16.12.2008 г., 14:32 ч.

Интервю с... любовта 

  Проза » Други
1363 0 6
3 мин за четене
  Аз: Какво всъщност представляваш ти?

ЛюбовтаАз съм различна, в зависимост от това как даден човек ме чувства. Едни ме чувстват като тъжна, разочароваща - тогава съм такава. За други съм разтърсваща и покоряваща.

 

Аз: А за тези, които мислят, че несъществуващ?

Любовта: Аз съществувам и за тях, само че те не могат да отворят сърцето си, за да ме приемат.

 

Аз: По принцип е известно, че те свързват със сърцето. Защо покоряваш само него?

Любовта: Аз покорявам всичко - от малките кръвни телца до белите дробове. Хората обвиняват мен, че ги боли сърцето, но виновниците са самите те, защото те ме допускат в съзнанието си. Те ме създават там, а след това аз правя това, което те искат.

 

Аз: Хората искат да ги боли?

Любовта: Да, защото само така чувстват, че са живи.

 

Аз: Умира ли се от любов?

Любовта: Не, умира се само, когато се предадеш от живота. Умира се, когато спреш да мечтаеш... когато спреш да обичаш, когато откажеш да живееш.

 

Аз: Защо те има?

Любовта: Защото ако ме нямаше, нямаше животът да е такъв, какъвто е. Когато човек обича, той е готов да изкачи Еверест, да открие остров или да построи Айфеловата кула. Да живееш - означава да обичаш.

 

Аз: Повечето хора, прекарват целия си живот в търсене на теб. Как може човек да те открие?

Любовта: Аз не съм вещ, която трябва да бъде откривана. Хора, трябва да се научите да чакате, защото аз ще дойда тогава, когато сте готови да ме приемете такава, каквато съм.

 

Аз: Защо тогава хората казват, че идваш неочаквано?

Любовта: Защото тогава съм най-силна, най-истинска, най-разтърсваща.

 

Аз: А какво е да обичаш?

Любовта: Това е, когато си затвориш очите за материалното и погледнеш в душата. Когато не можеш и за миг без даден човек. Тогава, когато спреш да се страхуваш и приемеш предизвикателството на живота.

 

Аз: Какво е то?

Любовта: То е различно и индивидуално.

 

Аз: Какво ще кажеш още на нас - хората?

Любовта: Никога  не се отказвайте да живеете, защото животът, това съм аз. Вие мислите, че имам много лица, но то е само едно и ще го срещнете, когато не искате. И ще го отхвърлите отначало, докато не разберете, че то е съдбата ви. И ще имате много въпроси, и няма да получите отговор. И ще ме намразите, и ще ме искате. И ще ме търсете във всяка една уличка, във всеки един ъгъл и няма да ме откривате, защото аз живея във вас, но докато не го осъзнаете - няма и да обичате.

 

© Галина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??