14.02.2008 г., 9:59 ч.

Искам да те сътворя... 

  Проза » Писма
6948 0 27
2 мин за четене

Здравей, слънчице!


Искам да те сътворя в поредния си стих или разказ. Но мислите ми бягат. Не мога да ги събера на едно място в главата си. Толкова съм объркан. Всичко, което ни се случва дали е предопределено от съдбата? Навярно. Вярвам в това. Защото многото знаци, които тя (съдбата) ни показа, говорят точно това. Само, че ги разчитаме твърде късно (за жалост). Отучихме се да го правим.
Изпадайки в онова състояние на размисъл, се отнасям в света на спомените (и сънищата) и търся там, в тях именно, тези знаци. Разчитайки ги, ще мога по-лесно да се ориентирам в бъдещето.
Бъдещето...
Красиво звучи. Ако всичко беше толкова лесно... Но нали сме създадени да се мъчим.
Защото достигайки до бъдещето, трябва да преминем през настоящето. В което аз и ти сме толкова много свързани и толкова далеч един от друг. Но какво са разстоянията, когато обичаш някого? Нищо. Една подробност.
Така се чувствам сега.
Иска ми се да съм до теб, моето момиче, да те гушкам и целувам. Да ти шепна нежни думи галейки те по косата... Иска ми се да гледаме залеза и посрещаме изгрева заедно... Искам да те гали всяка вечер моето „Обичам те!” и сутрин да те будя с него и най-нежната ми целувка... Искам да превърнем нощите си в оазиси на нежността и страстта ни. Там, където телата ни ще празнуват своя празник, наречен Любов... Искам да се разхождаме хванати за ръце или прегърнати в топлите летни нощи... Иска ми се да тичаме боси и голи по някай пуст плаж и да намираме прохлада в морските вълни... Искам да бъдем заедно пред камината в някоя горска хижа и да се любим, а навън да вилнее бурята...
Искам...
Зная, че това са мечти, но човек трябва да вярва и се надява. Защото кой знае. Светът се е разбъркал и мечтите започнаха да се сбъдват.
Моят съвет е:
„Хора, не спирайте да вярвате и мечтаете! Направете своят свят красив. Така и останалият ще се превърне в райски кът.”
Затварям уморено очи. В съзнанието ми изплува една картина. От една топла лятна нощ. На сбъдната мечта...
И едно прекрасно, слънчево момиче, което много обичам! Вълшебницата в моето сърце.

© Христо Костов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Невероятно нежно,у романтично и красиво!
    Изживей я тази обич без задръжки, напълно!
    С възхишение и с много усмивки
    Веси
  • Поздравления!!!Пишеш прекрасно...
  • Прекрасен разказ...жалко само, че рядко се сещаме за мечтите, които толкова могат да изпълнят живота ни!поздрав!
  • Благодаря ви!!!
  • Стопли ми сърцето, Ице!
    Толкова нежно посвещение...
    Прегръщам те!
  • толкоз е хубаво това,което си написал Христо!
    това твое сърце-жадно и искащо обич!
    мечтите ли...?дано бъдат в денят ти истински!
    поздрав!
  • Обичай, Ице... И никога не спирай!
  • Благодаря на всички!!!
    Нека се обичаме и не само на 14 февруари. Всеки ден нека е...
    Спокойна нощ на всички!!!
  • Колко много си приличат влюбените!!! Всичко се повтаря и е толкова хубаво да си влюбен, да обичаш и да бъдеш обичан...Пожелавам ти да бъдеш пиян от любов, Ице!!!
  • А аз защо ли се разплаках от разказа ти...
  • Невероятно обяснение,Ицо!
    Всички мечтаем да получим такова писмо от любия човек!
    Нека не спираме да мечтаем!
    А ти обичаш, за това получаваш толкова много любов!
  • Опияни ме, сега не ми трябва вино Браво, Ице, и благодаря за настроението!!! Весело празнуване, наздраве!!!
  • Много хубаво!!!
  • Ех ,че ми стана хубаво от твоя разказ ,Ице!Всяка дума ми легна на сърце.Толкова познато и близко ми е.Дори повече от това..И не спирам да се надявам на повече щастие, защото нали:
    "Светът се е разбъркал и мечтите започнаха да се сбъдват".
    Пишеш толкова хубаво!Направо си сърцевед!
    Желая ти щастие,много щастие!!И честити празници!
  • Влезе отново в душата ми тоят красив свят, Ице,Романтиче.
    прекрасни послания носи твоето писмо. с много обич за теб.
  • Много романтично,Романтико!Честит празник!
  • Прелестно е!Така клиширанозвучащото "обичам те, слънчице", което някои Поети в сайта осмиват, всъщност радва много повече от разгънатите локумени фрази...
    Любовта толкова простичко може да бъде изказана...
    А това, че мечтите се сбъдват отдавна не е мит, защото за повярвалият в себе си човек, няма невъзможни неща!
    Честит празник, Христо!Бъди много щастлив и влюбен всички дни през годината, не само в днешния!
  • Романтико, отново ми действаш еротично и нежно!
    И ми връщаш една позабравена болка, но не се тревожи. Тя е красива болка.
    Честит празник на всички!
    Наздраве за Живота и Любовта!
  • Честит празник, Ице! Казват, че поетите са винаги влюбени
  • Много хубаво и влюбено писмо ,пожелавам сбъдване !!!
    Честит празник ,Романтико !!!
  • Ако съм имала някакви въпроси и съмнения,относно"Романтик",сега вече-НЕ!!!Остани си такъв!
  • Благодаря на всички!!!
    Любовта и приятелството са двете най-хубави неща на земята.
    Честит празник на всички!!! Обичайте и бъдете обичани!!!
    Весел ден!!!
  • Ице...
    Не знам какво да кажа...!
    Честит празник!
    Желая ти сбъдване и много любов, защото сърцето ти е голямо и може да побере цялата любов на земята!
    Мисля, че и твоето слънчево момиче го знае!!!
  • ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, ХРИСТО!!!
    ДАНО СА ПОВЕЧЕ ХОРАТА, ПОВЯРВАЛИ В ЗНАЦИТЕ НА ЛЮБОВТА!!!
    ЧУДЕСЕН Е ПОДАРЪКЪТ ТИ!!!
  • прекрасно писмо до любимата женатя е голяма щастливка,така да знае!!!честит празник
  • "човек трябва да вярва и се надява" ! И да мечтае!
    Прекрасно писмо, нежни Романтико... Разтопи ме... нещо повече - покори ме... Размечтах се...
    Още веднъж - честит празник на влюбените и... нека любовта винаги бъде в сърцето ти! Обичам(е) те!!!
  • Разтопих се!
    Това се казва обяснение в любов!
    Честит празник и сбъдване на мечтите!
Предложения
: ??:??