6.06.2022 г., 11:20 ч.  

История с риза 

  Проза » Хумористична
457 1 12
1 мин за четене

  Беше преди много лета. Август месец и през нощта температурата едва спадна на 27 градуса. Събрали сме се на гости при един познат. Климатикът му повреден и в стаята 35 градуса. Пък ние си пийваме и се сгорещяваме още повече. Накрая домакинът предложи да сваляме ризите и всички се съгласихме. Дамите останаха по сутиени, но на плажа е същата работа.

Купонът свърши, всеки облече своята ризка и по домовете. Нахлузих и аз моята бяла риза и се прибирам. Оная мойта ме поглежда и ми запокитва един пепелник. Понеже съм трениран избягвам атаката, но облещен питам:

- Ся пък, ко?

- Развратнико, откога имаш басти на ризата и е с дамско закопчаване? Събирай си багажа и да те няма!

Поглеждам, наистина ризата виси, като парашут на гърдите ми.

- Миличко, чакай да ти обясня.

- Обяснения в съда!

И към мене полита една ваза.

- Ма, таа риза не е мойта.

- Ти за идиотка ли ме вземаш или мислиш, че съм те изпратила на "приятелска среща" с цици, пък ти си ги забравил при домакина.

- Не бе, имаше една със същата риза и сме ги сменили.

- Аааа, значи е било групов секс?!

Сега прелетя един чехъл край мен.

- Нямаше секс бе, душичко.

- То на твоята възраст не очаквам да е имало, но си се лигавил.

Разговорът продължи в същия дух още няколко часа и бях бомбардиран с всичко, което може да се хвърли. На другия ден ми се обади мъжа на красавицата с бяла ризка и ме предупреди, че ще ме... заколи, застреля, скопи и всякакви изтезания от средновековието. Чак след седмица нещата се уталожиха и аз се прибрах вкъщи с  моята си риза.

Затова проверявайте, какво сте облекли, след като сте били на гости.

© Гедеон Всички права запазени

Беше преди доста време. Купувам си зимно палто, черно, дълго до земята. Отивам да празнувам Нова Година в заведение, което държаха мои роднини. Празнуваме, веселим се, всичко точно. Тръгвам да се прибирам и...изненада. Вместо моето палто на закачалката виси друго. Вярно същия модел, дълго и черно, н ...
  549 
  615 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Обича ма, кво да прай, нали съм истински мъж.
  • Четох го този разказ и се зачудих как пък не те е улучила тази жена?! Явно и в яда си те обича.
  • Събличам ризата и чакам
    Пояснителна бележка- дамската. Иначе другата не я свалям.
  • Можеш ли да чакаш? Малко съм на почивка, но като се върна ще опитам.
  • Щураче, благодаря Значи по ризата ще ги познаете (истинските мъже)
    Ирен, земи го прасни тоз колаж. Ша ми чудно, ка ша вградиш летящ пепелник, ваза, тенджера, чехли и други работи.
  • Това може да се ползва, като тест за правилен избор на мъж. Стоварваме една купчини бели, мъжки ризи и между тях една единствена женска. Ако от първия път изтегли женската, това е истински мъж
  • Дали да не направя един колаж? Благодаря за настроението!
  • Интересна история, хареса ми!
  • Да, много често човек излиза без вина виновен, за съжаление!...
  • Даа, трябва да бдиш над всичко свое, не знаеш на кой ще му стане
  • Това е смешно!
Предложения
: ??:??