6.07.2006 г., 0:59 ч.

Исканият край! 

  Проза
1180 0 1
1 мин за четене
Прибрах се!И отново е бъркотия и хаос.Обиди отсам, враждебни фрази оттам!Правя се,че нищо не забелязвам. И там ми е грешката!Сега и аз съм в кюпа! Обиди,намеци...нараняват,но директните истини и подлости дълбаят!Всичите тези неща правят всяко по своему драскотини в душата,но постепенно разрастват огромна и незарастваща рана!И ето обвзела ме е вече меланхолия,задушаваща и обладаваща мъка, по-силно и по-силно!Сълзите вече са като водата!Нещо необходимо без,което не можеш да живееш!Болката е разяждаща!Чуствам се празна!Това не е живот!!!Само жалко подобие на наложен начин на живеене!Най- мъчителното е,че не се слага край,никой не слага пустия край на цялата тази низост!Единственото,което се създава в цялата тази разруха е срам, болка, сдържан гняв, желание за бягство и езеро от сълзи!Дали ще бъде опрадвано всичко това,дали си заслужава цялата тази подтискаща мъка??Да,надежда има...но тя е скътана в дълбините на душата и се чуди, и се лута дали да изплува, или да се слее с нищото!Не издържам!...И въздух не ми достига вече,давя се в собствените си сълзи....искам КРАЙ!

© Силвия Йосифова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??