6.02.2011 г., 12:05 ч.

Искам да ти кажа, че... 

  Проза » Писма
2722 0 4
1 мин за четене

            Искам да ти призная нещо... Нещо, което не съм ти казвала от много време и вече месеци наред премълчавам, само защото не искам да се чувстваш длъжен. Искам да ти кажа, че...


            Ти си моята захар в кафето и правиш сутрините ми сладки с любящия си глас или дори само със спомена за него. Ти си цигареният дим, който ме обгръща и ме кара да се чувствам спокойна. Ти си глътката свеж въздух на фона на всички отрови, които ме заобикалят. Ти си дъгата във времето на дъждове и порои. Ти си сутрешната капка роса, която се оглежда в слънцето и прави всичко по-чисто. Ти си този, който ме кара да се усмихвам само при спомена за него. Ти си мъжът с опияняващите очи, в които потъвам до безсъзнание. Ти си този, който ми подаде ръка, когато всички се отрекоха от мен. Ти си онзи незабравим миг, който хората си спомнят в последните си минути. Ти си мечтата, която малцина достигат. Ти си всички неизказани думи и непроляти сълзи! Ти си причината да бие сърцето ми и да пазя надеждата си. Ти си моят оптимизъм, който ревниво пазя. Ти си песента, която си пея по цял ден. Tи си пулсът на сърцето ми и кръвта във вените ми. Ти си!


            Искам ти кажа само... Благодаря ти! Обичам те!

 

 

© Стефка Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??