишното, най-предишното и първото ни излъчване в ефир, но веднага поправям грешката си.

Темата на днешното предаване е проектът на г-н Папуняшки. Проектът на г-н Папуняшки е озаглавен “Влиянието на тропическия дъждовен сезон и топенето на ледниците в Антарктика върху носливостта, респективно популацията на папуняци в Северозападна България”.

И така, г-н Папуняшки, бихте ли ни обяснил с няколко думи какво е това влияние?

-         В продължение на много години наблюдавам....

-         Извинете, имаме зрител на телефона, а нашият зрител е винаги с предимство, пред всеки друг зрител... А не, госпожо, тук не е Екарисажа... и Ермитажа не е...

Колеги в апаратната, моля ви да подбирате по-внимателно обажданията!

Та да се върнем на темата. След като ни обяснихте за Вашите наблюдения, ето и въпросът на г-н Препулков от селò Пулково. Въпросът на г-н Препулков от селò Пулково е следният: “Защо, аджеба, мойте папуняци все се завират там, дет’ не им е работа?”. Вие, г-н Папуняшки, как бихте отговорили на този въпрос?

-          Аз бих посъветвал .....

-          Ето това е, драги зрители! Ето, това е!... Както винаги ние сме до вас в тежки и трудни моменти не само с говорене и приказки, а и с практически съвети.

Навярно мнозина от вас си спомнят как в първото ни предаване ние на живо и на практика показахме практически как се прави безопасен секс в самолет по време на полет. Това беше революция, драги зрители, това беше паметно събитие в аналите на телевизионната журналистика, това беше апотеоз на свободната мисъл...

Вярно, след това СЕМ малко ни глобиха, но какво значи някаква си глоба пред  великата ни мисия, в прайм-тайма да осветлим невинните детски душички и да ги предпазим от бъдещите им проблеми в бъдещето им.

Наистина освен глобата, се наложи да платим и лечението на нашия Гост от мъжки пол, но пред истинската ни мисия бледнеят всякакви си там мисли за скъпи антибиотици и други дребни подобни битовизми.

Сега остава да спечелим и съдебното дело, заведено от четири гей-организации за полова дискриминация.

Ето, драги зрители! Ето така се прави телевизия!

Тъй като времето ни изтича, не ми остава нищо друго, освен да благодаря от свое и ваше име на нашия скъп гост г-н Папуняшки за пространното интервю и изчерпателните обяснения, да му пожелая крепко здраве, творческо дълголетие и реализиране на всичките му бъдещи творчески планове.

Довиждане и до нови срещи!

 

Бургас,

14.01.2010

 

С   усмивка и намигване към някои наши популярни и не толкова популярни ТВ-водещи.

Тавтологиите и хиперболизирането в текста изобщо не са случайни ;-)

 

 

------------------------------------------------------

www.spiritofburgas.web244.com

-----------------------------------------------------

© Соня Емануилова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • хехе това е страхотно написано и толкова вярно ... сетих се за един конкретен водещ докато го четях , но да не споменавам имена
  • Още веднъж поздравления за стила и проблематиката!
  • До нови срещи и до ... следващия монолог!
  • Хех! Такива произведения разведряват душата!
  • Поне успя да каже здравейте! От това по-хубаво-здраве!

  • Професор Вучковски някак звучи...
    и не само той де - права си...
    Поздравления - много находчиво и хубаво написано, Ронда!
  • Налучкала си един вбесяващ навик на всички, без изключение, сегашни "водещи" и не знам още какви си, част от които са доста неграмотни при това... Но даже и тези, все пак са чували за българска граматика представят себе си, та чак изгарят да чуем гледната им точка, за която изобщо не ни пука... Иначе темата за "папуняците" и "влиянията" е най-характерното за тях... Харесах критицизма, сарказма, дори литературната злоба... Само мисля, че може още повече да им се напомня, макар че не съм сигурен, доколко могат да четат...
  • Поздрави! Усмихна и мен!
  • Супер! Поздрави, Ронда!!!
  • Хахах,да можеха повече водещи да го прочетатПоздрави,страхотно е
  • Хахаха... Поздрав!
  • Усмихна ме, Ронда! Поздрав!
Предложения
: ??:??