11.03.2018 г., 23:39 ч.

Истинското откритие на Айнщайн 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
679 3 4

Син споделя с баща си: Тате, ама тоя Айнщайн бил голяма работа. Днес учителката ни изведе неговата формула: E = m.c^2. Направо се шашнах.

Бащата: Не се шашкай, сине. А учителката не ви ли каза, че Айнщайн е извел и формула за дебелите?

Синът: Не бе тате - нищо такова не спомена. Ама каква е тази формула?

Бащата: E = c.m^2.

 

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Г-н Станков , чистосърдечно аз съм си спокойна, даже си се и усмихвам...Абстрактното мислене на Младен си е един вид дар, което аз уважавам достатъчно. Благодаря, че показвате един вид истинско приятелско чувство, като защитавате един човек, дори и да няма насреща ... нещо опасно
    И едно допълнение - що се отнася до формулата... не съм физик и не се налага да бъда Анщайн, стига ми да съм просто човек ... то и това си е достатъчно сложно... А за Младен, тъй, като сме на негова територия... той знае моето мнение. Хубав ден, Ви желая и на двама Ви!
  • "Великите мисли идват в главата на човека толкова рядко, че никак не е трудно да се запомнят." Айнщайн
  • !!!
  • Ех, сега, чак се обидих!Поне да беше написал какво означава формулата за бащата, другата и от гугъл човек може да си я припомни.Ако гледам себе си в огледалото, май трябва да означава сланина по телеса или нещо такова на ......Само малко да беше променил думите,че кой знае...Иначе добра идея, само, че да беше намерил и "салфетка" да я поднесеш - така, по-културно...Знам, че е анекдот ама ние пищните жени си имаме много плюсове и си ги показваме, то затова и ни личи Някои обаче имат и минуси, та може да ги заболи,докато го четат...Ти си знаеш, това си е мое мнение.
Предложения
: ??:??